Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab S S6 10,5 inch / grijs / 128 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab S S6 10,5 inch / grijs / 128 GB / 4G
70 reviews
Bekijk alle Tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

jan 02-09-2018

Iets groter duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Ben overgegaan van ipad naar deze tablet, mogelijkheden zijn veel beter! Door de usb aansluiting zijn de mogelijkheden veel groter.

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • snelle processor

Minpunten

• heeft hoes nodig!

Arie 25-08-2018

Mooi groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / zwart

Mooi scherp beeld, geweldige pen en een vloeiende DEX.
De tab S4 is iets anders dan zijn voorgangers maar went heel snel.
Aanraak gevoeligheid is zeer direct, en het geluid uit de AKG luidsprekers is erg mooi.
De accuduur is een stuk ruimer dan zijn voorgangers.Zoals we gewend zijn is de afwerking van Samsung weer om door een ringetje te halen.
Helemaal blij mee deze TAB S4 van Samsung.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid
  • Afwerking

Jantje 06-05-2019

Geweldige tablet met een groot probleem.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / zwart

Ik heb dit tablet gekocht om altijd een ligte laptop vervanger mee te kunnen nemen.
De erbij gekochte Samsung toetsenbord cover typt uitstekend. Films kijken op dit tablet is een genot van wege het zeer goede scherm, amoled met een hoge pixel dichtheid. Laat dat maar aan Samsung over. Het pennetje gebruik is eigenlijk niet.

Deze tablet is niet goedkoop, om niet te zeggen erg duur, 650 Euro + 150 euro voor de type cover. Echter, ik vind het het geld waard. Ware het niet dat er toch echt een probleem is: UPDATES, of beter gezegd, het uitblijven daarvan.

Het is nu mei 2019. De laatste veiligheids update is van december 2018!!! Android Pie is er ook nog niet.

Kortom, Samsung laat je zwaar betalen voor een "premium" product, en heeft vervolgens *** aan jou. Schande. Mijn advies is trap erniet in.

Pluspunten

• Prima tablet en toetsenbord.
  • Lekker snel.
  • Goed toetsenbord, wel extra betalen.

Minpunten

• Duur en toch geen updates van de software.
  • Je voelt je belazerd.

Wim 30-08-2018

helder beeldscherm, gemakkelijk apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Werk zoals je van een Samsung kunt verwachten, prima kwaliteit, maar had misschien iets goedkoper gemogen

Wijnand 29-08-2018

Prachtig scherm, mooie kleuren.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Ligt lekker in de hand. Ik heb een grijs exemplaar genomen om vieze vingerafdrukken te voorkomen op de achterkant. Moet nog wennen aan de gezichtsherkenning.

Pluspunten

• Alles scherm
  • Mooi geluid

Minpunten

• Glazen achterkant
  • Ontbreken vingerafdruksensor

Willy 27-08-2018

Prima beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / zwart / 64 GB / 4G

Het scherm is lekker groot en helder. Heeft een heel goed contrast. Het apparaat werkt snel. De tablet heeft een mooie uitstraling.

Pluspunten

• helder scherm
  • razend snel

Diana Rademakers 27-08-2018

Mooie foto's, veel opslag. Moor scherp beeld.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Mooi scherm qua resulolutie. Mooie foto's. Selfie vind ik iets minder dan de S tab 2 lijkt het. Sdkart opslag kan tot 512 gb, maar Samsung verkoopt deze niet. Nu moet ik deze helaas bij SanDisk bestellen. En de 64 gb interne opslag is fijn! Lekker snel :-)

Pluspunten

• Zeer mooi scherm qua resolutie
  • Speakers klinken beter dan mijn oude tab S2
  • 64 gb

Minpunten

• Samsung heeft geen micro sdcard van 512 gb
  • Selfie matige kwaliteit, is op mijn S2 tab beter

Cloudy 12-05-2019

Werkte het met een 512 GB kaartje? Op de site van Samsung staat bij de specs dat hij maar tot 400 MB aankan op SDkaart. Wij zitten te twijfelen of we deze tablet zullen kopen :-) We hebben al een 512 GB SDkaartje, en vragen ons af of we die dan wel kunnen gebruiken.

Chris 27-08-2018

Geweldig mooi scherm en snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Geweldig mooi scherm en snel apparaat erg blij mee en mooier scherm dan Ipad. Heel tevreden met de werking.

Pluspunten

• OLED Scherm
  • Snelheid

Minpunten

• Glad, hierdoor kan hij makkelijk vallen

Gaspard Boot 24-08-2018
  • Product gekregen

bestelling keyboard

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

gemist om promotie aan te kruisen tijdens betselling - goed geholpen door telefoniste promotie afdeleing meredit - ingewikkelde manier om per web te betsellen

Thefunzz 17-11-2019

Dit is een echt een fantastische tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Na 2 jaar een Tab A te hebben gehad heb ik een bundelpack met de Tab 4 gekocht.
De voornaamste reden was dat de Tab A niet meer geüpdatet kon worden. (Android 4.4)
De keuze viel al gauw op deze Tab 4, zeker ook vanwege het meeleveren van een bookcase met toetsenbord.
Het eerste aanblik van het display tijdens de installatie was indrukwekkend. Helder en haarscherp.
De presentaties zijn prima om een hele dag je email, te internetten of met het ms office 365 te werken.
Een aanrader!

gerrie1272 29-08-2019

super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

het is een ooi en super snel tablet ideaal voor films en spelletjes
ook het toetsenbord is erg goed typed er makkelijk

Roelof73 08-07-2019

Alles wat ik wilde en meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Ik heb sinds een paar weken de tab S4. Ik wilde deze vanwege het scherm. Deze heeft de nieuwe 10-16 beeldverhouding en heeft daarom minder last van zwarte balken bij het kijken van media. Ik had al allerlei revieuws gelezen en gekeken voor ik hem kocht. Wat mij opviel en niet vermeld stond is de goede Wi-Fi ontvangst, Deze is veel beter dan mijn oude tablet die niet van Samsung was.
Ook de levensduur van de accu is uitstekend, geschikt voor meerdere dagen intensief gebruik.
Mijn ervaringen met Dex gecombineerd met de keyboard cover is ook beter dan ik aan de hand van de tech revieuws had verwacht. Voor simpele computer taken is deze tablet handiger dan mijn oude labtop.
Het enige kleine minpuntje wat ik heb kunnen vinden is dat de iris scanner minder handig is voor een brildrager zoals ik. Maar daar krijg ik een scherm zonder brede bezels voor terug zonder op veiligheid in te leveren. Ik til mijn bril tegenwoordig gewoon een paar seconden op, dat werkt goed. Plus mijn huis als veilige locatie opgeslagen.
Extra pluspunt: Deze tablet heeft behalve goede luidsprekers en nieuwste bluethooth ook nog steeds een koptelefoon aansluiting. Persoonlijk vind ik dit nog steeds erg makkelijk. Zeer omdat ik de tablet ook veel als mobiele media speler gebruik. Bij de meeste andere tablets is deze aansluiting afwezig, zelfs als de tablet als mediaspeler gepromoot wordt. Compliment aan Samsung dat hij er nog is.

Tomo 08-07-2019

De perfecte tablet voor onderweg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Ik heb nu anderhalve week deze tablet en ik ben er erg tevreden mee, hij is heel handig om snel word, excel en powerpoint bestandjes onderweg aan te passen in de Dex modus waardoor het aanvoelt alsof je op een computer aan het werk bent, maar waar de Galaxy tab S4 echt uitblinkt is de qualiteit van het beeld en geluid. De kleuren zijn zeer scherp en levendig en het geluid is ook mooi en helder. Zelf kijk vaak Netflix en ik zou het op geen ander apparaat meer willen kijken, de Galaxy tab S4 is zeker een aanrader!

Anoniem 07-07-2019

vanaf het begin een probleemloos genoegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

ik ben nu bijna negentig jaar en heb als eindgebruiker in 35 jaar heel digitaal gebeuren voorbij zien komen -zowel positief als negatief, daarom met een gerust hart: EEN DIKKE TIEN

Mikatertje 03-07-2019

Fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Vandaag is de tablet binnen gekomen en vandaag al heel veel mee gedaan. Installatie gaat probleemloos en snel inclusief meenemen reeds geïnstalleerde apps. Werkt snel en met pen is het super werken.

Dimphy 01-07-2019

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Voor het eerst een Android tablet gekocht na jaren een iPad te hebben gebruikt.Ik moet eerlijk toegeven dat ik heel blij verrast ben. Tablet is niet alleen mooi ...superscherm maar ook nog eens zeer gebruiksvriendelijk. Blij mee !!!

johan 30-06-2019

alleskunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Mooie strakke en heldere tab die duidelijk een verbetering is voor de vorige uitvoeringen, met pen een corver een chromebook waardig.

Pluspunten

• helder beeld
  • licht, makkelijk handelbaat
  • accu gaat lang mee

Anoniem 30-06-2019

Eerste ervaring met Samsung tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Na een aantal jaren gebruik van een ander merk tablet , nu overgestapt op de Samsung tablet Galaxy Tab S4. Bijzonder tevreden met het gebruik. Mooie uitvoering met snelle toepassingen. Ook de wijze van bestelling en afleverproces is uitstekend verlopen. Met de toevoeging van een key board cover ben ik bijzonder tevreden over mijn aankoop.

Hajir 30-06-2019

Rijke technology

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Achterkant is glas, Kleine min punt. Maar geeft wel een luxe, high-end ervaring. Upgrade van tab s2 naar de tab s4. Super blij en zeer handige nieuwe functies. Een nette laptop experience voor een mooie Prijs.

Rouz 29-06-2019

Nog beter dan mijn eerste Galaxy Tab!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / wit / 64 GB / 4G

Een aantal jaren terug de eerste Galaxy Tab S gekocht en hartstikke tevreden ermee. Nu werd het tijd voor een nieuw apparaat en besloten om de S4 te nemen. Het werkt lekker snel en ziet er gelikt uit. To zover ook ontzettend tevreden met dit apparaat!