Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB - Reviews

64 GB opslag
Resolutie
2560 x 1600 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB op Kieskeurig.nl.

jan 02-09-2018

Iets groter duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Ben overgegaan van ipad naar deze tablet, mogelijkheden zijn veel beter! Door de usb aansluiting zijn de mogelijkheden veel groter.

Pluspunten

• duidelijk scherm
  • snelle processor

Minpunten

• heeft hoes nodig!

Wim 30-08-2018

helder beeldscherm, gemakkelijk apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Werk zoals je van een Samsung kunt verwachten, prima kwaliteit, maar had misschien iets goedkoper gemogen

Wijnand 29-08-2018

Prachtig scherm, mooie kleuren.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Ligt lekker in de hand. Ik heb een grijs exemplaar genomen om vieze vingerafdrukken te voorkomen op de achterkant. Moet nog wennen aan de gezichtsherkenning.

Pluspunten

• Alles scherm
  • Mooi geluid

Minpunten

• Glazen achterkant
  • Ontbreken vingerafdruksensor

Gaspard Boot 24-08-2018
  • Product gekregen

bestelling keyboard

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

gemist om promotie aan te kruisen tijdens betselling - goed geholpen door telefoniste promotie afdeleing meredit - ingewikkelde manier om per web te betsellen

gerrie1272 29-08-2019

super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

het is een ooi en super snel tablet ideaal voor films en spelletjes
ook het toetsenbord is erg goed typed er makkelijk

Roelof73 08-07-2019

Alles wat ik wilde en meer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Ik heb sinds een paar weken de tab S4. Ik wilde deze vanwege het scherm. Deze heeft de nieuwe 10-16 beeldverhouding en heeft daarom minder last van zwarte balken bij het kijken van media. Ik had al allerlei revieuws gelezen en gekeken voor ik hem kocht. Wat mij opviel en niet vermeld stond is de goede Wi-Fi ontvangst, Deze is veel beter dan mijn oude tablet die niet van Samsung was.
Ook de levensduur van de accu is uitstekend, geschikt voor meerdere dagen intensief gebruik.
Mijn ervaringen met Dex gecombineerd met de keyboard cover is ook beter dan ik aan de hand van de tech revieuws had verwacht. Voor simpele computer taken is deze tablet handiger dan mijn oude labtop.
Het enige kleine minpuntje wat ik heb kunnen vinden is dat de iris scanner minder handig is voor een brildrager zoals ik. Maar daar krijg ik een scherm zonder brede bezels voor terug zonder op veiligheid in te leveren. Ik til mijn bril tegenwoordig gewoon een paar seconden op, dat werkt goed. Plus mijn huis als veilige locatie opgeslagen.
Extra pluspunt: Deze tablet heeft behalve goede luidsprekers en nieuwste bluethooth ook nog steeds een koptelefoon aansluiting. Persoonlijk vind ik dit nog steeds erg makkelijk. Zeer omdat ik de tablet ook veel als mobiele media speler gebruik. Bij de meeste andere tablets is deze aansluiting afwezig, zelfs als de tablet als mediaspeler gepromoot wordt. Compliment aan Samsung dat hij er nog is.

Tomo 08-07-2019

De perfecte tablet voor onderweg

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Ik heb nu anderhalve week deze tablet en ik ben er erg tevreden mee, hij is heel handig om snel word, excel en powerpoint bestandjes onderweg aan te passen in de Dex modus waardoor het aanvoelt alsof je op een computer aan het werk bent, maar waar de Galaxy tab S4 echt uitblinkt is de qualiteit van het beeld en geluid. De kleuren zijn zeer scherp en levendig en het geluid is ook mooi en helder. Zelf kijk vaak Netflix en ik zou het op geen ander apparaat meer willen kijken, de Galaxy tab S4 is zeker een aanrader!

Anoniem 07-07-2019

vanaf het begin een probleemloos genoegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

ik ben nu bijna negentig jaar en heb als eindgebruiker in 35 jaar heel digitaal gebeuren voorbij zien komen -zowel positief als negatief, daarom met een gerust hart: EEN DIKKE TIEN

Mikatertje 03-07-2019

Fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Vandaag is de tablet binnen gekomen en vandaag al heel veel mee gedaan. Installatie gaat probleemloos en snel inclusief meenemen reeds geïnstalleerde apps. Werkt snel en met pen is het super werken.

Dimphy 01-07-2019

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Voor het eerst een Android tablet gekocht na jaren een iPad te hebben gebruikt.Ik moet eerlijk toegeven dat ik heel blij verrast ben. Tablet is niet alleen mooi ...superscherm maar ook nog eens zeer gebruiksvriendelijk. Blij mee !!!

johan 30-06-2019

alleskunner

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Mooie strakke en heldere tab die duidelijk een verbetering is voor de vorige uitvoeringen, met pen een corver een chromebook waardig.

Pluspunten

• helder beeld
  • licht, makkelijk handelbaat
  • accu gaat lang mee

Anoniem 30-06-2019

Eerste ervaring met Samsung tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Na een aantal jaren gebruik van een ander merk tablet , nu overgestapt op de Samsung tablet Galaxy Tab S4. Bijzonder tevreden met het gebruik. Mooie uitvoering met snelle toepassingen. Ook de wijze van bestelling en afleverproces is uitstekend verlopen. Met de toevoeging van een key board cover ben ik bijzonder tevreden over mijn aankoop.

Hajir 30-06-2019

Rijke technology

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Achterkant is glas, Kleine min punt. Maar geeft wel een luxe, high-end ervaring. Upgrade van tab s2 naar de tab s4. Super blij en zeer handige nieuwe functies. Een nette laptop experience voor een mooie Prijs.

Rouz 29-06-2019

Nog beter dan mijn eerste Galaxy Tab!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Een aantal jaren terug de eerste Galaxy Tab S gekocht en hartstikke tevreden ermee. Nu werd het tijd voor een nieuw apparaat en besloten om de S4 te nemen. Het werkt lekker snel en ziet er gelikt uit. To zover ook ontzettend tevreden met dit apparaat!

Kevin01 28-06-2019

Eindelijk een goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Heel lang met een oude tablet geklooid en dan toch de overstap gemaakt.
Je gaat meteen voor de meest prijzige versie, maar het is dan ook een wereld van verschil.
Mooi scherm qua kleur en contrast, snelle interactie en een mooi apparaat om te zien!
Over de functie met de pen had ik mijn twijfels maar ook deze kan ik nu al niet meer wegdenken.
Al met al een prettig apparaat met een strak design.

Mich1973 28-06-2019

Mooi strak design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Super tablet , super snel en doet wat hij moet doen.
Kan ook goed met de s pen overweg , had ik niet verwacht.
Een goed verlengstuk van mijn samsung s9

kjeld 1972 28-06-2019

solide tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Mooie ietwat zware tablet (vergeleken met mijn voorganger Tab 2016). Helder en groot scherm wat lezen en werken zeer prettig maakt. Helaas geen optie om de pen aan de tablet vast te zetten zoals bij mijn samsung-Note. installeren is zo makkelijk tegenwoordig. No effort.

Poort 27-06-2019

Snelle en stabiele tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Erg tevreden, Snelheid en de beeldkwaliteit zijn super.
Icm cloudwerken en een toetsenbord een volwaardige laptop-vervanger.

Josch2 27-06-2019

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Een super tablet, heel makkelijk in gebruik en snelle prestaties. Batterij gaat lang mee! Langer als verwacht. Ik kan hem iedereen aanraden

John00001 26-06-2019

Zeer snel en geweldig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S4 10,5 inch / grijs / 64 GB

Alles werkt veel sneller en het scherm is echt geweldig. Heb hem nu een dag en het was gemakkelijk mijn oude tablet data over te zetten. Echt een aanrader.