Denver TAQ-10172MK3 10,1 inch / zwart / 8 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Denver TAQ-10172MK3 10,1 inch / zwart / 8 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

RichieB 01-12-2016

Instap-topper

Snelle tablet met scherpe beeldkwaliteit. Voor een low-budgetmodel valt het reuze mee. Voor browsen/lichte spellen ideaal, mede dankzij het grote scherm. Facebook loopt om nog onbekende oorzaak vast, maar dat kan ook aan de app zelf liggen.
Er zit een oplader bijgeleverd (universele USB) maar met een kabellengte van ruim 50cm vrijwel onbruikbaar. Een minpunt is dat je echt recht voor het scherm moet zitten oftewel een kleine kijkhoek. Qua duurzaamheid kan ik nu nog geen concrete mening geven en zal ik later evt de review aanpassen.

Pluspunten

• Scherpe beeldkwaliteit
  • Snel

Minpunten

• Kijkhoek

Francina Heida 28-10-2016

Teleurstellend! Geen Bluetooth, geen apps2SD

Na een aantal dagen proberen, uitzoeken, info zoeken op internet kom ikhelaas tot de conclusie dat ik me met dit apparaat heb bekocht! Essentiële opties zoals Bluetooth en het verplaatsen van apps naar de micro SD-kaart zijn niet mogelijk! Ook speciale apps om apps te verplaatsen geven aan dat apps2SD NIET wordt ondersteund. De knop "Verplaatsn naar SD-kaart" zoals aangegeven in de gebruiksaanwijzing is er gewoon niet....