Asus ZenPad Z380M-6A028A 16 GB / zwart - Reviews

16 GB opslag
Resolutie
1280 x 800 pixels
8 inch scherm

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Milio 07-05-2017

Verrassende opwaardering

Sinds gisteren systeemupdate naar android 7 gekregen. De tablet voelt nog sneller aan, kan zuiniger omgaan met accu en heeft er een paar extra features bij gekregen. Al met al erg blij met deze update.

Londoh 23-04-2017 Product paar weken in bezit

Handzaam formaat

Mijn Lenovo 8 hield ermee op en herstellen was te duur,dus een nieuwe 8 inch tablet gezocht.
Na lang zoeken op internet bij deze ASUS uitgekomen en gekocht.
Voordelen een mooi aanraakgevoelig scherm, mogelijkheid voor 5G netwerk, Android 6 en blauwlichtfilter.
Nadeel accuduur en ASUS software waarvan het doel mij niet echt duidelijk is.

Pluspunten

• scherm
  • stevigeid behuizing
  • Android 6

Minpunten

• Accuduur

Londoh 11-08-2017

Nog steeds tevreden op mijn ASUS Zenpad ook blij met de update naar Android 7.
Het enige wat mij stoort is het intern geheugen wat niet uitbreidbaar is met een SD kaart. Ik wil grotere apps verplaatsen naar mijn SD kaart, maar dit is softwarematig onmogelijk bij een Zenpad volgens de klantenservice van ASUS.Misschien bij een volgende software update zeggen zijzelf.

Milio 17-01-2017 Product paar maanden in bezit

Asus Z380M 8inch scherm

Ik heb deze tablet nu 3 mnd in bezit en ben daar gemiddeld tevreden over. Hij ziet er sjeik uit, metalen rand, mooi scherm en niet te zwaar. Het scrollen gaat vloeiend en de processorkracht lijkt voldoende voor games. Als ik een nadeel van deze tablet mag noemen dan is het de accu die veel te snel leeg gaat. Dit ondanks de mogelijkheden die Android 6 biedt om de accuduur te verlengen. Een paar uurtjes tabletten en de accu is meer dan half leeg. Een ander minpuntje is de grote hoeveelheid onzinnige software die Asus op het apparaat mee-installeert. Vandaar mijn waardering met een 7.

Pluspunten

• ziet mooi uit
  • mooi gevoelig scherm

Minpunten

• accuduur
  • bloadware
  • werkt niet goed met screenprotector