Samsung Galaxy TabPro S - Reviews

Nico 19-05-2016 Product paar dagen in bezit

Super tablet/laptop

Heerlijk apparaat.
Fijn beeldscherm, super snel opstarten en.... multi tasken op windows 10.
Over het toetsenbord is al veel (negatiefs) geschreven, maar het typt goed en is uitstekend bruikbaar in combinatie met het touchscreen.
Het apparaat voelt solide aan, is super licht. Ik gebruik hem voor mijn werk, tijdens vergaderingen en voor het houden van presentaties. Voor het doorsnee office gebruik is de processor capaciteit ruim voldoende. Zelfs de gemiddelde games draaien vlekkeloos.Ik heb er een multiport adapter bijgekocht ideaal voor het aansluiten van een beamer, usb-stick of zelfs een externe harddisk.

Het in gebruik nemen was kinderspel. Uitpakken, aanzetten en gebruiken.

Het touchscreen is klein, maar werkt prima. De accu gaat een werkdag mee, bij continu internetgebruik.

Het enige nadeel dat ik kan vinden is de keyboardstand die maar in 2 posities gezet kan worden. Voor mij werkt het prima, maar dat is denk ik voor iedereen anders.

AvdHF64 15-05-2016 Product jaar of meer in bezit

Ideale vervanger van laptop.

Wij hebben er een logitech keyboardcover bij gekocht. Echt de ideale vervanger van laptopje. Haal hem uit de cover en lees e-books of kijk een film, beide kunnen natuurlijk ook in de cover. Scherm heeft het wel moeilijk bij direct zonlicht en spiegeld erg. Bij normaal gebruik weinig tot geen problemen mee. Accu zou beter kunnen maar ach...

Mooi 28-03-2016 Product paar dagen in bezit

prachtige 2 in 1 laptop/tablet

Zeer mooi design (super dun)
Prachtig beeldkwaliteit
Start zeer snel op
Handige makkelijk te koppelen toetsenbord met magneet sluiting
Zeer lange speelduur met de accu
Ik had de keuze tussen Surface pro of de Ipad pro of deze en heb zeker geen spijt dat ik deze heb aangeschaft
Had eerst een uitgebreide video review gezien waar ik zeer veel aan had.
Enige nadeel is misschien het kleine touch gedeelte op het toetsenbord wat overigens wel prima functioneert
Wat ook een hele handige functie is dat ik hem met mijn Samsung S6 kan verbinden en dan via mijn mobiel buitenshuis kan internetten