Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Samsung Galaxy Tab A 7,0 inch / zwart / 8 GB

Samsung Galaxy Tab A 7,0 inch / zwart / 8 GB

Samsung Galaxy Tab A (2016) 10,1 inch / zwart / 16 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab A (2016) 10,1 inch / zwart / 16 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab A (2016) 10,1 inch / wit / 32 GB

Samsung Galaxy Tab A (2016) 10,1 inch / wit / 32 GB
Bekijk alle Tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 44 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB op Kieskeurig.nl.

Marcel 08-11-2015

Het is een hele mooie tablet, werkt prima voor het geld echt waard. Goede touchscreen, heldere kleuren. Handig om mee te nemen, handzaam formaat, licht in gewicht, kortom zeer tevreden over deze aanschaf.

Jill 04-11-2015

7,3
Als je een app gebruikt om tv te kijken, gaat het wat sneller leeg. Verder is het scherm groot genoeg, groter dan bijvoorbeeld de ipad mini. Functies reageren snel.

wiegman 29-10-2015

MOOIE TAB.
GEBRUIKSVRIENDELIJK, GOEIE HOUW VAST DOOR DE ANTISLIP ACHTERZIJDE.
VOOR DEZE PRIJS HEB JE EEN MOOIE TAB E.

Miss Mary 26-10-2015

Helder beeld , geen gebruiksaanwijzing maar na opstarten gaat het bijna vanzelf. Duidelijk welke stappen je moet nemen. Prima tablet.

Piet 23-10-2015

7,3
Prima tablet. Beeldscherm is mooi en snel. Geheugen is prima. Tevreden met de tablet en is snel in gebruik. Gelukkig ook nog een gratis SD kaart van samsung kunnen ontvangen

ASchouten 29-11-2015

Hoe is je dat gelukt? Dat je een gratis sd kaart hebt ontvangen?

Leeuwarder 12-12-2015

Zat er gratis bij via Samsung. Maar ik heb het laten schieten zo veel ze van je moeten weten bon scan etc etc. Kaartjes die je kan krijgen gratis zijn ook verkrijgbaar bij de action voor een paar euro.

R.B. de Graaf 28-09-2016

Mooi scherm, goede accu

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Ik heb deze tablet voornamelijk gekocht voor het kijken van Films en series, lezen en het spelen van games. En wat deze dingen betreft is deze tablet uitermate geschikt.
De kwaliteit van films en games ziet er grafisch prima uit, (uiteraard niet te vergelijken met een hd tv of iets dergelijks, maar toch)
Ook voor het lezen is het goed te gebruiken. Het scherm heeft een mooi formaat, net alsof je een bladzijde van een boek kijkt.
Persoonlijk vind ik het formaat van deze tablet erg fijn. Gewicht is prima. Accu houd het langer vol dan ik in de eerste instantie had verwacht. (ongeveer 5 uur voor 'zware' games, en bijna het dubbele tijdens het lezen.)

Af te raden is om meerdere apps die enigszins veeleisend zijn tegelijk open te laten staan. Dit zorgt voor duidelijk minder snelle prestaties. Dus hou het bij 1 tegelijk. (Dingen als mail en ebooks niet meegerekend uiteraard)

Pluspunten

• Goede grafische kwaliteit voor een tablet
  • Prima accu

Minpunten

• Niet sterk genoeg voor meerdere apps tegelijk

tjerk 08-10-2015

perfect ik heb ook de tab s deze is net zo snel top gewoon een aanrader
ik had niet verwacht dat deze tablet zo goed zou zijn voor zo weinig geld ben er heel blij mee

dunker 04-10-2015

het is een leuke snelle handige tablet mooi formaat en niet duur en handig in gebruik
En samsung is erg gebruiks vriendelijk en makkelijk om te bedienen

Arjen 12-10-2016

Handig en handbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / zwart / 8 GB

Handige tablet zonder al te veel poes pas. Heb er twee aangeschaft voor de kids om op school te leren programmeren.
Batterijduur is prima, tablets zijn net iets lichter en handzamer dan de meeste (10.1 schermen).
Voor de Tab E moet je wel goed opletten dat als je kiest voor een 'case' dat deze geschikt is voor dit formaat tablet (9.6 inch). De meeste universele cases zijn namelijk te groot.

Pluspunten

• Iets kleiner dan de 10.1 en dus lichter

Minpunten

• De keuze van een case of sleeve is beperkter

Stefan 24-10-2015

Een fantastische tablet! Zeker het geld waard en alle apps doen het geweldig! Al met al top ervaring!

Michael 24-10-2015

Dachten dat het een kleinere model was dan onze oude 10.1 maar dat valt niet op en is rustig voor je ogen. Heel handig om mee te nemen, mooi scherp scherm en werkt snel en goed. De spelletjes die onze zoon erop zet werken goed en zonder haperingen en beeld is mooi om te zien.

Samsung Galaxy Tab E 08-10-2015

Vind het een fijne tablet. Ik ben iPad gewend maar nu samsung proberen en merk geen verschil. Ligt lekker in de hand en is ook lekker groot. Fijn om mee te werken. Ik gebruik hem om mijn portfolio te laten zien. In 1 woord SUPER!!!

Lukasnutella 15-07-2021

Goed apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Ik vind het een goed apparaat. Ik heb hem 4 jaar terug ontvangen met kerstmis en hij doet het nog steeds prima! Ik speel er af en toe mijn spelletje op, en dat gaat ook vlekkeloos na die 4 jaar. Ik moet wel eerlijk zijn, hij heeft een paar maanden in de kast gelegen omdat ik een nieuwe telefoon kreeg en er mee bezig was. Maar hij doet het nog steeds goed! Mijn broer heeft een kind en ik wil het apparaat aan zijn kind geven, want dan heeft hij er ook nog plezier van en dan hoeft het niet weg. Tot slot wil ik zeggen dat de meeste producten van samsung best goed zijn en erg lang mee gaan. Bedankt voor alle tijd op mijn apparaat. ik ga mijn broer vragen om het apparaat heel te houden, zonde om weg te gooien!

Anoniem 14-07-2021

Samsung Tab E

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Ik heb de Tab E gekocht maar hij is enorm snel, met 16 gb dat is veel opslag en hij is niet zwaar hij ligt lekker in je handen en hij is gewoon helemaal af,.
Als ik een cijfer zou geven dan zal ik hem zeker een 10 geven

Ilonoontje 23-06-2021

Slechte ondersteuning

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Slecht. Word niet meer gebruikt. Tablet is niet competabel voor de Disney+ app. Wilde graag lekker buiten in de zon kijken. Helaas niet mogelijk.

Emre12 15-06-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Mijn Samsung tablet bevalt mij heel erg ook al is hij wat verouderd hij werkt nog steeds uitstekend en is een echte aanrader enegiste minpuntje is dat hij geen updates meer kriigt

Anoniem 24-05-2021

Prima Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

De tablet is zeer handzaam en werkt uitstekend!
Ik gebruik de tablet tijdens reparatie werkzaamheden, zodat ik de diverse handleidingen van de - te repareren - besturingen kan raadplegen.
Verder gebruik ik hem ook tijdens het vliegen en filmen met mn drone.
Alles werkt perfect!

Jensvp2 10-04-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Het is goed, alleen de oude batterij was een keer kapot gegaan(het was een hele oude tablet) door de oplader van motorola

Anoniem 17-03-2021

Kan er te weinig mee, bv KPN tv online kijken!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab E 9,6 inch / wit / 8 GB

Hij bevalt slecht tot matig.
Op mijn oude telefoon heb ik meer mogelijkheden, onder andere KPN tv online kijken. Hij weigert ook mijn eigen e-mailadres toe voegen.

Snoowman 13-03-2021

Mooi compact

Mooi compact.
Snel opstarten.
Zou wel beter kunnen mrt verwerken waar door het nog sneller word allemaal.
Verder kan ik het iedereen aanraden