Apple iPad Air 2 2014 128 GB / zilver

Apple iPad Air 2 2014 128 GB / zilver Best Reviewed okt 2016

Apple iPad 2017 128 GB / zilver

Apple iPad 2017 128 GB / zilver

9,0 (1)

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Serap 01-06-2016 Product paar dagen in bezit

Super snel!!

Ik ben super blij met mijn aankoop, lekker snel en de accu gaat super lang mee.. Beeld is heel scherp en kan makkelijk scrollen, blijft niet haken zoals alle andere tablets die ik heb gehad.

Jan Bro1 21-02-2015 Product kwartaal in bezit

Aangeschaft ter vervanging van een gewone Ipad 2. Nu met 64GB, kost wel extra, maar 16GB is echt te weinig.
Scherm uitstekend, is aanzienlijk sneller dan de eerste Ipad 2. Doet iedere dag exact wat je van een tablet verwacht, nog geen onverwachte zaken tegengekomen. Scherm is meer dan uitstekend.
Alleen de accuduur lijkt iets korter dan de eerste Ipad2, maar is nog steeds alleszins voldoende.

Henk Hok 29-10-2014 Product paar dagen in bezit

Na de ipad 3 en 4 waar ik erg tevreden over was, nu de ipad air 2 aangeschaft. Model is weer 20% dunner dan de ipad air 1 die al erg dun was. Het scherm is er op vooruit gegaan door een beter contrast en de nieuwe 8x processor is razend snel.

Tot zover de positieve punten want negatieve punten zijn er ook. Ten eerste het standaard geheugen van 16 gb (niet uitbreidbaar) dat echt niet meer van deze tijd is. Omdat er voor de update naar IOS 8 veel geheugen nodig is en mensen geen zin hebben hun ipad daarvoor (tijdelijk) leeg te maken heeft, in tegenstelling tot vorige jaren, de helft van de ipad bezitters nog niet geupdate naar IOS 8. Het 2e negatieve punt is het design. Om de één of andere reden moeten de Apple ontwerpen niet gewoon dun, maar flinterdun zijn. Dit begint nu tegen te werken. De accu gaat een uur minder lang mee i.v.m. mijn ipad 4. Een ander punt is de luidspreker. Zelfs op half volume trilt de achterkant van de ipad lichtjes wat storend is bij het vasthouden. Ook klinkt de luidspreker wat minder. Dit allemaal door het overdreven dunne ontwerp. Ik denk dat de gemiddelde gebruiker het belangrijker vindt dat de accu langer mee gaat dan dat er weer 1,5 millimeter van de dikte is afgegaan. Al met al blijft het echter een prima tablet.

HereIsTom 09-11-2014

Ik herken je negatieve punten niet, je schrijft je review bij een 128GB iPad dus dat is 8x zoveel opslag als 16GB en dat krijg je echt niet zomaar vol!
De accu gaat bij mij juist een stuk langer mee en veel langer dan bij andere tablets! Bij continue gebruik gaat hij makkelijk een hele dag mee!
En het geluid van deze nieuwe iPad Air 2 is juist een stuk beter dan voorheen!
Kortom ik vind het een perfecte tablet!

Henk Hok 07-12-2014

Beste Tom,

Het klopt dat ik een 128 gb ipad air 2 heb. Natuurlijk krijg je die niet zo snel vol. Voor zijn algemeenheid schrijf ik echter ook over de 16 gb versie en dat geheugen is echt aan de kleine kant.

Je schrijft dat de accu een stuk langer mee gaat dan bij ANDERE tablets. Dat klopt, maar als je kijkt naar voorgaande ipads (ik heb hier een ipad 4 en ipad air 1 voorhanden) dan is het echt een stuk minder. Met de ipad air 1 is het zelfs 1,5 uur minder bij browsen. En ook wat betreft het geluid van de ipad air 2: heb je die echt direct naast de ipad 4 en ipad air 1 beluisterd. Ik betwijfel het, want het is echt slechter en zeker niet beter zoals jij schrijft al hoewel over smaak valt te twisten. Over de resonantie valt echter niet te twisten, want dat voel je gewoon.

Mvg,
Henk

Peter 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Apple Ipad Air2

Deze iPad Air2 vervangt mijn iPad 2 uit 2011 en de eerste indruk is goed! Start uiteraard een stuk sneller op, is voelbaar lichter en dunner dan de Ipad2 die het overigens nog steeds goed doet, zij het dan een stuk trager. Ook de accuduur is zelfs nog goed. Heb dus een goede hoop dat ook deze nieuwe iPad niet gaat teleurstellen. Het systeem van communicatie tussen iMac, apple TV, iPhone en iPad werkt probleemloos. De eerste indrukken, zoals de scherpte van het retinascherm en het geluid, zijn zeer bevredigend!

Angela Nikkels 11-12-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi beeld, beter dan de ipad air 1

Duidelijk verschil merk ik met de ipad air 2. Hij is ook langer te gebruiken zonder op te laden dan de air 1. De kleur goud vind ik hier ook geweldig van, dat past perfect bij mijn gouden iphone 6 plus. Top aankoop!

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Snel
  • Batterij gaat niet snel leeg
  • Goudkleurig matcht bij de iphone goud
  • Lekker licht

Minpunten

• Prijzig

Marco 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi scherm en snel

De iPad nu twee dagen in bezit, en kan al niet meer zonder.hij is super snel licht en het scherm ziet er top uit.
Wat een verschil met mijn oude ipad2

Pluspunten

• Snel
  • Licht

Minpunten

• Zonder hoes krasgevoelig

Maria 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Mijn nieuwe ipad2air is klasse...

Tablet Ligt prima in hand...vooral buiten heel goed te gebruiken...geen last meer van onduidelijk lezen..laad snel op...reageert veel sneller...mooiere kleuren...eenvoudig en duidelijk in gebruik...dank zij Kieskeurig de juiste voor mij...keuze gemaakt