Apple iPad Air 16 GB / grijs

8,9 (29)

Apple iPad Air 2 2016 32 GB / grijs

Apple iPad Air 2 2016 32 GB / grijs
8,3 (6)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

19KantersW 29-05-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb de iPad air 64 GB nu een kleine twee weken na eerder de iPad 4 16GB zo'n anderhalf jaar tot volle tevredenheid te hebben gebruikt, deze raakte alleen snel "vol" zodat ik projecten moet wissen wat jammer is.
De iPad air werkt zo mogelijk nog sneller en heeft uitstekend gebruiksgemak en werkelijk uitmuntend gebruik van de accu, zuinig en toch geen concessie op de prestaties van het beeldscherm.
Een voor mij zeer goede keus die ik anderen zeker kan aanbevelen.

henkie77 23-11-2013 Product paar dagen in bezit

Heb zo,'n beetje alle iPads gehad behalve de 4e generatie ,kwam van de 3 naar de air , heb gelijk de 64 gb aangeschaft, opdat mijn vorige met 32 gb al aardig vol raakte, gaat sneller als met verwacht
Vergeleken met de iPad 3 , die ook een retrina scherm had , het gewicht, dit is toch wel fors afgenomen , wat me opviel dat hij een stuk smaller is , waardoor oude iPad hoezen niet meer bruikbaar zijn , verder is hij razend snel , heb zelf de witte ,deze geeft een wat luxere uitstraling ,waardoor het een geheel er degelijker uitziet, heb gemerkt dat sommige eerder apps , beter werken
Op de air , geluid is ook verbetert , ben erg tevreden met deze aankoop

Rastarobin 12-11-2013 Product paar weken in bezit

Door omstandigheden al van dag 1 van uitkomen in bezit , want ik ben geen rij wachter voor de winkel.
Prachtige ipad die niet lijkt op zijn voorgangers doordat deze zo licht is als een veertje en een maatje kleiner , maar beeldscherm grote is het zelfde gebleven.
Hoe ze het hebben gedaan weet ik niet , maar hij verdwijnt helemaal in de tegenwoordige ipad sleeves.
Hoesjes en backcovers passen daarom ook niet meer wat bij de vorige meeste modellen wel zo was.
Ook hoef je nergens op te wachten , want hij doet razend snel zijn werk.
Kan geen nadelen bedenken .
Als je een ipad 4 hebt is een upgrade naar deze wel te overwegen door zijn lichte gewicht .
De vorige zijn gewoon bakstenen vergeleken met deze .
Accu is ook erg goed en de lader is niet veel nodig.
Echt een aanrader en ik gebruik mijn computer al stukken minder .

Stepinto 05-04-2014

Sinds een week heb ik deze tablet ook in huis, de eerste indrukken zijn te omschrijven als "geweldig apparaat" doet wat hij moet doen, razendsnel mobiel internet/info/muziek enz. on the flow verschaffen.
Een échte TOPPER! VAN Apple.