Apple iPad Air 2014 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
2048 x 1536 pixels
9,7 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Apple iPad Air 2014 9,7 inch / zilver / 32 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

Rastarobin 12-11-2013

Door omstandigheden al van dag 1 van uitkomen in bezit , want ik ben geen rij wachter voor de winkel.
Prachtige ipad die niet lijkt op zijn voorgangers doordat deze zo licht is als een veertje en een maatje kleiner , maar beeldscherm grote is het zelfde gebleven.
Hoe ze het hebben gedaan weet ik niet , maar hij verdwijnt helemaal in de tegenwoordige ipad sleeves.
Hoesjes en backcovers passen daarom ook niet meer wat bij de vorige meeste modellen wel zo was.
Ook hoef je nergens op te wachten , want hij doet razend snel zijn werk.
Kan geen nadelen bedenken .
Als je een ipad 4 hebt is een upgrade naar deze wel te overwegen door zijn lichte gewicht .
De vorige zijn gewoon bakstenen vergeleken met deze .
Accu is ook erg goed en de lader is niet veel nodig.
Echt een aanrader en ik gebruik mijn computer al stukken minder .

Stepinto 05-04-2014

Sinds een week heb ik deze tablet ook in huis, de eerste indrukken zijn te omschrijven als "geweldig apparaat" doet wat hij moet doen, razendsnel mobiel internet/info/muziek enz. on the flow verschaffen.
Een échte TOPPER! VAN Apple.