Samsung Galaxy Tab 3 10,1 inch / bruin / 16 GB / 3G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 944 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab 3 10,1 inch / bruin / 16 GB / 3G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

baco490 15-08-2013

Mooie handzame en snelle tablet lekker groot toetsenbord vooral voor wat oudere mensen die slecht zien is dit uitstekend goed overzicht en snelle processor ben er blij mee

i.de wild 14-08-2013

Het is een mooi compact apparaat.
Het beeld scherm is niet erg helder, in de winkel was het scherm helderder

al560617 16-08-2013

Dit kan je uiteraard instellen, als je vanaf boven in het scherm naar beneden trekt.

gr.

Toon1958 14-08-2013

Keus moeten maken uit Ipad en Samsung.

Perfecte tablet supersnel,mooie vormgeving. HD kwaliteit. snelle opstart en fijne samsung apps

jerry80 14-08-2013

De TAB3 10.1 vindt ik een zeer goede tablet.
Zeer mooi beeld en een zeer snelle opstartsnelheid.
Ook vindt ik dat de TAB3 makkelijk te bedienen is.

Katinka Anna 14-08-2013

Snel, overzichtelijk, handzaam en mooie strakke vormgeving en helder scherm. Personalisatie is niet moeilijk. Het is een echte aanwinst, vooral lekker gemakkelijk in gebruik als je snel even iets op wilt zoeken of bij wilt kletsen op social media.

Roos82 14-08-2013

De tablet voldoet geheel aan onze wensen. Mijn partner zit veelvuldig op you tube en het beeld is echt heel goed. Daarnaast is het echt erg gebruiksvriendelijk omdat hij echt zo goed als gelijk aan is. Ik leg de tablet wel vaak aan de lader, maar hij wordt ook veel gebruikt.

joosste 14-08-2013

Hij bevalt goed de eerste dag! Groot genoeg, opstartsnelheid kan altijd sneller.
Veel beter dan de apple ipad.

jepaz32 14-08-2013

mooi design, start snel op, duidelijk beeldscherm. Makkelijke bediening, zeker als je een samsung telefoon gewend bent.

Nazan 14-08-2013

Ik ben zelf een fan van Samsung producten. Mooie design, leuke apps en veel gratis ook en user friendly.
Deze Galaxy Tab is snel, heel licht en ook mooi van design. Ik heb zelf Galasy S4, en het is precies het zelfde manier van gebruik.
Ik ben heel erg blij mee.

NathalieSchopman 14-08-2013

Heel erg leuk en mooi toestel alleen laden duurt soms wel even. Model is niet zo ligt als een Ipad maar zeer mooi en groot. Werkt een beetje het zelfde als de rest van de Galaxy familie wat het wel erg makkelijk maakt. Installatie was zo gedaan.

al560617 13-08-2013

Hier even een update.

We hebben hier absoluut geen spijt van, een heel fijn apparaat, al heb ik nooit een vergelijk kunnen maken met andere tablets en alleen maar op specificaties en berichten ben afgegaan.

De originele Book Cover, die ik erbij heb genomen was even wennen, .....voor die prijs.
Ik had daar in het begin wel mijn bedenkingen over!
Maar alles is wennen en werkt nu zoals het moet, met de magneet strip, die de Tab3 automatisch op stand-by zet en uit stand-by haalt, wanneer je de cover sluit of opent.

Ik betwijfel, of een goedkope(re) imitatie Book Cover, deze functie ook inschakelt!!

Er blijkt ook nog GPS/navigatie op te zitten, ook weer een overweging, in vergelijk met de Ipad4.
De werking hiervan heb ik nog niet uitgetest.
Wel heb ik Navigon navigatie erop gezet, maar de
voor-geïnstalleerde navigatie schijnt ook te moeten werken??

Waar de foto's, PDF bestanden, enz. worden opgeslagen is een zaak van, even wegwijs worden in de root directory.

Ook het verplaatsen/kopiëren, knippen en plakken is voor ons nog even zoeken en proberen.
Dat werkt toch effe anders als met een muis op de laptop. Maar het is geen laptop dus je moet de mogelijkheden van een tablet gebruiken en andere bezigheden op de laptop blijven doen.

De foto's die de Tap3 maakt zijn oké, maar ik sta niet graag met een plank voor mijn gezicht om een foto te maken, daar gebruik ik wel gewoon een camera voor!

De Skype app was heel snel geïnstalleerd en het beeld aan de andere kant schijnt heel netjes te zijn.

De geluidskwaliteit, wat er uit de STEREO speakertjes komt is zeer acceptabel en kan volgens mij niet beter, als je nagaat hoe groot die dingen zijn, in de platte behuizing van de Tap3.

Al met al, deze Tap3 is een aanrader.

Groetjes.

Gepensioneerde 13-08-2013

Heerlijk apparaat! Makkelijk te bedienen. Helder beeldscherm. Ten opzichte van de Tab2 nog makkelijker.

W.de G 13-08-2013

Ik heb de galaxxy tab 3 nu ongeveer iets langer dan een week.Was nieuwsgierig naar een tablet en vond deze.Tot nu toe bevalt hij goed. moet nog veel leren maar ik kan er nu al redelijk mee over weg.Hij is duidelijk,scherp,en ligt goed in de hand of schoot.Bediening is goed.teks en letters zijn goed leesbaar.Vriendelijke groet.

BertB1969 13-08-2013

Mooi scherm, snelle opstart. Ik had hiervoor de TAB 1, maar deze vind ik toch weer een stuk beter en sneller. HD films gaat geweldig snel!

jelledekl 13-08-2013

Gekozen vanwege de office mogelijkheden en connectie met telefoon! Goede aankoop, mooie graphics! Alles werkt naar behoren en met een goede snelheid

president 12-08-2013

De eerste kennismaking is zeer positief, eenvoudig te bedienen en enorm veel mogelijkheden, ook is het erg prettig dat het numeriek toetsenbord boven het gewone zit zodat je geen switch button hoeft te gebruiken.

marieke53 12-08-2013

De opstartsnelheid is geweldig: super kort. Ik heb geen ervaring met tablets, maar t.o.v. de laptop is het een verademing.
Het beeldscherm is duidelijk, helder; een mooi beeld.
Met de accuduur heb ik in die enkele dagen dat ik hem heb nog geen ervaring.

Daisy67 12-08-2013

Zeer fijn beeldscherm, start snel op en de accu duur is boven verwachting lang. Enigste minpunt is dat niet alle apps even goed werken.

erwin.4.45. 12-08-2013

duidelijk verbeteringen tov tab en note in beeldscherm. Rest is de zichtbare kwaliteit van Samsung, mooi design. Bediening en opstart snel en eenvoudig, Tablet is nodig voor op school dus duurzaamheid zal danig op de proef gesteld worden.

c.leenders 12-08-2013

vermogen van tijdsduur Accu naar apparaat zou langer moeten.
moet te snel weer opladen(meer vermogen!)
verder prima beeld en geluid.

Maatje1984 12-08-2013

Zeer tevreden (nu al, heb de tablet net 3 dagen). Beeld is super. Hij is snel, ook met het draaien van het scherm. Gewoon een topper!

Marian22 11-08-2013

Mooie tablet.Werkt eenvoudig en reageert snel. Zeer goed geluid uit de speakers. Mooie beeldweergave. Verder te kort in bezit om over de rest te oordelen.

M.J.M.053 11-08-2013

Kwalitatief een mooi tablet, paar honderd euro goedkoper als je een iPad wil hebben met dezelfde specificaties en kwa mogelijkheden en keuze uit applicaties weinig verschil. Tevens de accu duur valt me 100 % mee, de verkoper zij dat ik er van uit mag gaan dat die elke dag achter de oplader mag maar niks is minder waar. Heb hem nu drie dagen en nog steeds voor 40% vol. Beeldscherm valt me ook niet tegen, de foto's die ik maak op mijn nikon spiegel reflex camera komen prima tot perfect tot zijn recht !!!

Mevr.M.H.van Leeuwen 11-08-2013

Ik vind dit een supermooi tablet
Het is snel en maakt mooie foto's
en erg makkelijk te bedienen
verder heb ik nog niet zoveel er opgedaan.

R1967 11-08-2013

Ziet er allemaal mooi en snel uit.
heb net voor het eerst opgeladen, weet nog niets qua accuduur.
Keuze is mede gebaseerd op de kwaliteit van de camera. Vergeleken met de Tap2 is die behoorlijk beter.