Salora TAB1012 wit, zwart

8 GB
eSTAR MID1148G zwart

6,4

Tim de jong 03-08-2015 Product jaar of meer in bezit

slechte tablet!! heeeel gevoelig voor virussen! gaat naar een een jaartje heel veel vastlopen en het internet valt best vaak weg! #irritant

lenas 03-09-2014 Product jaar of meer in bezit

6,3
Aangeschaft Agustus 2013. 1ste snoerbreuk van oplader binnen halfjaar. Salora stuurde me snel een ander snoer.(bravo!) Deze toonde na weer halfjaar zelfde probleem (kortsluiting in apparaat, boeh)
Opnieuw stuurde Salora mij een nieuw, nu usb oplader. Dank Salora! Goede service!
Wat je ook aan klachten hebt: het is tenslotte een redelijke prijs voor deze tab. Natuurlijk heeft dat minpunten.
Maar Salora leverde mij een prima service tot nu toe en dat is ook wat waard. Vindt ik.
In relatie tot de prijs is het beeld ok.
Geluid (helaas)onder de maat.
Opstarten gaat snel.
Accuduur onder de maat. Jammer. Crasht bij kort gebruik op accu.
lenas.

JTRDG 21-08-2014 Product half jaar in bezit

Zeer slechte budget tablet. Loopt enkel en alleen vast en geeft een oneindig aantal foutmeldingen. Scherm is heel gevoelig voor aanraking van andere elektronica. Veel spiegeling en google play is nauwelijks te vinden. Is sloom met opstarten en ik beleef er weinig plezier aan na het drie keer opnieuw moeten bestelen van deze tablet omdat hij niets meer deed. NIET KOPEN!!!

Simon We 29-07-2014 Product paar dagen in bezit

UPDATE
Tablet op 3 juli terug naar Expert, kreeg hem niet meer aan de praat. Deze hebben hem opgestuurd naar Salora.
Na 2 weken een telefoontje van Expert, dat er een nieuwe tablet voor mij klaar lag. (de derde)
Service van Salora gaat met stappen vooruit, bedankt voor de snelle reactie.

bero83 15-07-2014 Product paar dagen in bezit

3,7
Waardeloos ding.
Beeldcherm resolutie is niet meer van deze tijd,
opstarten duurt behoorlijk lang.
Accuduur is echt bagger!
Geen Google Play (wel ergens verborgen, maar een icoontje ho maar). Scherm reageert ook langzaam op aanraking en WiFi wil ook niet altijd lekker.
Teruggebracht naar de winkel (waar ik overigens 170 eur betaalde) en mijn geld terug gekregen.

Simon We 25-06-2014 Product half jaar in bezit

In januari een nieuwe tablet ontvangen, zie vorige review.
Na ongeveer 4 maanden begint de ellende weer.
Valt regelmatig uit als de accu nog halfvol is en geeft dan aan dat de accu leeg is.
Wifi verbinding val regelmatig weg.
Op andere tablet en telefoon doet de wifi het wel goed.

Lenie47 23-02-2014 Product kwartaal in bezit

Ik wil Salora vriendelijk bedanken voor de goede service!!! Ik heb de tablet (Gekocht bij Megapool) 4 maanden in mijn bezit toen die stuk ging. Heb toen Megapool gebeld, en kreeg toen mailtje van ze wat ik moest doen met opsturen. Ook een Dikke Pluim voor Megapool!!!!Na een paar weken kreeg ik een nieuw tablet thuis gestuurd!

Dank je wel Salora.

lenas 07-02-2014 Product half jaar in bezit

Ik ben tevreden met deze tab. Een minpuntje is het geluid, door de speakers aan de achterzijde. Voor muziek vang ik dat op door via mijn muziekinstallatie (bluetooth) af te spelen.
Gaat prima. Verder ging het adaptersnoer vrij snel stuk door ronddraaien (een makke van 't soort snoer) maar Salora stuurde me gratis een nieuwe. Pluim Salora! Net als bij hun tv's (heb ik ook)krijg je veel voor een goede prijs.

Simon We 19-12-2013 Product paar dagen in bezit

Prachtige tablet, als hij het doet, maar loopt regelmatig vast. Heb de tablet teruggebracht naar Expert, die hebben hem opgestuurd naar Salora.
Nu, 4 weken later nog steeds geen reactie van Salora.
Slechte service.

OpaMaarten 09-09-2013 Product paar weken in bezit

Prima tablet

Ik heb deze tablet gekocht omdat ik opzoek ben naar een goedkoop ding voor thuis surfen op het web, e-mail en ook navigatie in de auto (zo'n standaardje is wel handig). Dit kan allemaal prima, de snelheid van het apparaat verbaasde me op een positieve manier.