Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G op Kieskeurig.nl.

Kimm1986 19-09-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Ik ben erg blij met de tablet.
Hij is lekker snel en heeft veel geheugen.
Ik heb er ook meteen een beschermhoes bij gekocht. Erg tevreden!

RubenM 17-09-2021

Zoals een Samsung product hoort te zijn.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Na jaren geleden een Galaxy Tab 2 10.1 aangeschaft te hebben (die ik overigens al een aantal jaar niet meer had gebruikt) toch overwogen om opnieuw een tablet aan te schaffen. Na wat testen te hebben bekeken kwam ik als snel uit bij de Tab S7 van Samsung. Kwa prijs-kwaliteit kwam hij vrijwel overal beter uit te test. Echter wat mij wel tegen valt is het design. De telefoons van Samsung hebben al jarenlang geen echte randen meer rondom het scherm. Deze Tab S7 heeft dit nog wel.
Voor de rest is het echt een top apparaat.

Nessie17 13-09-2021

Heel fijn apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Het is een heel fijn formaat.
Ook makkelijk mee te nemen.
Mooie kwaliteit met Netflix of tv kijken.
Zeer tevreden mee.

Anoniem 13-09-2021

GEWELDIG!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Ontzettend blij met mijn nieuwe tablet. Ik gebruik hem veel voor mijn werk in het onderwijs. Hij draait ontwerpprogramma's goed wat veel andere tablets minder goed doen. Ondanks de zware programma's blijft hij snel. Ontzettend blij mee, ook de pen is erg fijn.

Antonio_di 12-09-2021

Prima/fijn Tablet LCd scherm maar toch erg goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Het is geen AMOLED scherm deze 11 inch WIFI uitvoering (De grote Plus versie wel!), maar wel een ontzettend mooi en goed scherm (zicht en touch). Wordt geleverd met veel app's van Google, Microsoft-Office en Samsung. Heeft nu Android-11 update. Werkt erg vlot met de Snapdragon 865+ processor. De Bixby snelknop is gelukkig uit te zetten. Adapter is maar 15 watt maar voor de rest ben ik erg tevreden

GvdD 12-09-2021

Prima ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Prima tablet, films kijken, tekenen, schilderen multi touch. Het kan allemaal. Alleen die keyboard hoes is vrij prijzig.

Dhoos_nl 10-09-2021

Een werkpaard van een tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Ik was al een tijdje op zoek naar een tablet die multifunctioneel is. Een belangrijke voorwaarde was dat het moest passen in combinatie met mijn Samsung S20 en smartwatch.
Na een flinke studie en vergelijking kwam ik op de Samsung S7 uit. Mijn voorkeur ging uit naar de 256 Gb alleen WiFi.

Hij was niet goedkoop maar leek me het geld meer dan waar.

Na ontvangst bleek de communicatie tussen de S20 en deze tablet direct te werken ik kon zonder problemen bestanden kppieren. Ook de WiFi was in no time ingesteld en kon binnen luttele tijd de tablet gebruiken. Verstandig is wel direct een zwaardere voeding mee te bestellen. Het opladen gaat dan veel sneller.

Ik raad dit product dus absoluut aan.

Thom6 06-09-2021

Geweldig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Ik heb deze tablet gekocht voor aantekeningen op te kunnen maken en lekker film te kunnen kijken. En beide dingen doet die echt top. En als extra pluspunt gaat de batterij super lang mee!

Thuisgebruiker 04-09-2021

Plezierig in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

De snelheid is aangenaam om mee te werken. Verder is de stylus pen weer een pluspunt. Alleen de bevestiging van de stylus pen aan het tablet moet met beleid gebeuren.

Nathalie151 03-09-2021

Super snel werkende tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Tablet reageerd super snel en heeft een geweldige beeldkwaliteit. De pen is handig te gebruiken.
Echt een aanrader!

Janny70 02-09-2021

Geweldig product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Tablet heeft een mooie uitstraling en is fijn in bediening. Erg tevreden met deze aankoop. Vanwege de pen goed te bedienen.

Marjo_08 28-08-2021

Mooie tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Mooie tablet om te zien en werkt net als mijn telefoon. Heerlijk scherm en net zo krachtig als een notepad. Fijn hoor!

GTBomen 27-08-2021

top apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Zakelijk gezien een pracht tablet om mee te werken. Werkt snel, accu gaat lang mee en de pen werkt super. Dik tevreden!

Anoniem 25-08-2021

mooi helder groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

ik heb voor deze galaxy tab 7 eensamsung tablet SM T520 tot grote tevredenheid in gebruik gehad vanaf 2015 en er drie keer de wereld mee over gereisd .
mijn kleinzoon heeft hem per ongeluk laten vallen en dat was net 1x teveel,want ze kunnen best wel tegen een stootje.
ik heb geen seconde over na hoeven denken wat mijn volgende tablet zou worden en wel de samsung galaxy tab s7

Oldheman 25-08-2021

Samsung Galaxy S7 met de vrijheid van Android

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Eindelijk verlost van de restricties van Apple, lang leve Samsung Galaxy S7 met de vrijheid van Android! Bijna zou ik zeggen, 'Wat is er niet beter aan de Samsung Galaxy S7 tov de Apple Ipad?' Nu overdrijf ik natuurlijk een beetje, maar bijvoorbeeld het geheugen kun je bij Samsung wel uitbreiden (dus goedkoper!). Bouw en techniek zijn beide van hoge kwaliteit. Het gebruiksgemak van Android spreekt voor zich.

De enige vraag die ik heb is 'Waarom ben ik niet eerder overgestapt?!'

GijsH 25-08-2021

Snel, vloeiend, mooi!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Eerste indrukken, een snelle tablet met voldoende geheugen en kracht om de komende jaren mee te kunnen blijven doen. S pen is zeer prettige toevoeging, maak ik veel gebruik van, maar dat zal vaak persoonlijk zijn.
Op termijn wellicht nog de keyboardcover er bij, wanneer ik meer office taken via de tablet wil doen. Installeren middels smartswitch echt fluitje van een cent. Geluid is mooi, erg goed voor een tablet, met de 4 speakers op de hoeken. Scherm is haarscherp, prettig voor de ogen, en licht genoeg wanneer nodig.
Soepele prestaties, apps laden en schakelen snel.
Een aanrader tot zo ver!

Peter2410 25-08-2021

Samsung S7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Prima tablet, snel, goede kwaliteit beeld en geluid, prima accu.
Plaats van de stylus is minder. Ik ben deze al een aantal keer verloren. Waarom is deze niet geplaatst in de tablet zoals bij de Samsung note.

Sonnepon 23-08-2021

zeer veelzijdige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Zeer veelzijdige tablet, goed te gebruiken voor colleges en handig mee te nemen naar school. Helder beeldscherm en snel in gebruik.

jLeonj75 22-08-2021

Geweldige kunst tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Tot nu toe bevalt mijn nieuwe tablet geweldig. Ik was al lange tijd op zoek naar een goeie tablet voor online tekenen. En toen vond ik de Galaxy Tab S7. Het is erg fijn dat de S pen erbij in zit. Dat is echt super fijn en maakt hem een stuk betaalbaarder. En de pen zelf heeft ook zoveel professionele functies. Ook is de grote van het scherm precies goed, niet te klein maar ook niet te groot. De resolutie van het scherm is ook echt super! Ik kan nog een hele hoop andere top kwaliteiten opnoemen, maar dan wordt deze review te lang :) Ik vind de Galaxy Tab S7 zeker een aanrader!

Aveh 22-08-2021

Perfect als digitaal notitieboek met vele extra's

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / zwart / 128 GB / 5G

Prachtige tablet! Ik gebruik hem vooral voor digitale (geschreven) aantekeningen. Pen schrijft en tekent heel prettig en samsung notes biedt veel mogelijkheden voor penvorm, kleur, enz. en opslaan naar andere formats. Heeft verder een goede camera en mooi scherm.