Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB op Kieskeurig.nl.

Reino 19-06-2021

Geweldig apparaat. Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

De galaxy tab s7 is een razend snel een goed apparaat. Zeer gebruiksvriendelijk.
Een echte aanrader.

Darja 18-06-2021

Voldoet echt aan de verwachtingen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Snel, mooi beeld en geluid, apps werken prima. S-pen handig voor notities en tekeningen. Hele gezin is hier blij meer! Functionaliteit /meerwaarde van Samsung apps alleen niet altijd duidelijk voor me.

Samm46 17-06-2021

Fantastische tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Tablet werkt echt super. Fantastisch geluid, mooie beeldweergave. Het is alleen aan de prijzige kant.

Redko 17-06-2021

Mooie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Perfect formaat en de S-Pen is geweldig in gebruik. Alles voelt ook snappy en hij kan makkelijk mee op reisPerfect formaat en de S-Pen is geweldig in gebruik. Alles voelt ook snappy en hij kan makkelijk mee op reis

Divesdulchis 16-06-2021

Super fijn gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Ik gebruik mijn S7 om games te spelen en om werknotities en informatie goed op te schrijven. Voor beide is dit super geschikt! Hiervoor had ik een S2, dus het is sowieso een hele upgrade, maar alles werkt lekker vloeiend. Het schrijven naar tekst werkt ook super! Af en toe nog wat struggles, maar ik gebruik hem ook nog maar een week, dus ik verwacht er steeds handiger in te worden.

Anoniem 16-06-2021

Gewoon super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Ik heb de tablet nu een week maar ben er erg tevreden mee had hiervoor een iPad maar deze is sneller

Noud040 14-06-2021

Erg soepel in gebruik met S Pen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Dat de Tab S7 soepel zou draaien, dat is gezien de specificaties zoals de processor of de 120 Hz verversing van het scherm geen verrassing. Het gebruik van de S Pen wel: reageert onwijs snel op beweging. Heel maf: door het subtiele geluid van een pen op papier in Samsung Note lijkt het haast alsof het op papier schrijft. Tip: dwing jezelf daar dan ook echt gebruik van te maken. Of het nu is met Note of een andere app voor notities. Met de S pen in de hand swipe je overigens ook uiterst relaxed door apps en websites.

Robbie_023 14-06-2021

Beste tablet ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Ik ben super enthousiast over deze tablet, ik heb deze inmiddels twee weken in mijn bezit en nog geen moment spijt van gehad. Het beeldscherm is super mooi, het geluid is top en met de book cover van samsung al helemaal. Echter vind ik wel dat het puntje van de s pen snel achteruit gaat, daar zijn ook geen reserves voor bij geleverd dus dat kan beter. Verder super goed, snel en gemaakt voor de content verslinder. Ook voor het maken van aantekeningen is deze tablet perfect. Beste aankoop ooit.

Anoniem 14-06-2021

mooie prijs en werkt perfect met S pen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Tablet heeft een mooi design en werkt perfect in combinatie voor werk en prive! mooie geluidskwaliteit en video kwaliteit. deze tablet met de S pen werkt beter als ik had verwacht. en het is heel makkelijk om een notitie er op te maken en dat scheelt weer papieren kladblokken dus neter voor het mileu. prijs is uitstekend voor alles wat je er voor terug krijgt

Becks1990 14-06-2021

Wat een held

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Heel erg tevreden over mijn nieuwe baby!
Heb zo'n 5 jaar gedaan met mijn tab A 2016 10.1 en nog was hij mijn trouwe maatje. Toch ivm werk en games was hij aan vervanging toe.
Deze was wat aan de prijs, wat mij zenuwachtig maakte, maar de fantastische promotie haalde mij over. Wat een held is dit!
Hij heeft een lekker formaat, heerlijk snel, prachtig kleurtje! Doordat ik ook een Galaxy telefoon heb, had ik al oortjes die hier bij kunnen en is hij dus gelijk enorm gebruiksvriendelijk.
De pen dacht ik niet veel te gebruiken, maar doe nu al bijna niet anders, het scherm blijft ook veel schoner zo!

Anoniem 12-06-2021

Mooie kleur en snel aan de slag

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Mooi apparaat, vlot geïnstalleerd en gesynchroniseerd met de Samsung mobiel A71. Hoop hier lang gebruik van te maken. Alleen jammer dat sommige apps niet fijn aanpassen aan het tabletformat.

Mike01 12-06-2021

Ideaal voor school

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Erg fijne tablet. Je bent net zo snel aan het entertainen maar ook weer verslagen aan het schrijven als laptop dankzij Samsung Dex. Ideaal!

Anoniem 12-06-2021

Samsung Galaxy S7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Onwijs gave tablet, mooi van geluid en kleur perfect. Heb heel wat tablet gehad en deze komt bij mijn als beste uit de bus.

Bosbes1201 12-06-2021

Erg fijne tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Gebruiksvriendelijk en goede grootte. S-pen bevalt goed en werkt fijn. Spelletjes draaien heerlijk soepel.

Anoniem 11-06-2021

Super soepel, snel en springlevende kleuren

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Alles aan dit ding is goed: mooi design, supersnel, prachtig beeld met dunne randen en ondanks de metalen behuizing vrij licht in de hand. De batterij gaat makkelijk een paar dagen mee en anders is het binnen 15m opgeladen. Het enige wat ik nog mis is dat je het op kan vouwen.

Patsuchi 09-06-2021

Zeker geen spijt

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Pen werkt super fijn op de Galaxy tab S7. Formaat van tablet is ook prima en beeld kwaliteit super. Alleen de bewaarplek van de pen is onhandig, want nu ligt de tablet er steeds op als ik hem neerleg.

Anoniem 09-06-2021

Top

No Samsung, No live....

Samsung TV, Samsung Tablet, Samsung Watch, 2x Samsung Note 10, Samsung Note 20....

PenW22 09-06-2021

Fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Fijne tablet, mooi scherm en ook de S-pen werkt perfect.
Wordt onder andere gebruikt door onze jongste zoon om te leren schrijven.
Aanwinst voor het hele gezin.

Anoniem 08-06-2021

Het gebruik van TAB S7 11.0

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Strak design en in dit geval de bronskleurige uitvoering.
Mooie heldere kleuren op het 11 inch scherm.
Het gebruik v/d slimme pen is bijzonder gemakkelijk.

Shabnam 08-06-2021

Prima tablet met helder beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 256 GB

Makkelijk te bedienen en snel. Mooi beeld. Wel fragiel, dus hij verdient zeker een beschermhoesje o.i.d.