Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 128 GB - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 128 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MHTKunne 28-08-2022

Mooie en snelle tablet.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snel vooral. Prima kleuren en lange accuduur.................................................. ......

AlbertZ 23-08-2022

Prima vervanger van de oude Tab S3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snelheid, betere batterijduur en helder scherm. Even wennen aan de fingerprint toets maar eenmaal gewend zou je niet naders meer willen. Eigenlijk zou mijn S21 dit ook moeten hebben.

Anoniem 24-07-2022

Almost perfect!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Recently bought a tab S7 wifi 128gb after using the iPad pro 2020 since release and the tab S7 has been a great replacement. Obviously it is not as powerful as the iPad pro but the customization, Spen and integration with my windows and android ecosystem has been amazing!

The one thing that i miss is the feature support of notetaking apps for the iPads. It is much better in my opinion.

Anoniem 18-07-2022

Geweldig apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch apparaat gesyncd met mijn S22 ultra en als werkt naar behoren.
Prachtig scherm ik ben er onzettend blij mee.

Gravity 06-06-2022

Geweldige tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie en geweldige tablet super geluid top ding. Kom van een s4 en er gaat een werledop bij de s7 aanbevolen door mij.

Joyce de L 01-06-2022

Perfect voor mijn studie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ligt heerlijk in de hand. Combinatie met pen maakt mindmappen makkelijk. Tussendoor presentaties en filmpjes bekijken maakt het voor mij de perfecte tablet om te studeren.

DennisdeK78 31-05-2022

Lekker snelle tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De tablet werk fantastisch, lekker snel en een mooi helder beeld. Laad met gemak de apps en speelt vlot de video's af. Erg fijn is ook de bediening met de S-pen. Had eerst de S6 lite maar deze S7 overtreft zeker de S6 lite.

robbi 25-05-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk overzichtelijk gebruikers vriendelijk ga zo door en blijf scherp handleiding duidelijk zeer compleet geleverd

GTBoom 19-05-2022

Mooi apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Galaxy Tab S7 heb ik zakelijk aangeschaft. En werk met apps en programma's die veel vragen. De snelheid van werken en duur van de accu doen wat er aangegeven is. Top dus.
Met de stevige case beschermd tegen vallen lichte regen maakt dit de tablet die perfect past bij mijn buitenwerkzaamheden maar ook als notitieboek of het opslaan en bekijken van documen.

Steve 23 02-05-2022

Geweldig apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had toen ik hem kocht een beetje mijn twijfels maar die zijn volledig uit het water geblazen. Het beeld is erg mooi en scherp. Natuurlijk hoe meer je betaalt hoe beter en het scherm kan iets beter. Maar voor series en films is het perfect. Hij is heel snel en werkt zeer vloeiend, zeker met de 120hz optie. Geluid is ook voortreffelijk, met dolby atmos lijkt het bijna alsof je een surround systeem hebt af en toe.
Kan er nog lang over doorgaan maar al in al een zeer goeie tablet. Voor degene die het beste van het beste wilt maar niet teveel wilt betalen aan de nieuwste generatie, is dit een perfect ding.

Mike 72 29-04-2022

Super tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijke tablet van prima kwaliteit. Alle apps en programma's zijn goed te bedienen. De pen die er bijgevoegd is werkt ook uitstekend en is een echte meerwaarde. Kortom een prima aankoop.

Anoniem 26-04-2022

Geweldige tablet!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend blij met de tablet! Hij is snel, helder en de batterij gaat lang mee. Zou niks anders aanbevelen dan deze tablet!

Mieke 1994 22-04-2022

Makkelijk in gebruik,ik ben d'r super blij mee !!!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb jarenlang ervaring ,met een tablet van een ander merk .
Ik wist niet dat Samsung-Galaxy Tab S7 zo fijn en makkelijk in gebruik was .
Super fijn om te hebben , ik gebruik hem met veel plezier ,beste koop ooit !

Anoniem 08-04-2022

Prachtig en efficiënt!

Wat een geweldige tablet! Zeer mooi en licht, perfect beeldscherm en eindeloze opties.

Zelf gebruik ik de tablet om op te werken als social media manager, daarvoor is de tablet dan ook ideaal.

KrzysztofHapert 07-04-2022

prachtige tablrt

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] mooie tablet prachtig display Ik ben erg blij met de aankoop en deze stylus is een groot plezier voor mij en mijn kinderen

Anoniem 06-04-2022

Super snelle tablet met mooi scherm en top geluid

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel erg goede tablet super snel prachtig beeld en mooi geluid van de speakers.
Ook de pen werkt erg goed met een snelle reactie.

Anoniem 05-04-2022

Ik ben erg tevreden met de Tab S7, geweldig!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb deze Tab S7 gekocht voor zowel prive als zakelijke werkzaamheden en ben er erg tevreden mee. Vooral die pen is een must en zorgt dat ik alles op de juiste manier kan doen. Erg fijn apparaat en nu al onmisbaar

Rainier 20-03-2022

Best lang getwijfeld maar erg blij

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zocht iets waarmee ik boeken kon lezen en aantekeningen kon maken in office onenote met een pen. Want ik 'klieder' graag voordat ik mijn gedachten uitwerk. Ik twijfelde tussen deze tab s7 en een microsoft surface. Maar de s7 is veel sneller en lichter en Android is beter te busturen zonder keyboard.
Ik ben erg blij met mijn aankoop, ik gebruik hem de hele dag door.

Bradleyb 16-03-2022

Top tablet voor een mooie prijs

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de galaxy tablet s7 aangeschaft, de s8 was voor mij net iets te duur, maar de s7 is absoluut geen miskoop. Snelle processor, lange batterijduur en uiteraard de S pen waren de redenen dat ik voor de tab s7 had gekozen en natuurlijk ook omdat ik al jaren met de S serie van de telefoon werk was dit voor mij een logische stap om voor deze tablet te kiezen

Anoniem 15-03-2022

Prima tab voor controle op de bouw

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruik de tablet voor controle om de bouwwerkzaamheden vast te leggen. Hij moet dus dan wel een beetje handzaam zijn. Gebruike hiervoor een Apple pro deze was dus voor op de bouw te groot.