Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 128 GB - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7 11,0 inch / blauw / 128 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BallStar 03-12-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top tablet. Zeer gebruiksvriendelijk. Mooi design, fijn toetsen bord, pen magneet. Top. Ik kan het iedereen aanraden. Samsung is een geweldig merk.

Anoniem 24-11-2022

TAB S7 WAT N ALLESKUNNER !!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik ben verrast en zeer tevreden met de mogelijkheden van de Tab S7. Games spelen met hoge graphics. S pen die zeer gebruiksvriendelijk is. Prima camera met flits en high res. N echte alleskunner ! 10 +

Anoniem 19-11-2022

Uitstekende Samsung tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de tablet nu langer dan 1 jaar en maak er dagelijks gebruik van. Mooi helder beeld en prima accu. Ook bij meer geopende apps, de reactietijd blijft heel kort. Ook bijv. een krant lezen is heel makkelijk met de Galaxy Tab S7.

Mark strijder 08-11-2022

Gewoon samsung

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Samsung is makkelijk. Ken je. Dus gewoon samsung. Gebruik de tab7 voor mijn werk. Groot voordeel. De tab 7 kan je als extra scherm gebruiken op de laptop. Zonder kabels. Super makkelijk voor mijn boekhouding.

Anoniem 13-10-2022

Top , Perfect , Geweldig

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de samsung tablet s7 aangeschaft om films te bekijken ik ben er blij mee en heb gelijk de eerste dag al gezegd ik moest de tablet sinds dag 1 al kopen !! Veel meer dan gedacht veel functies en geweldige scherm elke dag kom ik weer achter geweldige functies. Zeker een aanrader helemaal geen nadeel gewoon meer dan verwacht !!

Maiwand 06-10-2022

Top device voor thuis en buiten!!!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Samsung Galaxy Tab S7 is een heel handig device voor onderweg, thuis en op school. Je kan er van huiswerk op maken, films kijken tot aan games spelen voor de jongere gebruikers natuurlijk. Ik heb de Tab S7 zelf in het zwart. De design van de Tab S7 ziet er netjes uit met de achterkant een magnetisch oppervlak voor je S-pen en daarboven op twee camera's. De camera qualiteit is voor mijn gevoel best wel aan de goede kant, zo heb je verschillende camera functies zoals: pro mode, AR-zone en nog veel meer. Ik zelf vind de AR-zone best wel geinig om ermee te experimenteren. Het heeft een prima geheugen van 128 GB wat opzich wel voldoende is, maar daarnaast heb ik een Samsung memory-card van 256 GB gekocht. Dat laatste kan heel handig zijn als je veel documenten en of eventueel foto's en video's hebt om op te slaan. Ik zou zeggen het is een prima koopje en vooral voor zijn prijs. Het is niet dat je teleurgesteld wordt, want er is veel kwaliteit achter het apparaat gestopt.

Bas1979 04-10-2022

Snel, intuïtief en fijn in gebruik

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik de Samsung S7 vooral voor digitaal notities maken met de S pen. Dit werkt echt ideaal. Schrijven voelt natuurlijk aan. De accu gaat met gemak een paar werkdagen mee en de tablet werkt intuïtief en is snel in uitvoeren van opdrachten.

Martin50 30-09-2022

Tablet met toetsenbord gelijkwaardig aan pc

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruik deze tablet veel als multimedia tablet maar sinds in bezit ook als vervanger van mijn pc. Is zeker net zo snel en hoef nooit op te starten.
Zou niet meer weten wat ik zonder moest.

MHTKunne 28-08-2022

Mooie en snelle tablet.

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snel vooral. Prima kleuren en lange accuduur.................................................. ......

AlbertZ 23-08-2022

Prima vervanger van de oude Tab S3

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Snelheid, betere batterijduur en helder scherm. Even wennen aan de fingerprint toets maar eenmaal gewend zou je niet naders meer willen. Eigenlijk zou mijn S21 dit ook moeten hebben.

Anoniem 24-07-2022

Almost perfect!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Recently bought a tab S7 wifi 128gb after using the iPad pro 2020 since release and the tab S7 has been a great replacement. Obviously it is not as powerful as the iPad pro but the customization, Spen and integration with my windows and android ecosystem has been amazing!

The one thing that i miss is the feature support of notetaking apps for the iPads. It is much better in my opinion.

Anoniem 18-07-2022

Geweldig apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch apparaat gesyncd met mijn S22 ultra en als werkt naar behoren.
Prachtig scherm ik ben er onzettend blij mee.

Gravity 06-06-2022

Geweldige tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie en geweldige tablet super geluid top ding. Kom van een s4 en er gaat een werledop bij de s7 aanbevolen door mij.

Joyce de L 01-06-2022

Perfect voor mijn studie

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ligt heerlijk in de hand. Combinatie met pen maakt mindmappen makkelijk. Tussendoor presentaties en filmpjes bekijken maakt het voor mij de perfecte tablet om te studeren.

DennisdeK78 31-05-2022

Lekker snelle tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De tablet werk fantastisch, lekker snel en een mooi helder beeld. Laad met gemak de apps en speelt vlot de video's af. Erg fijn is ook de bediening met de S-pen. Had eerst de S6 lite maar deze S7 overtreft zeker de S6 lite.

robbi 25-05-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Makkelijk overzichtelijk gebruikers vriendelijk ga zo door en blijf scherp handleiding duidelijk zeer compleet geleverd

GTBoom 19-05-2022

Mooi apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Galaxy Tab S7 heb ik zakelijk aangeschaft. En werk met apps en programma's die veel vragen. De snelheid van werken en duur van de accu doen wat er aangegeven is. Top dus.
Met de stevige case beschermd tegen vallen lichte regen maakt dit de tablet die perfect past bij mijn buitenwerkzaamheden maar ook als notitieboek of het opslaan en bekijken van documen.

Steve 23 02-05-2022

Geweldig apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Had toen ik hem kocht een beetje mijn twijfels maar die zijn volledig uit het water geblazen. Het beeld is erg mooi en scherp. Natuurlijk hoe meer je betaalt hoe beter en het scherm kan iets beter. Maar voor series en films is het perfect. Hij is heel snel en werkt zeer vloeiend, zeker met de 120hz optie. Geluid is ook voortreffelijk, met dolby atmos lijkt het bijna alsof je een surround systeem hebt af en toe.
Kan er nog lang over doorgaan maar al in al een zeer goeie tablet. Voor degene die het beste van het beste wilt maar niet teveel wilt betalen aan de nieuwste generatie, is dit een perfect ding.

Mike 72 29-04-2022

Super tablet

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een heerlijke tablet van prima kwaliteit. Alle apps en programma's zijn goed te bedienen. De pen die er bijgevoegd is werkt ook uitstekend en is een echte meerwaarde. Kortom een prima aankoop.

Anoniem 26-04-2022

Geweldige tablet!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ontzettend blij met de tablet! Hij is snel, helder en de batterij gaat lang mee. Zou niks anders aanbevelen dan deze tablet!