Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB - Reviews

128 GB opslag
Resolutie
1600 x 2560 pixels
10,5 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB op Kieskeurig.nl.

BWeg 23-07-2019

Helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Mooi helder scherm. Best redelijk geluid. Werkt gemakkelijk. Is snel. Opvallend vaak bij het downloaden van apps is de mededeling dat de app wellicht niet is geoptimaliseerd voor dit toestel. Eén app werkt niet, is gecontroleerd en bevestigd door de verstrekker van de app. Te modern?

Pluspunten

• Kwaliteit van het scherm

Minpunten

• Niet goed geoptimaliseerd voor meerdere apps.

Apoll 27-07-2020

gemaakt voor portrait mode....wat ik niet wil

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Typisch gemaakt voor portraitmode en portrait is ook vaak (zelfs in sommige delen van t settings menu dus t ligt niet aan de apps) het enige wat mogelijk is ongeacht de settings van scherm-rotatie. Ik mag dus vaak niet meer zelf bepalen hoe ik mn scherm wil houden. Ook de fingerprint sensor is niet meer te vinden in de rand zodat even snel ongrendelen veranderd in "zoek de sensor" Vooral dat eigenwijze naar portrait draaien zorgt ervoor dat ik weer liever mn oude galaxy tab s2 of zelfs mn nog oudere galaxy tab2 pak ipv dit eigenwijze kreng. Ook al zijn de kleuren en het geluid mooi en is deze snel....ik irriteer me mateloos en denk dat dit mn laatste Samsung tablet (en smartphone) is op deze manier.

Leonard037 28-06-2020

Superieur beeldscherm, strak design en mooi geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Super tevreden met deze Samsung Tab S5e.
Ik ben nogal kritisch op zaken waar normaal (te) weinig over gesproken wordt,
maar deze tablet maakt dit allemaal waar.

Naast de reguliere specs waar je over het algemeen een keuze maakt tot aankoop zal ik hieronder de zaken noemen waarin dit tablet zich onderscheid van verreweg de meeste andere tablets.

1. Het sublieme scherm. Niet alleen dat het een Amoled is, maar ook zijn helderheid van wel 700 cd/m2! Hierdoor kun je hem nog moeiteloos zien in volledig daglicht.
2. Door dit Amoledscherm kun je het scherm ook nog gewoon in portret en landscape zien icm een polaroid zonnebril. De meeste andere schermen veroorzaken een volledig zwart scherm, maar niet deze Tab S5e!
3. HD scherm. Tuurlijk hebben meerdere andere merken een HD scherm, maar dat wil niet zeggen dat dan ook bv HD streamen. Deze Tab streamt True HD van bv streamingsdiensten als Netflix door de ingebouwde codex Widevine L1. Vele andere tablets hebben Widevine L3 en kunnen daardoor niet HD streamen. De Tab S5e wel!
4. Accuprestaties erg goed ook op maximale helderheid dankzij een grote 7040 mAh batterij.
5. Dankzij 4 stereo speakers optimale luister ervaring.
6. Het design is uiteraard vertrouwd Samsung. Ultra slank en lichtgewicht.

Tyberiusz 02-03-2020

great screen, sound and speed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

I bought last month. I am pleasantly surprised by the sound quality. The image is of high quality. The tablet is very fast, Google Earth works without problems. It is a favorable purchase for the price.

_Rickname_ 22-01-2021

Bijna beste tablet allertijde!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Vingerprint sensor aan de zijkant, geweldig! Ook het lichte gewicht, super! Al kan het design wel wat beter. Ook de software kan wat upgrades gebruiken, onderandere de edge panels mogen ook wel ondersteuning van de galaxy store bevatten. Ook als er een keyboard cover aanwezig is mag hij wel vanzelf uitgaan als hij dicht geklapt wordt.

Anoniem 11-01-2021

Heel fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Ik vindt het een fijne tablet, start snel op, werkt snel, geeft meldingen als het nodig is, makkelijk te bedienen, echt super blij mee

NiekvdZ 08-01-2021

Lekker snel en prima beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

De Tab S5e is een fijne tablet, snel in opstarten en daardoor altijd gebruiksklaar. Verder is de gebruiksduur van de batterij ook prima.

Anoniem 07-01-2021

Super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Precies wat ik nodig heb, sterke processor, veel geheugen, schitterend beeldscherm in full hd en prachtig geluid. En dat voor een zeer sterke prijs. Doet zeker niet onder voor de duurdere tablets die beschikbaar zijn

Yamani 04-01-2021

Goeie media tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Voor media consumptie is de tab perfect. Goeie kleuren batterij leven en een van de beste speaker op een mobiel apparaat. Als je de tab gaat gebruiken voor games zou ik alleen een beetje oppassen. Simpele games zijn geen probleem. Maar grafisch intens zoals fortnight zal niet soepel draaien.

Ed B 26-12-2020

Tevreden over mijn tabs5e

De tabs5e is
Goed uit te breiden (geheugen)
Gemakkelijk te benaderen vanuit windows omgeving
Makkelijk instelbaar
Betaalbaar tov apple produkten
Ik ben zeer tevreden over mijn samsung produkten
Televisie ,telefoon,horloge en tablet

Mvg Ed

Anoniem 23-12-2020

review!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

So I was upgrading from a slow tablet of another brand to this one, and it by far blows it out of the water. It's great for gaming app store games. I love using it. I also use it as an eReader, and while it could go a little darker imho it does a great job when it's so bright out that it would make other tabs useless. What lead me to purchasing this tablet is my husband had one and I had been eyeing it until I got mine this summer.

Anoniem 22-12-2020

Geluid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Het geluid is goed maar met de standaard Samsung cover, in de stand dat de tablet in de breedte schuin rechtop staat, komt de volumeknop altijd op de ondergrond en gaat de muziek altijd helemaal zacht of op zijn hardst. Dat zou.praktischer moeten kunnen

Anoniem 24-10-2020

Batterijduur valt erg tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Ik heb de tablet nu 3 dagen in huis maar ik vind de accuduur erg tegenvallen. Op de website van samsung staat dat je er 15 uur mee kan werken, maar ik gebruik hem vaak 2 a 3 uur per dag en verder is hij in standby stand. En de volgende ochtend is hij helemaal leeg.

Het lijkt mij niet dat dit de bedoeling is?

Verder ben ik heel tevreden, hij is snel, mooi, lichtgewicht en ziet er goed uit.

Anoniem 23-08-2020

minder mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

jammer dat ik niet alles in de instellingen kan aanpassen, zoals de pictogrammen. bij de S9+ heb je mogelijkheden met de Samsung Themes. Raar dat deze tablet dat niet heeft.

JM 13-08-2020

Wifi

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Ik heb hier eerder al een recensie geschreven. Is nog steeds een top tablet, maar aanvullend wil ik hierbij vermelden dat de wifi inderdaad HEEL erg slecht is.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Scherp beeld

Minpunten

• Wifi

Arki 13-07-2020

Fijne tablet, gebruiksduur valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Had deze gekocht als opvolger van de S2 die me altijd goed beviel maar niet meer geüpdated werd. De S5e is zeker een fijne tablet met een goed scherm, maar de gebruiksduur in de praktijk valt me tegen. Heb het een keer bijgehouden: In drie dagen tijd heb ik hem netto ruim 5 1/2 uur kunnen gebruiken en dus niet de 15 uur waarmee hij wordt aangeprezen. Dit is niet veel meer dan mijn S2 die al jaren oud was...

Ruud85 06-07-2020

Prachtige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Inmiddels gebruik ik deze tablet bijna een maand en ik ben nog altijd verliefd. Ideaal voor internet, social media maar ook werk. Sluit een muis aan samen met een toetsenbord, start Dex en je hebt een ware laptop. Accu gaat lang mee. Ook zéér bijzonder is het Dolby geluid; dankzij de vier speakers heb je echt een bioscoopervaring.

Anoniem 28-06-2020

Mooi licht apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Deze tab ligt prettig in de hand, is lekker licht en de beeldkwaliteit is scherp. Zowel bij het kijken van films als bij het spelen van simulatiegames. Vroeger ook wel een Apple iPad gehad, geen spijt dat ik over ben gestapt naar Samsung!

Dre342 28-06-2020

Wauw! Wat een beeldkwaliteit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Na jaren een IPad, nu een Samsung tablet. Geweldige beeldkwaliteit. Werkt ook super samen met mijn Galaxy. Zeer tevreden.

MSil 27-06-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / goud / 128 GB

Ik heb het net gekocht ben er nu al op verliefd ik heb mijn iPad weggedaan met dit apparaat te kopen.