Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
2000 x 1200 pixels
10,4 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB op Kieskeurig.nl.

5,5

RLNB 18-12-2020

Mooie tablet, alleen veel bugs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Ik merk ik dat ik stotterend beeld heb op mijn Samsung Galaxy Tab A7 met de Ziggo app. Jullie hebben mij hiervoor doorverwezen naar Ziggo, want bij hun zou het probleem liggen.

Alleen denk ik (om eerlijk te zijn) dat het probleem toch ook met de Samsung Galaxy Tab A7 te maken heeft. Dit aangezien ik er nu dus achter ben dat het niet alleen bij de Ziggo app is, maar ook bij Microsoft Teams, de Videolandapp, Fox Sports app, NPOapp, VUDU, NOS en Canal Digital.

En dit heeft echt niet met mijn WiFi te maken want apps als Netflix, Disney+, DPlay en Prime hebben er absoluut geen last van. Ook heb ik verschillende WiFi netwerken gebruikt (onder andere een 1000/1000 glasvezel lijn waar ik als enige op het ac WiFi zat).

Zou het dan toch niet met de Samsung Galaxy Tab A7 te maken kunnen hebben (aangezien ik er achter kom dat steeds meer apps dezelfde klachten geven)? Misschien een probleem met een codec welke door de Samsung Galaxy Tab A7 gebruikt wordt?

Sashikala 28-02-2021

Formidabel budget tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Een voortreffelijk tablet, mooi helder scherm en best aardig geluid voor een tablet d.m.v. 4 luidsprekers. Alles werkt prima, zelfs de Ziggo app. Kortom een echte aanrader! Doet wat het moet doen

Cor73 28-02-2021

Fantastisch apparaat!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Zeer verrast door de veelzijdigheid van dit tablet. Werkt super snel, goede verbindingen, genoeg apps en ziet er ook nog eens super vet uit. Ben meer dan tevreden en zal dit ook zeker aanbevelen.

Daan82 28-02-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Ik vind het een mooi klein formaat en hij is mooi gestyled en gekleurd. Het mooie ervan is dat als je een Samsung account heb jij gelijk alles over neemt van je telefoon of ander Samsung apparaat.

Sanmaa 28-02-2021

Aanrader

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Handige tab, voldoet aan alles, snel, makkelijk, mooie kleuren en veel opslag. Ook makkelijk gebruiksklaar te maken.

jerrybuitenhuis00 27-02-2021

Het werk perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Het geweldig product ik gebruik hem in mijn vrachtwagen voor tv en internet te kijken ben er mee door heel europa

Chris S 25-02-2021

Geweldige Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Lekker snelle tablet en goed display. Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding. Oogleden tv weergave. Ziggo Go.

Monica 2021 25-02-2021

Het beste

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Ik ben erg blij en enthousiast. Het installeren ging heel makkelijk en mijn Galaxy Tab A7 doet het perfect. De tablet kwam als heel goed uit de beoordeling en dat kan ik alleen maar beamen. Top.

Bas 1 24-02-2021

Goede vervanger tab A10 1

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

De A7 bevalt prima, mijn oude tab 10.1 Is natuurlijk trager dan mijn nieuwe.
Wat tegen valt is te accu deze is net zo snel leeg als mijn 4 jaar oude A10.1

Anoniem 24-02-2021

Galaxy Tab A7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Het is een tablet die doet wat je vraagt en zonder vertraging. Möie scherm en je kan lang met de batterij doen.

Fred31 23-02-2021

Bevalt goed en heb er 3 gekocht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Heb heel veel Samsung producten aanbevolen aan vrienden en kennissen daarom heb ik voor 3 mensen een tablet galant tab a7 gekocht

JCvip 23-02-2021

Hele fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Ik vind het een hele fijne tablet ..alleen als ik videoland wil kijken lijkt het beeld soms vertraagd.. vooral als mensen in de film snel bewegen loopt het net niet lekker..niet heel erg storend maar toch een aandachtspuntje

Miesjuh123 21-02-2021

Super

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Ik had al een tab a6 en deze was al redelijk aan zijn eind was daar al erg tevreden over en nu een nieuwe a7 net als die ouwe ook al erg blij met deze nieuwe tablet heb ook een samsung s10 de volgende wordt ook gewoon weer samsung

Antoinet8765 21-02-2021

Gekocht als 2e beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Ik was al lang op zoek naar een tweede beeldscherm voor bij het les geven. Maar als de corona voorbij is staat die overbodig in huis. Dat vind ik een beetje zonde.
Na lang wikken en wegen kwam ik op een tablet als 2e scherm. En dat werkt perfect.

En deze is in de vakantie handig om mee te nemen voor groter beeldscherm om tv/ film op te kijken.

JD01092001 20-02-2021

Topp kenmerken van tab A7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Het is een goede tablet die voor vele functies kan gebruiken. Ik gebruik het voor werk, school een privé, ik verbind de bestanden via one drive op me laptop en telefoon. Ik raad dit product goed aan want het werkt top voor een lage prijs

Rijschool Van Laar 20-02-2021

Een handzame tablet die uitstekend zijn werk doet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Wij hebben alles anders Samsung, dat bevalt het best. Smartphones en een tablet. Werkt perfect met elkaar samen. Was op zoek naar een opvolger voor de Tab 2. Zocht naar een aanbieding en zag deze Tablet 7 staan. Gelukkig kon ik er één te pakken krijgen. Een geweldige tablet. Zo'n tablet gun je ook aan je schoonmoeder! Ja warempel de winkel had er nog één. Ze is dan wel al 90! Na haar eerste kennismaking is ze razend enthousiast

Fa21 20-02-2021

Mooie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

De tablet is van goede kwaliteit gemaakt en zit er super chic uit. Goeie beeldscherm en werkt naar behoren.

Anoniem 20-02-2021

Doet wat je nodig hebt

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Gebruik al jaren deze toestellen .hier voor had ik de 50 .en daarvoor de 5 gewoon perfect .stelt nooit teleur.ben nooit kwaad geweest op het toestel .blijf er bij .ook de volgende toestellen in deze range. Aad blanker

Anoniem 19-02-2021

Top tablet.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Ik ben zeer tevreden over de tablet, prijs kwaliteit verhouding is geweldig! Het is niet de snelste of sterkste tablet, maar hij doet perfect wat ie moet doen! Heeft mooi beeld en de geheugen uitbreiding is top!

Shirley68 17-02-2021

Geweldige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Lekker licht in de hand, makkelijk mee te nemen, handig voor werk/school. Al met al een super goede aankoop