Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB op Kieskeurig.nl.

5,5

RLNB 18-12-2020

Mooie tablet, alleen veel bugs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Ik merk ik dat ik stotterend beeld heb op mijn Samsung Galaxy Tab A7 met de Ziggo app. Jullie hebben mij hiervoor doorverwezen naar Ziggo, want bij hun zou het probleem liggen.

Alleen denk ik (om eerlijk te zijn) dat het probleem toch ook met de Samsung Galaxy Tab A7 te maken heeft. Dit aangezien ik er nu dus achter ben dat het niet alleen bij de Ziggo app is, maar ook bij Microsoft Teams, de Videolandapp, Fox Sports app, NPOapp, VUDU, NOS en Canal Digital.

En dit heeft echt niet met mijn WiFi te maken want apps als Netflix, Disney+, DPlay en Prime hebben er absoluut geen last van. Ook heb ik verschillende WiFi netwerken gebruikt (onder andere een 1000/1000 glasvezel lijn waar ik als enige op het ac WiFi zat).

Zou het dan toch niet met de Samsung Galaxy Tab A7 te maken kunnen hebben (aangezien ik er achter kom dat steeds meer apps dezelfde klachten geven)? Misschien een probleem met een codec welke door de Samsung Galaxy Tab A7 gebruikt wordt?

Jeroen1 10-04-2021

Goede opvolger van de Tab A 10.1

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

De Tab A 10.1 wilde niet meer opladen en was duidelijk aan een update toe. Deze was dan ook veelvuldig gebruikt door de jongste telg van het gezin. Het overzetten van alle software was een peulenschil dankzij de Samsung software. Dubbel geheugen, meer snelheid, langere batterij. Iemand hier in huis is heel erg blij.

Aaltje 66 09-04-2021

Mooi compact!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Het is een mooie tablet,ligt fijn in de hand,en snel in gebuik! Ben grote fan van Samsung...lekker eenvoudig in bediening en dat is voor een oudere dame als ik altijd goed!

Henny1932 08-04-2021

Zeer handzaam, snel en echt een verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Zeer handzaam, snel en echt een verbetering t.o.v. zijn in middels 3 jaar oude Samsung Tab.
Het scherm is glashelder en groot genoeg om Netflix of gewoon TV vanaf de tafel, vanuit de stoel op je gemak te bekijken en volgen.
Deze Galaxy gaat vanzelfsprekend supersnel om met de meest gangbare Google Android Apps.
Kortom een lust voor het oog en een super vervanger na trouwe dienst van zijn voorganger.

Dhr Streppel 07-04-2021

Degelijk, handige bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Goede grootte van het scherm, makkelijk bedienbaar (logisch)
De functie van meerdere gebruikers is handig omdat de tablet ook door mijn dochter (3) wordt gebruikt. Hierdoor kan ik haar gebruiker qua apps en content regelen.

Anoniem 06-04-2021

Technologisch hoogstandje voor de middeklasser

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Kwaliteit prijs verhouding is bij dit apparaat 1 op 1 in verhouding.

Beeld 8/10

Het beeld is helder en scherp. Ook met vreemde invalshoeken blijft het beeld zodanig scherp en helder dat je nog steeds kan zien wat er gebeurd op uw tablet.

Geluid 10/10 "dolby atmos"

Tot mijn eigen verbazing is het geluid helder met enigzins een bass. Ideaal voor een film op de camping of muziek voor op het strand. De dolby atmos word virtueel gecreëerd maar dat doet niet wegnemen dat het geluid echt helder is.

Functionaliteit 8/10

Hier kan ik kort en krachtig over zijn. Het kan alles wat je telefoon kan behalve bellen via een simkaart mits je de 4g/5g versie heeft waar er een simkaart in kan. Alles wat je telefoon kan maar dan op een grootte scherm voor mij ideaal !

Ergonomisch 7/10

Het is en blijft een groot apparaat. Qua in de handen houden is en blijft het een lomp en groot apparaat. Hij is qua gewicht ook te zwaar om lang in je handen te houden. Maar voor alles is een oplossing. Een mooie tablet hoes met een mooie handsvat aan de achterkant neemt alle problemen weg. Een cijfer geven voor hoe hij in de hand lig is dus lastig te bepalen, maar ondanks geen case is die nog steeds goed te gebruiken met case is het 10/10

top tabblad

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

ligt goed in de hand en goed snel ook, buiten ook perfect,moet nog fotos maken,wachten op beter weer

Theo1952 06-04-2021

Perfecte tablet voor mij

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Ik gebruik mijn tablet voor mijn hobby (vliegen met mijn drone), daarvoor is hij uitstekend geschikt, kan langdurig zonder op te laden werken en zeer helder beeld zelfs in volle zon.

Anders

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Hou graag oude app.omdat als je nieuw neemt veranderd er veel
Zoals aanzetten van tab oude knopje onderaan nieuwe opzij
Laden ook via andere aansluiting
Indeling vind ik ook anders erg gewend aan oude tab

Silva 06-04-2021

Super Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Geweldig hoe gemakkelijk alles wordt geïnstalleerd en over genomen van andere apparaten zoals mijn telefoon. SUPER !

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Prima tablet enige minpunt is schermbeveiliging met gezichtsherkenning werkt eigenlijk alleen goed als je de tablet met camera bovenin vasthoudt

Stefaniegb 05-04-2021

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Sinds kort deze mooie tablet in mijn bezit, het is een kopie van mijn telefoon! Mooi design en dun, start snel op en is zeer makkelijk in gebruik.

Cubus 05-04-2021

tegenvaller

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

het is een tegenvaller ivm handsfree gebruik als de tablet op arm lengte van je af staat is de microfoon te ongevoelig en ben met bv WhatsApp bijna niet teverstaan voor de ontvanger

Ronbeton 05-04-2021

Mooi goed werkend oogt goed kon wel wat sneller we

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

De snelheid van het opstarten mag we een stuk omhooggevallen. Vind hem daar langzaam in.en het geluid mag harder voor dove mensen ,voor de rest kunnen wij er mee leven

Rigardus V 05-04-2021

Prima spul niets mis mee !!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

De tab A7 WIFI bevalt prima hij is snel helder en mooi van kleur weergave.
En is net als mijn andere producten van Samsung TV 65 inch / smartphone Galaxy S 20.
Het is allemaal prima materiaal.

Anoniem 04-04-2021

Blij met mijn Galaxy Tap A7

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Mooier,dunner en handzamer design. Werkt veel sneller dan mijn oudere Samsungs met de meest prachtige kleuren.

Rclusive 04-04-2021

2theGalaxy&Beyond

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

De tablet was nodig voor mijn 7-jarige zoon. Er was eerst twijfel over de gebruikers gemak, met name voor een kind. De Galaxy Tab is zeer makkelijk in gebruik! Qua snelheid en verwerken is het een goede tablet. Het scherm en geluid zijn verbazend goed. Prettig apparaat dat makkelijk in gebruik is.

VPaul 04-04-2021

Alles tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Deze tablet is een zeer goede aankoop. Volledig waard, even snel als een telefoon en heeft een grote accu. Bovendien is de UI zeer gebruiksvriendelijk.
De tablet zelf is wel een beetje groot, hiervoor is een hoes onmisbaar en ik vind de plaatsing van de aan/uit en volumeknop een beetje misplaatst, had hem liever aan de zijkanten.

Anoniem 04-04-2021

Alles is al gezegd.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

Alles wat ik vind is al benoemd of gezegd in alle reeds bestaande reviews, maar ik heb wel een paar voorstellen, zoals een uSB aansluiting en de achterkant van de tablet wat minder glad te maken zodat het wat vaster in je hand licht en de tablet met een vaste beschermer te maken inplaats van een losse hoes met die lelijke hoekkeuken en eentje waarop je alleen een losse klep kunt bevestigen.
Maar dit alles doet niet af aan alle reviewer waar ik volledig met eens ben.
Een nadeel is dat veel moeite kost om SD-aansluiting te openen is. De oude methode zonder dat pinnetje vind ik makkelijker.

Een tevreden bezitter!

Leadjojo 04-04-2021

Goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A7 10,4 inch / goud / 32 GB

De tablet is snel in te stellen voor eerste gebruik. Daarna is het zeer eenvoudig om allerlei apps erop te zetten. Bovendien is hij voor een tablet snel.