Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G op Kieskeurig.nl.

Sharon81M 28-11-2021

Wat een fantastische tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Ik heb mijn tab nu een week in gebruik en ik ben er helemaal blij mee. Ik sleep hem overal mee naar toe en gebruik hem voor allerlei dingen.

Met mijn drie verschillende banen zocht ik een middel waar alle afspraken en aantekeningen samenkomen, zonder met allerlei verschillende boekjes te lopen.

In de basis heb ik de tab gekocht als paper tablet maar dan mét kleur. De Samsung Notes app werkt hier fantastisch voor. Alles mooi geordend bij elkaar, het scherm schrijft lekker. De enige functie die ik mis is de liniaal zoals One Note deze gebruikt op de laptop. De One Note mobiele app is te beperkt, de Samsung Notes biedt veel meer opties.

Maar eenmaal de tab binnen heb ik ook mijn mail en agenda geïnstalleerd. Netflix, Spotify en spelletjes. Een fantastisch scherm, goed geluid en een mooie look. In de bookcover blijft de mooie look behouden.

De pen werkt ook fijn in gebruik, als een echte pen.

Robert19651965 27-11-2021

Top apparaat voor een zeer concurrerende prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Scherm is heerlijk groot en is super snel in reageren van en naar ander apps en dergelijke.

Prachtige kleuren weergave en super goed geluid.

Pen reageert goed en is een handige tool voor presentaties

Absoluut een aanrader.

Anoniem 25-11-2021

Fijn groot formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Heerlijk zo'n grote tablet, Netflix kijken is zo nog leuker. De batterij doet er bij mij ongeveer 2,5 dagen over om leeg te raken. Ik zit aardig wat tijd op social, media, speel spelletjes online. Ik email en surf er lekker snel mee op internet , deze batterij lijkt niet op te kunnen. Het laden qua tijd valt reuze mee!

Peter den H 25-11-2021

Prachtig beeldscherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Mooi apparaat waar ik lang plezier van zal hebben. Afwerking is goed en de tablet voelt solide aan.
Batterij gaat ook aangenaam lang mee, tijde films kijken of spelletje spelen.

Anoniem 25-11-2021

Mooi apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Tablet is uitstekend. Bookcover hoes is stap achteruit qua eerdere modellen. Bij mijn vorig model zat de cover met een soort drukknopen vast en viel er eigenlijk nooit af. De huidige is magnetisch en valt er voortdurend af

kingnl 24-11-2021

De Beste Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Super tablet net een week in huis, maar nu al dik tevreden. Het geluid en beeld zijn ook formidabel, de cover voor de tablet is even wennen (is magnetisch) dus vraagt voorzichtigheid. Een punt voor Samsung waarom zit er geen folie op het scherm? Net als bij de aankoop van je nieuwe telefoon, ik heb er nu zelf een opgezet (ben erg zuinig op mijn spullen). Maar misschien toch een puntje van aandacht. Ik ben erg blij met me tablet en hoop er een tijd plezier van te hebben.

Frucy 24-11-2021

Top tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

mooi formaat en uitstekend beeld. mijn vrouw had hem al en kon niet wachten tot ik hem ook had. dit is zeer zeker een aanrader voor ieder een die gaat voor een perfect beeld

rboland2 24-11-2021

geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

helemaal tevreden. Lekker snel en mooi scherp beeld + pen + keyboard ..... Wel wennen aan vast keyboard. Maar nu helemaal blij.

Minibikeassen 23-11-2021

Mooie grote krachtige tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Dit is een super tablet met indrukwekkende prestaties en een schitterend beeldscherm, heb deze gekocht met een bookcover van samsung.

Ploeg 18-11-2021

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Eerder een tab s4 gehad dat was al heel plezierig, maar nu een Tabs7 plus, wat een genot.
Deze tab heeft een 12,4 inch scherm, fijn bij mijn wat slechter wordende ogen, ook het geluid is tot volkomen tevredenheid. De tab is al met al een lust voor het oog, de kwaliteit straalt er gewoon van af.

Ruben J 17-11-2021

Vervangtje laptop

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Geweldig tap, mooi beeld en vervangt je laptop. De tab is ligt, makkelijk in gebruik en werkt top. Echt een aanrader

Anoniem 14-11-2021

Geweldige tablet met super scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Deze tablet maakt alle andere overbodig! Geweldige prestaties, lange batterijduur en haarscherpe beelden.

Anoniem 13-11-2021

Dik tevreden met me Samsung tablet s7 plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Heel erg tevreden de tablet is heel erg snel wat ik ook heb ervaren met de s2 en s3 goed design en hele scherpen beelden.

Cor Takx 11-11-2021

Mooiste tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Deze tablet werkt erg fijn en snel.
Mooi helder en scherp beeld.
Touchpen werkt perfect.
Geluid is geweldig.

Ccvv 11-11-2021

Mooie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Erg mooie tablet, groot scherm en en handig toetsenbord erbij. Ook de pen is erg handig om te schrijven en aan te tikken. Een snelle oplader is wel handig, die erbij gekocht omdat bij veel gebruik de batterij snel opgaat.

Anskok 09-11-2021

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Ik ben tot mijn verbazing heel snel gewend aan het tablet. Had eerst de IPad van Apple maar vond deze te duur

Jammie 09-11-2021

Duidelijk en mooi groot beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Het is een geweldig apparaat. Mooi formaat, en zeer duidelijk. Kijk er ook tv op en dat is geen straf. Prima apparaat

Anoniem 06-11-2021

Geweldige tablet.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Wat een verademing om met deze tablet te werken. Hij is snel super scherp beeld. Het is echt zijn geld waard. De beste tablet op dit moment.

JvA_ 02-11-2021

Perfect voor werk en vrije tijd

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

De Galaxy Tab7+ is ideaal voor zowel werk als prive. Met Dex en Stylus kun je productief goed uit de voeten met standaard werk apps en ook het scherm is fantastisch voor video, games en browsen. Snelheid en opslagcapaciteit is prima en fijn dat het uitgebreid kan worden met een micro sd kaart. Kortom erg tevreden en zeker een aanrader.

Cose 30-10-2021

Super beeld kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S7+ 12,4 inch / brons / 128 GB / 5G

Super beeldkwaliteit super snel gewoon een apparaat waar je heerlijk mee kan werken
Echt fantastisch!!!