Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

Ferhat 25-03-2020

Perfect..!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Als je kijkt naar de eigenschappen wat apple en samsung betreft dan betaal je voor deze 400 euro minder.

Waarom moet ik meer betalen voor merknaam?!

Het werkt perfect en voldoet ECHT aan alles.

BWeg 23-07-2019

Helder scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zwart / 64 GB

Mooi helder scherm. Best redelijk geluid. Werkt gemakkelijk. Is snel. Opvallend vaak bij het downloaden van apps is de mededeling dat de app wellicht niet is geoptimaliseerd voor dit toestel. Eén app werkt niet, is gecontroleerd en bevestigd door de verstrekker van de app. Te modern?

Pluspunten

• Kwaliteit van het scherm

Minpunten

• Niet goed geoptimaliseerd voor meerdere apps.

RoelT 25-08-2021

Zeer tevreden over mijn tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Ik ben erg tevreden over mijn aankoop. Ik heb hem al een tijd in gebruik en vind het prettig werken.
Ik wil alleen nog kijken of er een s-pen is voor dit type om leuke tekeningen mee te kunnen maken

Mike62 25-08-2021

Prima tablet voor niet te zware taken

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Heel fijn apparaat met goede functionaliteiten. Batterij gaat lang mee en vooral de vingerafdrukscanner is heeel fijn om te gebruiken. Wisselen tussen taken had wat sneller gekund, maar voldoet ook prima.

Erg blij mee en tot nu toe (na relatief kort gebruik) nog geen spijt van. In tegendeel zelfs

Anoniem 24-08-2021

De Tab S5e is een Toppertje !!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Deze Tablet is denk ik 1 van de weinige die 4 speakers heeft en hierdoor niet alleen een prachtig beeld heeft bij bv een film kijken maar zeker ook een heerlijk geluid.
Zeker vermeldings waardig is de lange batterijduur je kunt namelijk gerust een avondje tv kijken zonder batterijproblemen.
Het Amoled scherm is lekker gevoelig mooi te bedienen en games gaat deze TAB dan ook niet uit de weg.
Wat ook heel speciaal is is dat de vingerafdruk sensor in de aan/uit toets verwerkt is en perfect werkt !!
Ik ben een kieskeurige gebruiker en niet snel tevreden maar deze Samsung tablet voldoet aan al mijn eisen ( snel , fijn screen , top werkgeheugen , 4 speakers en lange batterijduur )
Is er dan geen minpuntje ?
Jawel de sensors van beeld aan/ uit reageren wel eens op t hoesje, even open en dicht doen en hij ia weer aan , dit gebeurd alleen bij vasthouden met geopend hoesje.
En 2e minpuntje is dat bij zwakke wifi t signaal wat sneller verloren gaat, wat overigens na een opwaardering van mijn provider niet meer voorkwam.
Doe uw voordeel met deze review en aarzel niet deze top Tablet aan te schaffen , t is zeker het overwegen waard !!

HollandBest 02-08-2021

Geweldig scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Tablet nu al 1.5 jaar in bezit en werkt nog steeds als voorheen. Batterij gaat 7 dagen mee(zet wel wanneer ik het apparaat niet gebruik op vliegtuigmodus). Scherm is adembenemend echt super mooi en de speakers zijn ongekend nog nooit gehoord op een telefoon of tablet. chipset is helaas wel traag, dit merk je vooral met de tijd om een app te installeren op mijn telefoon is dit veel sneller. Conclusie echt een geweldige aankoop. Samsung DEX werkt ook perfect! geen computer meer nodig.

Dion6191 22-06-2021

Geweldige tablet voor een betaalbare prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Dit is een betaalbare tablet met een fantastisch oled display. Perfect voor het alledaagse gebruik. Door de combinatie van oled en dolby ondersteunde speakers kan je er geweldig films op kijken. En dit allemaal in een heel slim design zorgt ervoor dat het een perfect totaal plaatje is.

RiRoRu 06-05-2021

Sublieme prestaties

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Mijn TabS5e heeft er voor gezorgd ,dat ik mijn lab top veel minder gebruik .De snelheid en het werken met een echt toetsenbord geven je een enorm fijn gevoel. Waardoor je verslaafd raakt aan je tablet/

maartenb 24-04-2021

Fantastische Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Dit is mijn eerste ervaring met een samsung tablet hiervoor had ik alles alleen van het amerikaanse merk met een apple logo ,maar sinds dit jaar maar eens samsung geprobeerd het begon met een Note 10 plus en daar was ik al aangenaam verrast toen maar een samsung galaxy tab S5e LTE gekocht, en de tab is echt geweldig hij is snel super mooi beeld en mooi plat ik denk dat ik mijn merk nu wel gevonden heb en ben Samsung fan geworden.

Anoniem 06-04-2021

Top beeldscherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Een opvallend goed beeld, 4 luidsprekers zorgen voor 3en goed geluid. Vingerafdruk sensor op een ideale plek. Al met al waarde voor je geld.

Anoniem 28-03-2021

Mooi dun

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Heb 'm nu een paar jaar. Ligt heerlijk in de hand. En de vingerscanner in de aan/uit knop werkt geweldig.

Pim53 24-03-2021

Duidelijk beeld en luisterd zeer nauwkeurig

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Jammer dat de BATTERIJ DUUR bij lange na de tijd die opgegeven wordt behaald, na plm. 4,5 uur moet deze al aan het "INFUUS", vraag me af of de garantie hierop ook geld

rosientje 23-03-2021

fijne tablet en makkelijk in gebruik.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Ik ben heel tevreden met de galaxy S5e en hij was precies in de prijsklasse die ik wilde en ook met wifi erin.
Het installeren ging heel goed en je word goed er door heen geleid.
Al met al een goede koop en gebruik hem iedere dag.

Marcellino07 23-03-2021

Bijzonder tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Ik vind het een zeer goede tablet, die voldoet aan al mijn verwachtingen : lekker snel, mooi geluid, ligt lekker in de hand.

Steef33ns 23-02-2021

Uitstekende tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Ik gebruik deze tablet al langere tijd en ben er nog steeds heel erg tevreden mee.
Batterij houd het erg goed vol.
Spelletjes die de kinderen spelen gaan erg soepel. Gewoon top!

gert 2014 19-02-2021

duidelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Echt een heerlijke tablet. Makkelijk in gebruik. Werkt het zelfde als de telefoon.
Ideaal om met toetsenbord en muis te werken.
Iedereen kan er zo mee aan de slag.

Anoniem 29-01-2021

Snel en mooi scherm en dun ligt fijn in de hand

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Jammer dat goed WiFi afhankelijk is van hoe je het tablet vast houd. Jammer maar gelukkig zijn er nu goede opvolgers.

Anoniem 25-01-2021

Geweldig hoor

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Het bevalt wel hij meet alles je stappen
Gewicht en hou je slaap in de gaten
En de wasap berichtje ook
Echt geweldige hoor.
Ik ben alleen hem kwijt geraakt
Dus ik spaar voor een nieuwe

_Rickname_ 22-01-2021

Bijna beste tablet allertijde!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Vingerprint sensor aan de zijkant, geweldig! Ook het lichte gewicht, super! Al kan het design wel wat beter. Ook de software kan wat upgrades gebruiken, onderandere de edge panels mogen ook wel ondersteuning van de galaxy store bevatten. Ook als er een keyboard cover aanwezig is mag hij wel vanzelf uitgaan als hij dicht geklapt wordt.

Anoniem 11-01-2021

Heel fijne tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab S5e 10,5 inch / zilver / 128 GB / 4G

Ik vindt het een fijne tablet, start snel op, werkt snel, geeft meldingen als het nodig is, makkelijk te bedienen, echt super blij mee