Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB op Kieskeurig.nl.

Marius51 15-09-2021

Ideaal voor wat ouderen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Eindelijk een tablet die doet wat beloofd wordt. Zeker niet de goedkoopste, voor mij wel zeker de beste. Prachtige kleuren, makkelijk in gebruik. Prettig snel is niet verkeerd. Kortom heeft alles wat je nodig hebt in een compact en handig formaat. Doe een paar dagen met de batterij en laad ook snel op.

Marianne 69 15-08-2021

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

De galaxy tab a is een hele fijne tablet. Hij ligt goed in de hand en voor mij met reuma goed vast te houden.

Sunshine1 08-08-2021

handig en compact, groot scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Fijne tablet, scherm is groot genoeg, maar tablet is ook compact wat prettig is.
Tablet is goed in te stellen naar persoonlijke voorkeuren, is helder en duidelijk uitgelegd, anders virtuele assistent leid je er door heen stap voor stap, ook dat is goed aangegeven.
Blij met de aanschaf van tablet :-)

Anoniem 02-08-2021

Zeer goede specs voor het geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Ik zocht een tablet voor niet te veel geld, maar wel goede specs. Dan kom je al automatisch bij Samsung uit. Perfecte tablet voor YouTube Social media en Netflix, maar je kan er ook veel leuke games op spelen.

Claudia999 02-08-2021

Tablet heeft een goede responsetijd

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Overall een goede tablet. Beter leesbaar dan een kleintje. Mooie kleuren, geheugenruimte voldoende om veel apps te downloaden. De responsetijd is goed. Ik ben fan van Samsung. Erg gebruiksvriendelijk en degelijk. Je kunt lang met de producten doen. Een smartwatch zou het helemaal afmaken! Van deze aankoop kun je geen spijt krijgen.

Ron62 17-07-2021

Prima ding voor wie niet al teveel vraagt

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Voldoet prima. Soms is het werken met het touchscreen wat gevoelig lastig vooral als je normaal met labtop werkt.

Anoniem 12-07-2021

Prachtig apparaat in een fijn handzaam formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Veelzijdige toepassingen mogelijk met een vrij groot geheugen. Het formaat is plezierig en groot genoeg. Het gewicht is ook aangenaam en vormt geen last

Khaleddahdouh 08-07-2021

Uitstekend van een toonaangevend bedrijf

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Uitstekend van een toonaangevend bedrijf Ik denk dat er veel ideeën zijn die, indien geïmplementeerd, de apparaten meer concurrentie op de markt zullen geven

RoelieP 12-06-2021

Fijne tablet duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Fijne tablet en met smart switch makkelijk te installeren en te combineren met telefoon.
Prijs is redelijk als het alleen voor de fun is.

Marc1212 01-06-2021

Mooie tablet voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Het beeld valt me erg mee voor de prijs. Film kijken gaat best wel goed daardoor.
Het instellen gaat ook snel en goed doormiddel van het welbekende Smart-switch met daarbij de accounts van Samsung en Google.
Enige minpuntjes zijn:
De chip is niet heel snel. Apps sluiten erg snel. Wat aangezien de 2gb RAM geheugen ook geen verrassing mag zijn.
De accu capaciteit valt tegen. Had meer verwacht, ook het opladen duurt best wel lang.

Conclusie,
Als je een tablet zoekt voor weinig geld met als hoofddoel films streamen en/of mailtjes bekijken raad ik deze tablet aan. Ook als tablet voor de kleinere thuis is het een goede aankoop dit omdat je er alles wel mee kan maar dan zonder snelheid.
Maar als je ook maar iets meer wilt doen met je tablet dan raad ik verder te kijken naar de Galaxy Tab A7 2020. Heeft net wat meer RAM geheugen, iets meer gebalanceerde accu en voelt iets sneller aan.
Als je een tablet zoekt voor je werk of voor school/studie raad ik je aan te kijken naar de Galaxy Tab S6 lite, Tab S6 of de Tab S7 tablet reeks.

Jesley32 27-05-2021

Geweldig tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Ik vind hem super fijn ik speel der spellen op werk voor school bel met vrienden via teams en discord echt hoor hij is super ik zoek wel elk Samsung product willen hebben en trouwens super goede camera fijne tablet hoor

Anoniem 17-05-2021

Mooi design

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Mijn tablet bevalt goed alleen is het jammer dat je soms automatisch van een app afgaat (zou ook aan mij kunnen liggen)

EvZ1974 15-05-2021

mooie compacte tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

mooie compacte tablet met een scherm dat groot genoeg is
makkelijk te instaleren en in gebruik dik tevreden

Anoniem 10-05-2021

Mijn ervaring met Galaxy Tab A 10.1 (Wi-Fi)

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Ik ben sinds enkele weken eigenaar hiervan en nu reeds zeggen dat ik zeer tevreden ben.
Vooral de korte lijnen tussen het bureaublad en de iconen vind ik zeer prettig.

Anoniem 10-05-2021

Great Tap from Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

its just a perfect Tap size fits easily in a smal hand bag which, is what i like about , and its super fast good for gaming or working or just for social networking

Anoniem 01-05-2021

Dagelijks gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Voor mij een prima tablet. Ik gebruik hem dagelijks om de krant te lezen. Hij heeft mijn laptop totaal verdrongen.

Jannes2 17-04-2021

Met deze Galacy kan je alles aan.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Wij zijn bijzonder tevreden met dit apparaat, we kunnen er alles mee waarvoor hem gekocht hebben. Makkelijk te installeren,

Anoniem 10-04-2021

Perfecte Tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Heel erg makkelijk in gebruik. Via Smart Switch alles van mijn Samsung Telefoon S21 overgezet naar de Tablet zodat ik daar verder kan gaan, zonder gegevens te zijn verloren.

Regenboog 01-04-2021

Mooie kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Fijne tablet met een goed en duidelijk geluid en goede beeldkwaliteit. Standby tijd is lang, oplaadtijd is wel wat lang. Fijn om spelletjes op te spelen, of films te kijken. Zeer tevreden over de vorm en het gewicht van de tablet .

Bartf85 29-03-2021

Goede maar niet de snelste

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Een goede maar niet de snelste tablet op de markt.
Hij kan afen toe wat traag reageren en reageert niet altijd bij de eerste aanraking maar als je geduld hebt wen je er snel aan !
Verder erg tevreden het beeldscherm is erg goed het geluid moet ook goed zijn maar dat luister ik liever over de bloutooth speker .
Ik ben er verder erg blij mee mooi apparaat!