Canon EOS M50 + 18-150 mm wit - Reviews

Filmen in 4K Ultra-HD
Kleur(en)
wit
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS M50 + 18-150 mm wit op Kieskeurig.nl.

Eric 24-11-2018

Ligt goed in de hand

Geschreven voor: Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart

Het toestel is niet zo groot als de spiegelreflex toestellen maar wel met dezelfde mogelijkheden is zeer snel zeker geschikt voor de amateur fotograaf. De gebruiksaanwijzing is duidelijk genoeg en je bent snel vertrouwd met het toestel, ik heb het nog niet voldoende kunnen testen maar ben nu al dik tevreden. Heb er ook de zoemlens 18-150 bijgekocht .

Pluspunten

• handig
  • snel
  • compakt

Minpunten

• voorlopig geen

E.J.F. 03-11-2018

Prettig groot touchscreen, gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Canon EOS M50 + 18-150 mm zwart

Vorige week heb ik de Canon EOS M50 gekocht. Ik en mijn camera zijn samen nog op ontdekkingstocht. Soms doet hij nog niet wat ik wil, maar ik ben ervan overtuigd dat dat
komt omdat we nog niet perfect op elkaar zijn afgestemd. De uitleg bij de verschillende functies werkt bij deze tocht erg ondersteunend. Verder zit de camera vol met handigheden, zoals het draaibare touchscreen. De camera is heerlijk licht en compact en makkelijk overal mee naar toe te nemen.