Sony A7 mark II + 24-240mm OSS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony A7 mark II + 24-240mm OSS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Jacqueline 26-01-2020

Systeemcamera met 24-240mm lens

Ik vind dit een goed werkend systeemcamera met een lens van 50mm en een lens van 24-240mm. De prijs/kwaliteit is goed.

Pluspunten

• duidelijk
  • scherpe foto's
  • llichte camera

AJ 30-12-2019

Prachtige camera!

Prachtige handzame camera met een super kwaliteit! Goed te gebruiken met verschillende lenzen. Als beginner erg fijn dat de camera handzaam is en makkelijk in gebruik

Jacques Grossouw 06-01-2019

Sony a7 II met 24-240 is een mooie set

De keuze voor de A7 II ipv de nieuwere A7 III is ivm mijn budget geëindigd met de A7 II. En ik heb er geen moment spijt van, want wat een scherpe foto's en wat is de 24-240 een mooie lens. Ik had een Alpha A330 met een 50 mm en een 70-300 mm lens. De overstap naar de full frame a7 II en de lens 24mm tot 240 mm, kan die camera doorgegeven worden aan mijn zoon.

Helemaal tevreden en met de ervaring van de A330 is de bediening heel eenvoudig.

Heb nog geen acht filmpje gemaakt.

Pluspunten

• Fysieke knoppen voor handige functies
  • Stabilisatie 5-assig werkt feilloos
  • Raw+JPeg en dan toch heel erg snel
  • Voelt degelijk aan
  • Lens is breed inzetbaar

Minpunten

• Oude flitser past niet; adapterschoen nodig
  • Gewicht lens is meer dan ik gewend was

Michel 04-01-2019

Fijne camera, fijne prijs, beperkte accuduur, prima lens

Ik vind deze camera en lens een goede aankoop. Een zeer betaalbare full frame camera die het vooral in omstandigheden met beperkte licht goed doet. Dit komt naast het feit dat het een full frame camera is door beeldstabilisatie en goede prestaties bij hoge iso-waarden. De lens is een mooi allrounder met zowel een redelijk groothoek bereik als een stevige zoom.

Pluspunten

• Lichtsterke camera
  • Mooie allround lens

Minpunten

• Accuduur

Rick 20-12-2018

Fijne camera

Erg fijne camera in gebruik. Foto's zijn superscherp. Ook bij weinig licht mooie foto's.
Samen met de 24-240 lens voor ons een ideale combinatie om mee op reis te nemen. Hij is niet al te zwaar wat het mee dragen tijdens lange wandelingen makkelijk maakt.
Jammer dat hij geen touch screen heeft, dit had ik wel op de vorige camera dus is nu even wennen.

Pluspunten

• Scherpe foto's
  • Ook goed bij weinig licht
  • Niet al te zwaar

Minpunten

• Geen touch screen
  • geen interne flitser