Philips Azur GC 4850/02 - Reviews

• Slecht
  • Slecht

jvmaantje 29-01-2015 Product paar dagen in bezit

3,7
Dit apparaat gekocht, omdat het in 2013 als beste koop is bestempeld door de consumentenbond. Wat een miskoop! Het strijkijzer is veel te zwaar, glijdt niet goed en maakt veel lawaai (hij blijft pruttelen en stomen als je hem rechtop zet).
Ik heb hem direct teruggestuurd en ga toch weer een Tefal bestellen.

1bernadette 20-02-2014 Product half jaar in bezit

4,7
Strijkijzer kappot binnen 1/2 jaar. Super stroef contact met Philips service centrum, die afspraak niet nakomen.

merwe 21-06-2013 Product paar dagen in bezit

wat een onding!
Hij maakt een geweldig kabaal en hij strijkt verschrikkelijk stroef. Je moet echt duwen!! Alles ziet er ook veel minder degelijk uit als van de Tefal die ik gewend was; heb dus maar gauw weer een Tefal besteld!

Maria W 17-04-2012 Product paar weken in bezit

5,3
Besloot weer een Philips Azur te kopen, was tevreden over de vorige. Wat schetst echter mijn verbazing: dit apparaat kan niet op zijn achterkant (verticaal) worden neergezet. Het kan wel, maar hij maakt dan een hels pruttelend kabaal. Bij navraag bleek het de bedoeling dat hij steeds horizontaal wordt geplaatst tussen het strijken door. Het had te maken met de plaatsing van de boiler en zij konden mij niet zeggen welke apparaten dit probleem niet hadden. Niet kopen!