De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC4556 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Yevmil 28-03-2021

Fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4556

Hij strijkt ontzettend goed glad, verbruikt wel veel water en is ietwat aan de zware kant. \maar verder makkelijk wendbaar, goed instelbaar en gebruikersvriendelijk

Lumo 10-03-2021

FIJN STRIJKIJZER

Geschreven voor: Philips GC4556

Dit strijkijzer is wel wat zwaarder dan die ik eerst had. Maar hij strijkt perfect ook met de stoom. Je hoeft minder hard op je strijk te drukken om een goed resultaat te bereiken.
Ik ben er erg blij mee. Eindelijk een goed strijkijzer voor een goede prijs.

Kobes 04-03-2021

Super stoom-strijkijzer !

Geschreven voor: Philips GC4556

Ik vind het een heel fijn strijkijzer, mooie gladde strijkzool en hij strijkt super. Het strijkijzer ligt iets zwaarder in de hand, maar daardoor strijkt hij wel gladder/strakker.
Ook het stomen en stoomsprayen werkt goed.

Peterrrrr 16-07-2020

Strijkt geweldig, Aansluitsnoer te kort

Geschreven voor: Philips GC4556

Dit strijkijzer strijkt geweldig. Er zou alleen voor gebruiksgemak een langer aansluitsnoer gemonteerd moeten zijn. Strijken is nu zonder verlengsnoer niet mogelijk. We zullen zelf een langer aansluitsnoer moeten monteren.

BLeo 17-12-2019

Handleiding

Geschreven voor: Philips GC4556

Toestel is ok maar de handleiding is te summier en bestaat enkel uit een soort stripverhaal. Ik had van deze firma wel een degelijke Nederlandstalige handleiding verwacht eventueel te downloaden.

Bakker 08-10-2019

Super strijkijzer, sneller klaar dan voorheen

Geschreven voor: Philips GC4556

Ik had een nieuw strijkijzer nodig, na diverse peilingen en reviews overgestapt op dit product. Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze wel zwaarder vind dan mijn vorige, maar hij strijkt perfect en ben sneller klaar dan voorheen

Johan1982 28-12-2018

Strijken zou bijna leuk worden!

Geschreven voor: Philips GC4556

Erg fijne strijkbout die zeer makkelijk over de kleding glijdt.. en met de stoomfunctie krijg je elke kreukel er uit!

Pauwtje 25-12-2018

Zoveel beter dan mijn oude strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4556

Een mooie grote strijkijzer waardoor je snel je was hebt weggestreken. Wij hebben veel overhemden, dit gaat zo gemakkelijk met deze strijkijzer. Een aanrader.

Jer8ony 21-12-2018

Het wordt bijna leuk om te strijken

Geschreven voor: Philips GC4556

De nieuwe Philips Azur stoomstrijkijzer is echt een heerlijk apparaat. Glijd super over je strijkgoed en vouwen verdwijnen bijna direct. Stoom is erg goed en zorgt voor nog meer gemak en kreukvrije kleding. Ook het design zorgt ervoor dat je overal makkelijk bij kan.

Echt een aanrader

mires 16-12-2018

Makkelijk strijken

Geschreven voor: Philips GC4556

Lichte strijkijzer die soepel over het stof gaat.
Strijken gaat veel sneller dan met mijn andere strijkijzer

Melin 13-12-2018

Strijken wordt weer leuk!

Geschreven voor: Philips GC4556

Prima stoomstrijkijzer. Glijd soepel over de verschillende stoffen en handig in gebruik. Hoeft niet eerst op te warmen, maar je kunt direct beginnen aan je strijkwerk.