Philips GC4556 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC4556 op Kieskeurig.nl.

Yevmil 28-03-2021

Fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4556

Hij strijkt ontzettend goed glad, verbruikt wel veel water en is ietwat aan de zware kant. \maar verder makkelijk wendbaar, goed instelbaar en gebruikersvriendelijk

a**n@h**l.com 16-06-2021
Geschreven voor: Philips GC4556

Na ong. 13 jaar heeft mijn oude Philips het begeven, vind ik een hele prestatie! Vandaar weer voor dezelfde gekozen. Deze bout maakt het strijken een stukje makkelijker!!

j**s@h**l.com 09-06-2021

groot gemak

Geschreven voor: Philips GC4556

Werkelijk een heerlijk strijkijzer. Eenvoudig te bedienen, veel opties. Het strijkijzer zoeft als het ware over je kleding!

Pluspunten

• envoudig te begrijpen
  • fraai strijkgemak, zelfs voor een man

Lumo 10-03-2021

FIJN STRIJKIJZER

Geschreven voor: Philips GC4556

Dit strijkijzer is wel wat zwaarder dan die ik eerst had. Maar hij strijkt perfect ook met de stoom. Je hoeft minder hard op je strijk te drukken om een goed resultaat te bereiken.
Ik ben er erg blij mee. Eindelijk een goed strijkijzer voor een goede prijs.

Kobes 04-03-2021

Super stoom-strijkijzer !

Geschreven voor: Philips GC4556

Ik vind het een heel fijn strijkijzer, mooie gladde strijkzool en hij strijkt super. Het strijkijzer ligt iets zwaarder in de hand, maar daardoor strijkt hij wel gladder/strakker.
Ook het stomen en stoomsprayen werkt goed.

Peterrrrr 16-07-2020

Strijkt geweldig, Aansluitsnoer te kort

Geschreven voor: Philips GC4556

Dit strijkijzer strijkt geweldig. Er zou alleen voor gebruiksgemak een langer aansluitsnoer gemonteerd moeten zijn. Strijken is nu zonder verlengsnoer niet mogelijk. We zullen zelf een langer aansluitsnoer moeten monteren.

BLeo 17-12-2019

Handleiding

Geschreven voor: Philips GC4556

Toestel is ok maar de handleiding is te summier en bestaat enkel uit een soort stripverhaal. Ik had van deze firma wel een degelijke Nederlandstalige handleiding verwacht eventueel te downloaden.

Bakker 08-10-2019

Super strijkijzer, sneller klaar dan voorheen

Geschreven voor: Philips GC4556

Ik had een nieuw strijkijzer nodig, na diverse peilingen en reviews overgestapt op dit product. Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze wel zwaarder vind dan mijn vorige, maar hij strijkt perfect en ben sneller klaar dan voorheen

mediafreak123 12-05-2019

te kort snoer

Geschreven voor: Philips GC4556

Strijkt op zich goed doordat hij vrij zwaar is, maar het snoer is te kort. Mijn vorige Azur had een snoer van 240cm, deze is maar 190cm en echt te kort. Heeft een kalkuitlaat, maar nog niet getest.

Pluspunten

• strijkt goed
  • kalkuitlaat

Minpunten

• snoer te kort

Danique1991 06-01-2019

Strijkt snel en makkelijk

Geschreven voor: Philips GC4556

Fijn strijkijzer, gaat een stuk sneller dan met mijn oude goedkope van de Hema. Wel zwaarder maar daardoor kan je de kreukels goed glad strijken. Er kan veel water in maar dit verbruik je ook redelijk snel door de kracht van het strijkijzer. Warmt ook snel op zodat je snel kan beginnen en snel weer klaar bent.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Strijkt makkelijk
  • Sneller kreukvrij

Minpunten

• Ligt zwaar in de hand

dsnoek 03-01-2019

Strak design, goede prestaties, krachtige stoomfunctie!

Geschreven voor: Philips GC4556

Wow, wat een fantastisch strijkijzer. Wat meteen opvalt als je de stekker in het stopcontact steekt is dat het apparaat erg snel op temperatuur is. Strijkijzer heeft een goed solide gewicht waardoor je vouwen in overhemden maar ook spijkerbroeken in een mum van tijd glad strijkt.

Er zit een groot waterreservoir in om de “strijk” te stomen en dat is ook wel nodig want op de maximale stand is het water snel leeg. Op de ECO-stand heb je langer plezier van het water reservoir. Kalkdeeltjes worden automatisch opgevangen in het uitneembare kalkreservoir waardoor je langer kan genieten van stoomprestaties! Zelfs m’n man strijkt zelfs z’n overhemden. Hulde!

Pluspunten

• strak design
  • goed degelijk gewicht
  • kalkdeeltjes worden opgevangen

Minpunten

• waterreservoir snel leeg

Judith113 31-12-2018

Supersnel kreukvrij met dit fijne strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4556

Wat een heerlijk stoomstrijkijzer! Nu merk ik pas hoe snel de strijk klaar kan zijn! Te gek! Altijd een beetje terughoudend geweest met de aanschaf van een stoomgenerator ivm het formaat, dit strijkijzer is een hele goede oplossing hiervoor! Groter van formaat dan mijn oudere (5jr) strijkijzer, echter sneller warm, meer water voor stoom, en een groter strijkoppervlak! Helemaal blij ermee

Pluspunten

• snel warm
  • groot strijkoppervlak

Esrima 30-12-2018
  • Product gekregen

Goed strijkijzer, wel zwaar

Geschreven voor: Philips GC4556

Strijkt snel super glad, ook op lage temperaturen. Makkelijk in het gebruik. Werkt sneller dan mijn vorige strijkijzer. Nadeel vind ik wel het gewicht van het strijkijzer. Voor mijzelf geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dit voor ouderen en mensen met handproblemen niet fijn is.

Pluspunten

• Snel
  • Super Glad

Minpunten

• Zwaar

Tamminga 29-12-2018

Snel, mooi en glad!

Geschreven voor: Philips GC4556

Ik heb dit strijkijzer mogen testen en dit is zeer bevallen!
Je hebt een groot waterreservoir waardoor je tijdens de strijkbeurt niet nog eens hoeft bij te vullen. Met de extra stoomfunctie zijn zelfs overhemden geen lastige klus.
Kortweg, een mooi strijkijzer voor een mooi prijsjes.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Groot waterreservoir
  • Automatisch uit bij geen gebruik

Minpunten

• Nog niet gevonden

Jer8ony 29-12-2018

Heerlijk ijzer

Geschreven voor: Philips GC4556

Goed strijkijzer met fijne vorm om overal bij te kunnen. Stoom is goed zodat kreukels snel verdwijnen. Is wel wat zwaar.

Pluspunten

• Goede stoom
  • Goed van vorm zodat je overal bij komt

Minpunten

• Wel zwaar in gewicht

Smitjes 28-12-2018
  • Product gekregen

Fijn stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4556

Goed verpakt en duidelijke handleiding bijgevoegd.
Het vullen was heel eenvoudig, gewoon onder de kraan want het gat was groot genoeg.
Toestel wordt snel warm. Nadeel is dat hij flink zwaarder is dan mijn vorige strijkijzer, maar toen ik eenmaal ging strijken had ik niet meer door dat hij zwaar is. Hij glijdt zeer makkelijk over het textiel. En zonder moeite was het dan ook echt glad. Strijken zal nooit mijn hobby zijn, maar het ging nu echt snel en soepel. Echt een aanrader!!

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • mooi uiterlijk
  • makkelijk te vullen

Minpunten

• zwaar

Johan 28-12-2018

Zeer goede strijkijzer!

Geschreven voor: Philips GC4556

Super fijne strijkijzer. Glijdt zeer soepel over de te strijken kleding en is niet te zwaar. Ook de stoomfuncties zijn erg fijn in gebruik.

• Erg handige stekker!
  • Glijdt soepeltjes

Johan1982 28-12-2018

Strijken zou bijna leuk worden!

Geschreven voor: Philips GC4556

Erg fijne strijkbout die zeer makkelijk over de kleding glijdt.. en met de stoomfunctie krijg je elke kreukel er uit!

Kim001 28-12-2018

Echt een aanrader!

Geschreven voor: Philips GC4556

Ik gebruikte voorheen al een stoomstrijkijzer dus ik was zeer benieuwd naar deze stoomstrijkijzer.
Dit strijkijzer heeft een groter strijkoppervlak dan mijn vorige strijkijzer, waardoor ik alles beter en sneller kan strijker. Ook is hij vrij zwaar en dan met name als het reservoir volledig met water is gevuld. Dit was even wennen maar nu heb ik daar geen problemen meer mee. Het stomen werkt perfect waardoor ik al mijn was sneller heb gestreken dan voorheen.

Pluspunten

• Groter strijkoppervlak
  • Handig kalkreservoir

mama29 25-12-2018

mooi design makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips GC4556

Wow wat een mooie design, makkelijk in gebruik, overhemden zijn nu snel gestreken, aangezien wij een grote aantal hebben is dit nu supersnel gedaan. Erg tevrede ermee

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • overhemden strijken
  • langere kabel