Philips GC3672 - Reviews

Type
stoom
Kleuren
blauw, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 15 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC3672 op Kieskeurig.nl.

Eefie91 02-07-2018

Prima strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC3672

Het is een prima strijkijzer, maar niet bijzonder. Het is heel erg fijn dat het snoerloos is maar persoonlijk vind ik dat je vrij snel weer moet laden. Het laden gaat wel snel, maar toch lijkt het strijken langzamer te gaan door het vele laden. Vooral geschikt dus om even snel een kledingstuk te strijken, maar niet om een berg wasgoed weg te werken.

Sami 30-06-2018

Algemeen tevreden

Geschreven voor: Philips GC3672

Ik vind deze heel handig omdat het draadloos is waardoor je snel nog kan strijken als je iets nodig hebt. Ik vind hem wel niet zo krachtig genoeg om sterk gekreukte hemden en broeken te strijken, daarmee heb je een sterkere stoom nodig. Voor de rest heel tevreden ermee.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Tally75 29-06-2018

Super handig strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC3672

Een erg mooi design, alhoewel ik ook wel een ander kleur zou willen dan blauw. Erg handig in gebruik. Ik heb gewoon zin om te strijken. Alles gaat een stuk makkelijker zonder de draad aan het ijzer. Ik ben er erg blij mee!

Paula1983 29-06-2018

Strijken wordt leuk zo

Geschreven voor: Philips GC3672

Me eerste snoerloze strijkijzer wat een genot !! Deze strijkijzer wordt zeer snel warm Strijkt zonder problemen de kreukels weg Ook de stoom functie doet wat je er van verwacht Ook zijn de verschillende standen duidelijk uitgelegd met plaatjes zodat er eigenlijk niks fout kan gaan zeker een aanrader !!

SharonRos 26-06-2018

Ideaal draadloos

Geschreven voor: Philips GC3672

Eindelijk een product waarbij je draadloos kan strijken. Geen snoer meer dat in de weg zit als je aan het strijken bent.
Ik gebruik hem een aantal keer per week en vindt hem super fijn. De standaard waar hij opstaat kan je op slot zetten zodat kinderen het apparaat niet zo kunnen pakken. De licht indicatie geeft aan wanneer deze warm is en dus goed stoomt. Fijn in gebruik en niet zwaar, met dit apparaat is strijken niet langer een drama..

oreolover 14-06-2018

gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips GC3672

Handig dat het strijkijzer draadloos is, nu blijf ik met de draad niet achter men kleding stuk hangen. Groot water reservior, dus moet niet constant water toevoegen. Knop voor stoomstoot staat wel niet op een handige plaat en batterij van strijkijzer is rap plat als je een groot stuk moet strijken.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

TeaRobs 14-06-2018

Aanrader

Geschreven voor: Philips GC3672

Met dit snoerloze strijkijzer kun je in een hand omdraai beginnen te strijken, doordat dit strijkijzer snoerloos is maakt het hem zeer wendbaar, en hoef je niet meer te klooien omdat het snoer in de weg zit.
Het enige nadeel dat de gebruikstijd snel om is, maar dat word weer goed gemaakt door het super snelle laad systeem.

Nadine09 14-06-2018

Fijn strijkijzer, handig in gebruik. Geen gedoe met snoeren

Geschreven voor: Philips GC3672

Fijn strijkijzer, geen gedoe met snoeren omdat hij snoerloos is! Het indicatielampje geeft aan wanneer het strijkijzer klaar is voor gebruik. (Erg snel). Ook zit er een vergrendeling op de standaard zodat hij er niet afvalt bij het opbergen. Er zit er een handige calc clean functie op!