Philips GC3672 - Reviews

Kleuren
blauw, wit
Type/soort
strijkijzer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Feodosya 19-06-2018

Snel en eenvoudig strijken

Dit toestel is erg makkelijk in gebruik en duidelijk. Het warmt erg snel op in het laadsysteem dat duidelijk aangeeft wanneer het klaar is voor gebruik (klaar na ong 30 seconden!). Ideaal dus als je weinig tijd hebt en nog snel een plooi uit een kledingstuk wil halen. Wat ik ook heel handig vind is dat het toestel draadloos werkt, zo hoef ik geen rekening te houden met een vervelende draad en blijf ik nergens aan hangen. Het strijkijzer ligt goed in de hand en is heel licht, lichter in gewicht dan elk ander toestel dat ik ooit heb gebruikt! Klein minpuntje is wel dat het laadstation vrij snel aangeeft (door een oranje licht) dat het toestel even moet laden, dat is lastig als je grotere stukken textiel wil strijken. Desondanks zou ik het toestel zeker aanbevelen want de snelheid van het laden compenseert dit enige puntje van kritiek.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Draadloos
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Vaak opladen tussendoor

Henry2911 19-06-2018

goeie strijkijzer

Deze strijkijzer gebruik ik al enkele weken en momenteel heb ik geen negatieve opmerkingen. Het feit dat de strijkijzer draadloos is, zorgt ervoor dat het veel handiger is om te strijken. En dus ook sneller :)

Pluspunten

• draadloos

Jerr 14-06-2018

Echt een handig apparaat

Hij werkt super zit een mooi lang kabel aan en een goed stabiele oplaad station. Hij is ook extreem snel warm je hebt zo de kreukels er uit het maakt het bijna leuk om te strijken

Pluspunten

• Snel warm
  • Stabiele oplaad station
  • Lange kabel
  • laadstation kan je vast klikken aan dr strijkijzer

Minpunten

• Beetje zwaar

Nursje 14-06-2018

Snelle stoomstrijkijzer

Hij warm snel op. Heeft een stevig laadpunt. Hij kan gemakkelijk compact opgeborgen worden . Door vergrendeling blijft het bijeen.
Krachtige stoom

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Draadloos

Minpunten

• Snel weer in laadpunt zetten

TeaRobs 14-06-2018

Aanrader

Met dit snoerloze strijkijzer kun je in een hand omdraai beginnen te strijken, doordat dit strijkijzer snoerloos is maakt het hem zeer wendbaar, en hoef je niet meer te klooien omdat het snoer in de weg zit.
Het enige nadeel dat de gebruikstijd snel om is, maar dat word weer goed gemaakt door het super snelle laad systeem.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Nadine 14-06-2018

Veel opties, strijkt goed

Fijn strijkijzer. Snoerloos wt erg handig is. Het indicatielampje geeft aan wanneer het strijkijzer klaar is voor gebruik. (Erg snel). Ook zit er een vergrendeling op de standaard zodat hij er niet afvalt bij het opbergen. Ook zit er een handige calc clean functie op!

Pluspunten

• Calc clean functie
  • Vergrendeling
  • Stoomfunctie

Nadine09 14-06-2018

Fijn strijkijzer, handig in gebruik. Geen gedoe met snoeren

Fijn strijkijzer, geen gedoe met snoeren omdat hij snoerloos is! Het indicatielampje geeft aan wanneer het strijkijzer klaar is voor gebruik. (Erg snel). Ook zit er een vergrendeling op de standaard zodat hij er niet afvalt bij het opbergen. Er zit er een handige calc clean functie op!
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

S.T. 13-06-2018

Aanrader

Doordat dit strijkijzer snoerloos is maakt het hem zeer wendbaar, en hoef je niet meer te klooien omdat het snoer in de weg zit.

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar
  • laad snel weer op

Minpunten

• De gebruikstijd had wel wat langere gemogen

Insider1981 13-06-2018

Gebruiksgemak is geweldig

Omdat dit strijkijzer snoerloos is, is het zeer gemakkelijk in gebruik. Het is een licht apparaat. De functies zijn prima.
Fijn dat hij automatisch uitschakelt.
Ook een mooi design.
Met mijn oude strijkijzer gebruikte ik vaak hydrofiele doeken over de kleding om de kleding te beschermen. Bij dit apparaat is het niet nodig. Veel verschillende standen mogelijk.
Ik ben er zeer tevreden over.
Het strijken gaat me veel makkelijker af.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Licht in gewicht
  • Laadt snel op
  • Met lichtindicator
  • Veel functies