Philips GC3672 - Reviews

Kleuren
blauw, wit
Type/soort
strijkijzer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 21 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

CelineDN 03-07-2018

Handig en licht

strijkijzer heeft een mooi design en fris kleurtje. Erg licht ook waardoor het makkelijk hanteerbaar is.
Het warmt erg snel op, maar koelt ook snel weer af. Daardoor moet je het telkens weer even op het laadpunt zetten. Dit was wel wennen. Verder doet het wat moet.

Pluspunten

• Licht
  • Snel warm

Minpunten

• Koelt Snel af

Eefie91 02-07-2018

Prima strijkijzer

Het is een prima strijkijzer, maar niet bijzonder. Het is heel erg fijn dat het snoerloos is maar persoonlijk vind ik dat je vrij snel weer moet laden. Het laden gaat wel snel, maar toch lijkt het strijken langzamer te gaan door het vele laden. Vooral geschikt dus om even snel een kledingstuk te strijken, maar niet om een berg wasgoed weg te werken.

B1983 02-07-2018

Fijn strijken

Fijn apparaat, maar heeft wel even wat gewenning nodig. Het draadloze maakt het prettig om mee te werken, moet wel regelmatig terug op het oplaadstation. Ik had moeite met het begrijpen van de gebruiksaanwijzing. Doet zijn werk goed.

Pluspunten

• Draadloos
  • Laadt snel op
  • Eenvoudig bij te vullen

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Gebruiksaanwijzing

Paula1983 02-07-2018

Doet wat ie beloofd

Ik heb nog nooit een snoerloze strijkijzer gehad maar wat is dat een vooruit gang Deze strijkijzer strijkt goed alle kreukels weg en is zeer snel warm Ook geeft het duidelijk aan met plaatjes op het strijkijzer waarvoor de standen bedoeld zijn Ook de stoom
Functie is wat je er van Philips kan verwachten zeer goed Deze strijkijzer zeker een aanrader strijken wordt weer leuk

Pluspunten

• Zeer snel warm
  • Snoerloos

Mariska35 30-06-2018
  • Product gekregen

Super

In het begin vond ik het helemaal niks maar nu ik eenmaal eraan gewend ben vind ik de strijkijzer super! Ik had wel wat moeite met de gebruiksaanwijzing die mag ( vind ik persoonlijk ) wel wat duidelijker zijn. Verder is de strijkijzer super makkelijk in gebruik ( als je eenmaal weet hoe het werkt ) , strijkt heel makkelijk en geen last meer van het "vervelende" snoer .

Pluspunten

• Snoerloos
  • Warmt snel op

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing is niet heel duidelijk

Nathal75 29-06-2018

Super handig strijkijzer

Een erg mooi design, alhoewel ik ook wel een ander kleur zou willen dan blauw. Erg handig in gebruik. Ik heb gewoon zin om te strijken. Alles gaat een stuk makkelijker zonder de draad aan het ijzer. Ik ben er erg blij mee!

Paula1983 29-06-2018

Strijken wordt leuk zo

Me eerste snoerloze strijkijzer wat een genot !! Deze strijkijzer wordt zeer snel warm Strijkt zonder problemen de kreukels weg Ook de stoom functie doet wat je er van verwacht Ook zijn de verschillende standen duidelijk uitgelegd met plaatjes zodat er eigenlijk niks fout kan gaan zeker een aanrader !!

JVdB79 29-06-2018

gebruiksgemak

Mooi design. Snoerloos strijken is erg makkelijk. Warmt inderdaad snel op, maar koelt ook snel af. Best is om de oplader mee op uw strijkplank te zetten. Je moet verschillende keren, als je een kledingstuk strijkt opladen. Dit laden gaat erg vlot. Het laadstation licht oranje op wanneer je terug moet opladen.

Pluspunten

• mooi design
  • snoerloos strijken is erg gebruiksvriendelijk
  • Laadt snel op

Minpunten

• Koelt snel terug af

SRenTV 29-06-2018

Handig toestel

Het strijkijzer is handig in gebruik, geen last meer van een draad en lang kunnen strijken met het grote waterreservoir. Ook oogt het modern. De nieuwe technologie van de lampjes in de voet die beginnen te branden zijn ook een verbetering. Het is ook zeer licht. Het grootste nadeel is wel dat je niet kunt doorstrijken. Je moet telkens opnieuw het strijkijzer op de voet zetten en op den duur krijg je last in je pols van deze beweging te doen. ook kan je niet bvb een lang kleed of broek in 1 keer strijken (je moet constant hem opnieuw in de voet zetten om op te warmen).

Pluspunten

• groot reservoir
  • geen draad
  • oogt modern
  • indicatielampen in de voet

Minpunten

• constant terug op de voet zetten

SharonRos 26-06-2018

Ideaal draadloos

Eindelijk een product waarbij je draadloos kan strijken. Geen snoer meer dat in de weg zit als je aan het strijken bent.
Ik gebruik hem een aantal keer per week en vindt hem super fijn. De standaard waar hij opstaat kan je op slot zetten zodat kinderen het apparaat niet zo kunnen pakken. De licht indicatie geeft aan wanneer deze warm is en dus goed stoomt. Fijn in gebruik en niet zwaar, met dit apparaat is strijken niet langer een drama..

Tessa41 26-06-2018

Kwaliteitsvol draadloos strijkijzer

Het is een eenvoudig in gebruik strijkijzer dat soepel over de kledij glijd. De strijkkwaliteit is beter dan mijn vorige strijkijzers. Het enige nadeel is dat je de voet niet kan vast maken waardoor ik schrik heb dat het gaat vallen en dat het af en toe lekt tijdens het strijken.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Draadloos
  • Grote vulopening
  • Goede strijkkwaliteit
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Lekt soms bij het strijken
  • Voet kan je niet vast maken

Hilde73 24-06-2018

Strijken wordt een feestje

Dit strijkijzer ligt makkelijk in de hand en is goed wendbaar. Er zit een oplader bij waardoor je zonder snoer kunt strijken. Een opgeladen strijkijzer gaat enkele uren mee. Uiteraard speelt daar wel mee welke kledingstukken je ermee strijkt, maar de kreukels uit een overhemd gaan er goed uit.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Makkelijk te vullen
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Ontkalken

Feodosya 19-06-2018

Snel en eenvoudig strijken

Dit toestel is erg makkelijk in gebruik en duidelijk. Het warmt erg snel op in het laadsysteem dat duidelijk aangeeft wanneer het klaar is voor gebruik (klaar na ong 30 seconden!). Ideaal dus als je weinig tijd hebt en nog snel een plooi uit een kledingstuk wil halen. Wat ik ook heel handig vind is dat het toestel draadloos werkt, zo hoef ik geen rekening te houden met een vervelende draad en blijf ik nergens aan hangen. Het strijkijzer ligt goed in de hand en is heel licht, lichter in gewicht dan elk ander toestel dat ik ooit heb gebruikt! Klein minpuntje is wel dat het laadstation vrij snel aangeeft (door een oranje licht) dat het toestel even moet laden, dat is lastig als je grotere stukken textiel wil strijken. Desondanks zou ik het toestel zeker aanbevelen want de snelheid van het laden compenseert dit enige puntje van kritiek.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Draadloos
  • Licht in gewicht

Minpunten

• Vaak opladen tussendoor

Henry2911 19-06-2018

goeie strijkijzer

Deze strijkijzer gebruik ik al enkele weken en momenteel heb ik geen negatieve opmerkingen. Het feit dat de strijkijzer draadloos is, zorgt ervoor dat het veel handiger is om te strijken. En dus ook sneller :)

Pluspunten

• draadloos

Jerr 14-06-2018

Echt een handig apparaat

Hij werkt super zit een mooi lang kabel aan en een goed stabiele oplaad station. Hij is ook extreem snel warm je hebt zo de kreukels er uit het maakt het bijna leuk om te strijken

Pluspunten

• Snel warm
  • Stabiele oplaad station
  • Lange kabel
  • laadstation kan je vast klikken aan dr strijkijzer

Minpunten

• Beetje zwaar

Nursje 14-06-2018

Snelle stoomstrijkijzer

Hij warm snel op. Heeft een stevig laadpunt. Hij kan gemakkelijk compact opgeborgen worden . Door vergrendeling blijft het bijeen.
Krachtige stoom

Pluspunten

• Snel opgewarmd
  • Draadloos

Minpunten

• Snel weer in laadpunt zetten

TeaRobs 14-06-2018

Aanrader

Met dit snoerloze strijkijzer kun je in een hand omdraai beginnen te strijken, doordat dit strijkijzer snoerloos is maakt het hem zeer wendbaar, en hoef je niet meer te klooien omdat het snoer in de weg zit.
Het enige nadeel dat de gebruikstijd snel om is, maar dat word weer goed gemaakt door het super snelle laad systeem.

Nadine 14-06-2018

Veel opties, strijkt goed

Fijn strijkijzer. Snoerloos wt erg handig is. Het indicatielampje geeft aan wanneer het strijkijzer klaar is voor gebruik. (Erg snel). Ook zit er een vergrendeling op de standaard zodat hij er niet afvalt bij het opbergen. Ook zit er een handige calc clean functie op!

Pluspunten

• Calc clean functie
  • Vergrendeling
  • Stoomfunctie

Nadine09 14-06-2018

Fijn strijkijzer, handig in gebruik. Geen gedoe met snoeren

Fijn strijkijzer, geen gedoe met snoeren omdat hij snoerloos is! Het indicatielampje geeft aan wanneer het strijkijzer klaar is voor gebruik. (Erg snel). Ook zit er een vergrendeling op de standaard zodat hij er niet afvalt bij het opbergen. Er zit er een handige calc clean functie op!

S.T. 13-06-2018

Aanrader

Doordat dit strijkijzer snoerloos is maakt het hem zeer wendbaar, en hoef je niet meer te klooien omdat het snoer in de weg zit.

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar
  • laad snel weer op

Minpunten

• De gebruikstijd had wel wat langere gemogen