Philips GC3672

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC3672 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

B1983 02-07-2018

Fijn strijken

Geschreven voor: Philips GC3672

Fijn apparaat, maar heeft wel even wat gewenning nodig. Het draadloze maakt het prettig om mee te werken, moet wel regelmatig terug op het oplaadstation. Ik had moeite met het begrijpen van de gebruiksaanwijzing. Doet zijn werk goed.

Pluspunten

• Draadloos
  • Laadt snel op
  • Eenvoudig bij te vullen

Minpunten

• Accu snel leeg
  • Gebruiksaanwijzing

Paula1983 02-07-2018

Doet wat ie beloofd

Geschreven voor: Philips GC3672

Ik heb nog nooit een snoerloze strijkijzer gehad maar wat is dat een vooruit gang Deze strijkijzer strijkt goed alle kreukels weg en is zeer snel warm Ook geeft het duidelijk aan met plaatjes op het strijkijzer waarvoor de standen bedoeld zijn Ook de stoom
Functie is wat je er van Philips kan verwachten zeer goed Deze strijkijzer zeker een aanrader strijken wordt weer leuk

Pluspunten

• Zeer snel warm
  • Snoerloos

Mariska35 30-06-2018
  • Product gekregen

Super

Geschreven voor: Philips GC3672

In het begin vond ik het helemaal niks maar nu ik eenmaal eraan gewend ben vind ik de strijkijzer super! Ik had wel wat moeite met de gebruiksaanwijzing die mag ( vind ik persoonlijk ) wel wat duidelijker zijn. Verder is de strijkijzer super makkelijk in gebruik ( als je eenmaal weet hoe het werkt ) , strijkt heel makkelijk en geen last meer van het "vervelende" snoer .

Pluspunten

• Snoerloos
  • Warmt snel op

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing is niet heel duidelijk

Hilde73 24-06-2018

Strijken wordt een feestje

Geschreven voor: Philips GC3672

Dit strijkijzer ligt makkelijk in de hand en is goed wendbaar. Er zit een oplader bij waardoor je zonder snoer kunt strijken. Een opgeladen strijkijzer gaat enkele uren mee. Uiteraard speelt daar wel mee welke kledingstukken je ermee strijkt, maar de kreukels uit een overhemd gaan er goed uit.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Makkelijk te vullen
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Ontkalken

Jerr 14-06-2018

Echt een handig apparaat

Geschreven voor: Philips GC3672

Hij werkt super zit een mooi lang kabel aan en een goed stabiele oplaad station. Hij is ook extreem snel warm je hebt zo de kreukels er uit het maakt het bijna leuk om te strijken

Pluspunten

• Snel warm
  • Stabiele oplaad station
  • Lange kabel
  • laadstation kan je vast klikken aan dr strijkijzer

Minpunten

• Beetje zwaar

Nadine 14-06-2018

Veel opties, strijkt goed

Geschreven voor: Philips GC3672

Fijn strijkijzer. Snoerloos wt erg handig is. Het indicatielampje geeft aan wanneer het strijkijzer klaar is voor gebruik. (Erg snel). Ook zit er een vergrendeling op de standaard zodat hij er niet afvalt bij het opbergen. Ook zit er een handige calc clean functie op!

Pluspunten

• Calc clean functie
  • Vergrendeling
  • Stoomfunctie

S.T. 13-06-2018

Aanrader

Geschreven voor: Philips GC3672

Doordat dit strijkijzer snoerloos is maakt het hem zeer wendbaar, en hoef je niet meer te klooien omdat het snoer in de weg zit.

Pluspunten

• Snel gebruiksklaar
  • laad snel weer op

Minpunten

• De gebruikstijd had wel wat langere gemogen

Insider1981 13-06-2018

Gebruiksgemak is geweldig

Geschreven voor: Philips GC3672

Omdat dit strijkijzer snoerloos is, is het zeer gemakkelijk in gebruik. Het is een licht apparaat. De functies zijn prima.
Fijn dat hij automatisch uitschakelt.
Ook een mooi design.
Met mijn oude strijkijzer gebruikte ik vaak hydrofiele doeken over de kleding om de kleding te beschermen. Bij dit apparaat is het niet nodig. Veel verschillende standen mogelijk.
Ik ben er zeer tevreden over.
Het strijken gaat me veel makkelijker af.

Pluspunten

• Snoerloos
  • Licht in gewicht
  • Laadt snel op
  • Met lichtindicator
  • Veel functies