Philips GC4937 - Reviews

Continue stoom
55 g/min.
Kleuren
blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Francoise 03-12-2017
  • Product gekregen

Smoothie

Prima strijkijzer. Doet wat ie moet doen, namelijk kreukvrij maken! Groot reservoir dus stoom blijft komen, kan een strijkbeurt doen zonder water bij te vullen.
Apparaat is wel zwaar, maar glijdt hierdoor niet zo snel van de strijkplank. Als je strijkt hoef je hem niet op te tillen, het apparaat koelt af wanneer je hem even niet gebruikt.

Pluspunten

• snel warm
  • groot waterreservoir

Minpunten

• zwaar
  • groot

marriebarrie 21-12-2017

makkelijke strijkijzer

strijkt goed hoewel ik het wel jammer vind de temperatuur niet te kunnen regelen waardoor het soms lijkt of het te heet of te koud word.
en is wat aan de zware kant.
verder een top strijkijzer

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • strijkt makkelijk
  • grote tank

Minpunten

• wat zwaar
  • geen te,peratuurregeling

Loesje86 18-12-2017

Strijkt licht

Toen ik de grootte zag, schrok ik wel even, aangezien het best een groot apparaat is. Maar tijdens het strijken ligt hij heerlijk in de hand en is totaal niet zwaar!
Ik heb getest op wat lastigere kleding, en deze waren binnen enkele tellen kreukvrij.
Ik vind hem tijdens het oppakken wel zwaar in de hand, maar daar heb je tijdens het strijken totaal geen last van. En erg fijn dat je de temperatuur niet meer in hoeft te stellen en je dus in één keer door kan gaan!
Ik heb mijn andere strijkijzer toch maar in de kast gezet om lekker verder te gaan met deze!

Pluspunten

• Strijkt licht
  • Geen temperatuur instellen
  • Geoot reservoir

Minpunten

• Zwaar in de hand tijdens oppakken

mikeclau 16-12-2017

een heerlijk strijkijzer

wij zijn zeer tevreden over het gebruik van dit strijkijzer. ligt goed in de hand en produceert genoeg stoom om de kreukels te verwijderen. ik hoef totaal geen moeite meer te doen om goed gestreken was te krijgen.

Cheenook 14-12-2017

Mooi design, met goed resultaat

Het is niet een lichtgewicht strijkijzer, maar na een tijdje strijken merk je dat je niet zoveel druk hoeft te zetten en het apparaat zijn werk wel doet. Mooi kreukloos resultaat en wat ook erg handig is, is dat je de temperatuur niet hoeft te regelen. Je krijgt bijna het gevoel dat je helemaal niks meer hoeft te doen.
1 minpunt is dat het waterreservoir vrij snel leeg is wanneer je de stoomfunctie gebruikt. En moet ook zeggen dat hij ook alleen met de stoomfunctie het mooiste en gladste resultaat geeft.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Megabijt 07-12-2017
  • Product gekregen

makkelijk en snel

Een makkelijk strijkijzer wat wel wat aan de zware kant is, dit is even wennen. Strijkijzer is snel warm en wat super handig is is de Stoomstoot optie om hardnekkige kreukel glad te strijken. Het strijkijzer stelt zelf de temperatuur in

Pluspunten

• Stoomstoot
  • geen instel mogelijkheden

Minpunten

• zwaar

Evelyne 06-12-2017

Ik ben zeer tevreden over dit product!

-Eerste indruk is goed!! Het strijkijzer heeft een mooie vormgeving en een mooie moderne kleur. Voelt wel wat zwaar, maar dat zal vast een reden hebben.
-Tweede indruk is heel goed! Fijn dat er een lang snoer aan zit en het strijkt lekker en goed glad. O.a. door het gewicht hoef je niet veel kracht te zetten en dat is wel prettig! Tevens vind ik het gewicht ook een beetje een nadeel, want doordat je het regelmatig op moet tillen is het wel minder dat het wat zwaarder is. De stoomfunctie werkt goed en is prettig als je wat dikkere en stuggere stof moet strijken. Wat ik ook handig vind, is dat de temperatuur automatisch wordt geregeld. Die hoef je dus niet constant bij te stellen als je verschillende stoffen moet strijken.

Pluspunten

• Strijkt moeiteloos goed glad.

Minpunten

• Is wel iets aan de zware kant.

Ravencrow 06-12-2017

Snel klaar!

De strijkijzer ziet er erg mooi uit, een hele mooie kleur, vind ik. En ik ben ontzettend blij, dat ik tijdens het strijken de temperatuur niet steeds hoef in te stellen, maar gewoon alles in één keer kan strijken. Zo gaat het strijken lekker snel. De kreukels in de kleding gaan er heel snel en makkelijk uit, doordat het stijkijzer iets zwaar is, drukt deze op de kleding en gaat het strijken sneller. Ik vind dit een erg fijn stijkijzer. Nu, na een paar keer dit stijkijzer te hebben gebruikt, betrap ik mijzelf erop, dat ik veel liever met dit stijkijzer stijk, dan met mijn vorige apparaat. En dit heeft vooral te maken met het feit, dat ik de temperatuur niet meer hoef te regelen, wat een supersysteem is dit!

Siepie123 30-11-2017

Strijken wordt bijna leuk!

Ik heb hem nu een maand en heb nu een aantal keer gestreken met de garment care. In eerste instantie vond ik hem zwaarder dan verwacht maar toen ik eenmaal begon met strijken gleed ik echt over mijn was heen. Iets wat ik met mijn oude strijkijzer zeker niet had. De spijkerbroeken zijn nog nooit zo kreukvrij geweest en de overhemden van mijn man zijn ook veel beter uitziend nu. Dus voor mij alleen maar positief. Zou bijna strijken leuk gaan vinden.😄😄

Pluspunten

• Geen temperatuur in te stellen.
  • Glijd heerlijk over de was heen.

Noofje 21-11-2017

Een prima strijkbout .

Deze strijkbout doet wat hij beloofd.Voelt zwaar aan maar strijkt licht.Stoomfunctie werkt naar behoren en strijkbout is makkelijk na te vullen met water.Een aanrader deze strijkbout.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl