Tefal Aquaspeed Ultracord 5250

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Aquaspeed Ultracord 5250 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

bamvanderlugt 27-08-2011

In mei 2010gekocht. Het ijzer ging vanmiddag roken, plastique brandlucht.
Qua strijken is hij prima, hopelijk is de garantie ok zo goed.

poesjes 10-12-2010

na twee en een half jaar al stuk
nog nooit was een strijkijzer,zo snel stuk.

dit was mijn eerste strijkijzer van tetal.

diane1983 03-09-2009

echt een super strijkijzer. had eerst een goedkopere van 10 euro maar was het strijken snel zat.
met de tefal aquaspeed 250 ben ik zo door me wasgoed heen.
onduidelijk is of er nu wel of geen druppelstop op zit op deze site staat van wel, op de doos en beschrijving is er niets over te vinden, de 210 versie heeft geen druppelstop deze had ik eerst maar na 1 uur deed die het niet meer dus heb hem omgeruild voor de 250. de 210 lekte ook heel veel water en de 250 heeft blijkbaar toch een druppelstop want deze lekt nauwelijks, mischien in 1 uur 2 of 3 druppeltjes.

de stoomstootfunctie vind ik niet zo geweldig hoop herry maar gebeurd weinig, of ik doe iets verkeerd?

verder een superding 1 druk op de sprayknop voor een vouw die je er zonder water niet uit krijgt, 1 x eroverheen en weg vouw. super!!