Philips Azur Performer Plus GC4522-00

Inhoud waterreservoir
270 ml
Tefal ULTRAGLISS 4 PROTECT FV4971 Best Reviewed jan 2017
7,8 (11)

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

josee225 24-03-2016 Product paar dagen in bezit

fijn strijkijzer

was op zoek naar een strijkijzer met voldoende mogelijkheden en die bovendien ook licht in de hand is deze voldoet aan beiden ben er erg blij mee strijkt prima

STRIJK 25-10-2015

Super in gebruik!

Zoolplaat gaat als een tierelier over het strijkgoed heen en met de scherpe punt, kom je goed in alle hoekjes. Nu heb ik geen langer snoer nodig, maar kan mij wel indenken dat het voor sommige personen een metertje langer mag.
Oorspronkelijk gepost op Philips

Travassi 13-10-2014

uitstekend stoomstrijkijzer!

Prima strijkijzer. Wordt snel warm en glijdt zeer gemakkelijk over kleding heen. Automatisch uitschakelen is heel handig en geruststellend. Geen extra lawaai als je m rechtop zet, waarvoor bij enkele recenties voor werd gewaarschuwd. En inderdaad zwaarder dan mijn vorige strijkijzer (kerstpakket-strijkijzer van Tfl), maar dan ook wel 10x beter en daarnaast moet ik ermee strijken en wil ik er niet mee powerliften. M.a.w. neerzetten en strijken maar! Makkelijke stekker met oog om eenvoudig uit stopcontact te halen. En als ik dan toch iets moet zoeken om te klagen, dan doen het snoer 50cm. langer zodat ik geen meter verlengkabel meer nodig heb. En onzinnige termen als 'T-ionicGlide' strijkzool op stickertjes weglaten.
Oorspronkelijk gepost op Philips