Braun TS 545 TPS - Reviews

30 g/min.
Kleuren
zwart

robenroute 30-05-2015 Product paar dagen in bezit

Eenvoudig te gebruiken/bedienen: licht in gewicht, temperatuurinstelling loopt soepel (maar verdraait niet wanneer er per ongeluk tegenaan gestoten wordt), knopjes voor stoomstoot, sproeien, etc. direct onder hand-/vingerbereik. Vulopening voor water zou wat groter mogen zijn. Fijn: ook wanneer het apparaat wat schuin gehouden wordt, loopt er geen water uit (zoals bij veel andere strijkijzers). Stoomhoeveelheid is goed te regelen (13 standen), maar het verschil tussen de uiterste standen is niet erg groot. Apparaat wordt snel warm. Er wordt een onderzetzool bijgeleverd. Deze moet gevoelige stoffen (polyester, etc.) tegen te hoge hitte beschermen. Zool past goed en is ook makkelijk te plaatsen c.q. te verwijderen, maar we hebben deze nog niet gebruikt. Eerste strijkresultaten (theedoeken, zakdoeken en overhemden) zijn prima. Zonder veel moeite en zonder hard te hoeven drukken/duwen, alles kreukvrij. Waterverbruik is gemiddeld.

Qua degelijkheid lijkt het apparaat in orde, maar een werkelijke beoordeling kan ik pas afgeven over een jaar of twee.