Braun TS 545 TPS

Braun SI 7042 GR Best Reviewed 2 keer jun 2019
8,4 (43)
Best Reviewed 2 keer jun 2019
Bekijk alle Strijkijzers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun TS 545 TPS op Kieskeurig.nl.

robenroute 30-05-2015

Eenvoudig te gebruiken/bedienen: licht in gewicht, temperatuurinstelling loopt soepel (maar verdraait niet wanneer er per ongeluk tegenaan gestoten wordt), knopjes voor stoomstoot, sproeien, etc. direct onder hand-/vingerbereik. Vulopening voor water zou wat groter mogen zijn. Fijn: ook wanneer het apparaat wat schuin gehouden wordt, loopt er geen water uit (zoals bij veel andere strijkijzers). Stoomhoeveelheid is goed te regelen (13 standen), maar het verschil tussen de uiterste standen is niet erg groot. Apparaat wordt snel warm. Er wordt een onderzetzool bijgeleverd. Deze moet gevoelige stoffen (polyester, etc.) tegen te hoge hitte beschermen. Zool past goed en is ook makkelijk te plaatsen c.q. te verwijderen, maar we hebben deze nog niet gebruikt. Eerste strijkresultaten (theedoeken, zakdoeken en overhemden) zijn prima. Zonder veel moeite en zonder hard te hoeven drukken/duwen, alles kreukvrij. Waterverbruik is gemiddeld.

Qua degelijkheid lijkt het apparaat in orde, maar een werkelijke beoordeling kan ik pas afgeven over een jaar of twee.

meijs 23-06-2018

goede hanteerbaarheid

Geschreven voor: Braun TS 545 TPS

Prijs vindt ik aan de hoge kant, maar als de functie en kwaliiteit ok is dan zijn er geen bezwaren.
Maar nog geen enkele ervaring met het strijkvermogen