Philips Azur GC4410

Bekijk alle Strijkijzers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4410 op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Helena08 27-09-2015

stroef

Geschreven voor: Philips Azur GC4410

Op advies van de verkoopster ben ik voor dit strijkijzer gegaan. Helaas valt het flink tegen. Vergeleken met m'n vorige strijkijzer, ligt deze niet fijn in de hand. Dat kan ook komen door de zeer stroeve strijkzool. Ik krijg pijn in de pols bij het strijken, iets waar ik voorheen nooit last van had.

estelle 08-04-2015

echt een super strijkijzer!

Geschreven voor: Philips Azur GC4410

Ontzettend fijn strijkijzer, licht in gewicht, lang snoer, spitse punt wat gemakkelijk is bij overhemd-mouwen, makkelijk te vullen en strijkt echt fantastisch, zelfs zonder gevuld reservoir!

Kandelaar 31-10-2014

Prima strijkijzer voor een scherpe prijs.

Geschreven voor: Philips Azur GC4410

Zeer goed werkend strijkijzer wat bovendien ook redelijk licht in gewicht is. Fijne strijkzool en toestel ligt lekker in de hand.

Fatima00 10-09-2014

Een heel prima strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4410

Fijne, gemakkelijk bediening. De snoer is lekker lang, heel handig. Deze strijkijzer heeft een ontkalk knop, wat ook heel handig is in gebruik. Stroomt tevens krachtig. Kortom een prima strijkijzer. 4 sterren, omdat ik vind dat er altijd wel plaats voor verbetering moet zijn.

kooijmaj 03-09-2014

Helaas erg teleurgesteld. De strijkijzer glijdt niet lekker over de stof. En elke keer als je hem rechtop zet begint die veel geluid te maken, Het pruttelen van de stoom zeg maar. Zo hard dat je de TV niet meer hoort (en dat maakt strijken nog enigszins leuk). Koop dit strijkijzer NIET.

gezellig 16-06-2013

prima product

Geschreven voor: Philips Azur GC4410

fijn strijkijzer. lekker lang snoer, gemakkelijke vulopening,
groot reservoir, daardoor wel wat zwaar in de hand als je veel strijkgoed achter elkaar doet

Dora72 11-04-2013

geweldige strijkbout voldoet aan al mijn wensen

Geschreven voor: Philips Azur GC4410

deze strijkbout is handig in gebruik, vele mogelijkheden met stomen. strijkt zeer licht en is prettig handteerbaar.

Ronald43 23-08-2012

Mooi en goed strijkijzer

Geschreven voor: Philips Azur GC4410

Mooi strijkijzer dat goed over de was glijdt en een fijn lang snoer heeft. Het grootste voordeel t.o.v. de strijkijzers die ik hiervoor had, is de grote vulopening die goed af te sluiten is. Mijn vorige apparaten kon ik slechts heel voorzichtig vullen en tijdens het strijken gutste er steeds water uit de vulopening. Wat wel onhandig is, vooral tijdens het vullen, is dat je nauwelijks het waterpeil kunt zien. Het reservoir is daarvoor niet doorzichtig genoeg. Maar ik ben zeer tevreden met dit strijkijzer.

bloem67 03-09-2011

Prima prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips Azur GC4410

Robuust strijkijzer, stoominstellingen goed regelbaar. Glijdt door speciale coating gemakkelijk over het wasgoed.