Tefal Ultimate AntiCalc FV9625 - Reviews

Continue stoom
50 g/min.

EB 15-10-2016 Product paar maanden in bezit

Erg fijn in gebruik

Ik heb in het verleden altijd Tefal gehad maar mijn vorig strijkijzer was een Philips nou dat was geen goede keus . Dus maar weer een Tefal en ja de keuze was deze fijne met zware kapaciteit lange snoer makkelijk in gebruik 1 min puntje het schuifknopje stoot ik tegen aan dat deze verschuifd naar kouder tja even wennen. Maar verder een echte aanrader

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zware kwaliteit

Minpunten

• Schuifknopje had platter gemogen kom ik tegenaan

EB 12-10-2016 Product paar maanden in bezit

Erg fijn in gebruik

Pluspunten

• Lange snoer
  • Zware kwaliteit

Minpunten

• Schuifknopje had platter gemogen kom ik tegenaan

Wortelknager 29-04-2016 Product kwartaal in bezit

Prima Strijkijzer

Het ijzer ligt lekker in de hand en heeft voor mij als grootste voordeel dat het niet te licht is en dus alles makkelijk glad strijkt.
Het snoer is voldoende lang en het ijzer staat stabiel op zijn achterzijde.
De stoomproductie is ruim voldoende.
In combinatie met de geld retour actie van tefal al met al een voordelige keus.

Ramak 05-07-2015 Product paar dagen in bezit

4,7
29 juni 's middags opgehaald en 1 juli weer snel teruggebracht. Bij het vullen met water, liep het water er aan de onderkant(de zool) weer uit. Gevolg een nat strijplankovertrek, ook net nieuw. Zodra ik het strijkijzer oppakte om te gaan strijken begon het al te stomen, zonder de daarvoor bedoelde knop in te drukken. Levensgevaarlijk. Dat ging spontaan door totdat het water reservoir leeg was. Als ik het strijkijzer neerzette stopte het stomen.

wikkie1977 22-01-2015 Product paar weken in bezit

Top apparaat!! Ligt goed in de hand, de druk is hoog genoeg. Snel je wasgoed gestreken. Kan hem iedereen aanraden.

marlinda jeannette 21-01-2015 Product maand in bezit

Voordeel van deze strijkijzer dat het met kraanwater gevuld kan worden en dat het stevig rechtop blijft staan. Nadeel dat de strijkbout vrij zwaar is.

jopell 24-01-2014 Product maand in bezit

Het snoer is een halve meter langer dan gewoonlijk en dat werkt erg prettig, veel minder gerommel en gedoe tijdens het strijken. Vorige strijkbout was ook een Tefal, deze is net weer iets prettiger in het gebruik. Opnieuw een goede keuze!

T. Sanders 29-05-2013 Product paar weken in bezit

Zeer makkelijk hanteerbaar. Licht van gewicht. Je hoeft niet veel druk uit te oefenen om kleding glad te strijken. Makkelijk navulbaar i.v.m. stomen en andere opties. In staande positie is de strijkijzer zeer stabiel, valt niet zo snel om. Al met al zeer te spreken en zeer positief over dit type strijkijzer.