Philips GC442/87 - Kledingstomer - Zwart/ Paars - Reviews

Marit 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Heel handig voor een snelle touch up

Philips heeft de Style Touch Pure kledingstomer aan mijn ter beschikking gesteld met het verzoek of ik deze wilde testen en wilde reviewen.
Ik moet erbij vertellen dat ik zó'n hekel heb aan strijken, dat ik laatst nog een leuke blouse terug in het winkelrek hing omdat je deze, je raad het al, wél moest strijken. Na het testen van deze kledingstomer moet ik zeggen, dit apparaat past echt perfect bij mij. Ik haal mijn kledingstuk uit de kast en geef het, indien nodig ter plaatse even een snelle touch up aan de hanger. Geen strijkplank nodig, heerlijk.
Wel moet ik zeggen dat, wanneer je bijvoorbeeld een overhemd helemaal in de plooi wilt hebben, je hier toch echt de strijkbout en plank voor zou moeten pakken, maar voor de kleding die wij zelf in de kast hebben is het perfect..... dus.... ik ga snel kijken of ze die blouse nog hebben! ;-)
Verder is hij ook nog eens super voor mijn werk als vastgoed- en interieur styliste, even een gordijn strijker terwijll hij ophangt of een kussen op de bank.... Nadeel is dan wel dat het snoer erg kort is en ik moet werken met een haspel of verlengsnoer.

Pluspunten

• snel warm
  • werkt snel
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• kort snoer (voor gebruik in styling)

Inge 27-11-2016 Product paar weken in bezit

Snelle touch up

Via een winactie heb ik dit product van Philips gekregen en ik ben er erg tevreden over. Met de stomer kan je snel je kleding kreukvrij maken. Hij is erg snel op temperatuur en binnen 5 minuten zitten er vouwen en kreukels meer in mijn kleding!

Pluspunten

• Snel opgewarmd