Bissell SpotClean wit, rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bissell SpotClean wit, rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

David 20-06-2019

Cleaning furniture

Geschreven voor: Bissell SpotClean wit, rood

We are very pleased wih our Spotclean. We have it three weeks now. It does a good job helping to remove stains from our furniture.

Henri 24-06-2018

Uitstekend ding

Geschreven voor: Bissell SpotClean wit, rood

Uitstekend product. We hebben plassende katten en een kotsend kind (allemaal schatten hoor)...en ze weten allen feilloos de karpetten te vinden. Geur en smerigheid is de reden waarom we zo'n machine nodig hebben.

We hadden al ervaring met het huren van een dergelijke (grote) machine. Dit ding is perfect om (zelf) in huis te hebben. Klein punt: de gebruiksaanwijzing is typisch Amerikaans. Veel waarschuwingen en teksten met wat niet mag. Hoe het werkt ontbreekt wat. Zo had ik geen flauw idee wat er aan middel in de tank moet. Leuk 2 streepjes, maar moet het tot "Oxygen" of "formula" ... en welk flesje is wat. Hebben meer producten last van. Verder zeker aan te bevelen.

Kende het hele merk niet, apparaat is netjes afgewerkt en is van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Kwalitet
  • Zuigkracht
  • Gemak

Minpunten

• Gebruiksaanwijzing onvolledig