Calor PRO STYLE CARE - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Calor PRO STYLE CARE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Samantha V. 29-01-2019

een geweldig product

Geschreven voor: Calor PRO STYLE CARE

dit stoom apparaat werkt goed en doet dan ook waar die voor gemaakt is het kreuk vrij maken van kleding.
het in elkaar zetten van het apparaat vond ik wel erg lastig.
de handleiding die er bij zat was te gebruiken voor meerdere types stoom apparaten van Tefal en persoonlijk vond ik deze er niet zo goed bij passen.
het verwisselen van de borstels is ook een klusje wat mij niet al te makkelijk verging.
het water reservoir daar in tegen vul je binnen een paar seconden.
en het product een heel snel op temperatuur en klaar voor gebruik.
ook met delicate stoffen werkt het product erg fijn.
de wieltjes onder het apparaat zorgen er voor dat je hem snel en makkelijk kan verplaatsen.
de 4 verschillende standen die je bediend met het handsvat zorgen er voor dat je makkelijk kan wisselen tussen standen.
ik zal hem zeker aanraden aan andere want ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• snel alles kreukvrij
  • makkelijk wisselen tussen standen

Minpunten

• wisselen borstels

Sander 11-01-2019

Handig en snel!

Geschreven voor: Calor PRO STYLE CARE

Als je gek bent op vrije tijd dan is deze stomer de oplossing voor jou. Kleding opfrissen en kreukvrij maken ging nog nooit zo snel en gemakkelijk. In een paar minuten werk ik al mijn kleding weg. De resultaten zijn beter dan ik had verwacht. Ik had van te voren niet gedacht dat het zo netjes en fris zou worden. Na ontvangst van de stomer was ik binnen enkele minuten klaar met het in elkaar zetten. 45sec opwarmen en ik kon aan de slag. Bij de stomerij hoef ik niet meer langs dus het scheelt mij veel geld. De resultaten zijn hetzelfde. Ik vind de stomer er ook mooi uitzien maar staat bij mij in een aparte kamer dus was voor mij niet belangrijk. Gelukkig is de stang in hoogte verstelbaar zodat ik er overal goed bij kan. Ik kan niet meer zonder maar ik had ook al een hekel aan strijken.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Handig
  • Geweldige resultaten
  • Stomerij maar dan in huis

Richard1975 10-01-2019

mooi design, goed werkend apparaat

Geschreven voor: Calor PRO STYLE CARE

Het apparaat is zo in elkaar gezet, en met plezier zijn we aan onze testfase begonnen.
Het gemak waarmee we nu onze kleren kreukvrij kunnen krijgen is verbazingwekkend, het apparaat is binnen de minuut op temperatuur en het bedieningsgemak is ongekend.
De kleren die eerst het langst in de mand bleven liggen worden nu het eerst gepakt, onze dochter van 12 is ook erg enthousiast en vroeg zich af of dit niet eerder getest en gekocht kon worden door ons.
Het is met dit apparaat een genot om te strijken en door het bedieningsgemak en de snelheid waarmee je klaar bent houden we nu meer tijd over om bezig te zijn met andere leuke dingen.

Pluspunten

• design
  • bedieningsgemak
  • snel op temperatuur
  • goede resultaten

SandraP 09-01-2019

minder stomerijbezoeken

Geschreven voor: Calor PRO STYLE CARE

Mooi design, makkelijk op te ruimen,vanwege het formaat tot dat je hem weer nodig hebt. Het in elkaar te zetten en bedienen is gemakkelijk. Hij is ook snel warm.
Mijn verwachting was dat dit een apparaat was om bijvoorbeeld snel even een blouse te "strijken" maar daar is dit apparaat dus niet voor bedoeld. (mijn mening)
Ik vind het meer een apparaat om bijvoorbeeld een colbert te stomen omdat je die niet na iedere draagbeurt wast en deze ook niet iedere week naar de stomerij brengt dan is dit apparaat goed voor tussendoor. Je zult veel minder stomerijbezoeken hebben! Maar ik zou wel nog een keer goed willen laten reinigen door een stomerij.
Er zitten 3 accessoires bij. En 1 daarvan is om een vouw in je pantalon te krijgen. Daar moet ik nog wel even mee oefenen merk ik. Misschien dat het na oefening wat sneller gaat want op dit moment zou ik het toch eerder met de strijkbout doen. Voor even tussendoor opfrisssen is het een goed apparaat die weinig ruimte in neemt.

Pluspunten

• snel warm
  • even tussen stomerijbezoek opfrissen

BettysKS 04-01-2019

handig apparaat!

Geschreven voor: Calor PRO STYLE CARE

Ik was vol verwachting van dit apparaat, want ik heb echt een hekel aan strijken en zou het liefst alles naar de stomerij brengen als het niet zo vreselijk duur was. Dus eenmaal ontvangen heb ik het meteen uitgepakt en in gebruik genomen. Het in elkaar zetten was in 5 minuten gebeurd, het opwarmen gaat supersnel, dus echt binnen 45 seconden aan de slag en ik heb er inmiddels al een heleboel, bloesjes, shirtjes, overhemden en broeken kreukvrij mee gemaakt en een aantal kolberts mee opgefrist, zodat het stomerij bezoek nog even uit kan blijven. De resultaten zijn prima, zolang je niet iets opgefroemeld een aantal dagen in de droger hebt laten liggen, maar als je een shirtje of bloes aan een hangertje op hebt gehangen, dat is het helemaal kreukvrij te stomen. kortom, een geweldige aanwinst en ik hoop dat ook dat ik het aan kan schaffen na de testperiode.

Pluspunten

• eenvoudig te installeren
  • fijne extra opties
  • snel warm