Philips GC8940 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8940 op Kieskeurig.nl.

Kojak 28-12-2018

Enorm tevreden

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik ben zeer tevreden over dit toestel. De strijk is nog sneller gedaan. Een zeer efficiënt en gemakkelijk toestel.

Pluspunten

• Efficiënt
  • Gebruiksvriendelijk

Marleen 28-12-2018

Strijken gaat veel soepeler

Geschreven voor: Philips GC8940

In vergelijking met een reguliere strijkijzer is deze stoomgenerator echt een upgrade. De strijkijzer is erg licht. Hij is veel lichter dan een normale strijkijzer. De SteamGlide zoolplaat zorgt ervoor dat het strijken erg soepel gaat. Doordat er veel stoom uit, verdwijnen kreukels snel. Je hoeft geen kracht te zetten om je kleren of handdoeken te strijken. Het gaat haast vanzelf. Mocht je toch iets hebben waar veel kreukels in zitten, dan kun je extra stoomstoten geven, of de max stand gebruiken. Er zit geen temperatuurknop op, maar dat is ook niet nodig, de strijkijzer kiest zelf de juiste temperatuur. Je hoeft je was dus niet te sorteren. Verder vind ik het fijn dat er een eco-modus op zit, die minder stroom kost. Als je kleinbehuisd bent, let dan wel op. De stoomgenerator is veel groter is dan een regulier strijkijzer. Je moet wel voldoende kastruimte hebben om hem kwijt te kunnen. Dat zelfde geldt voor je strijkplank, ook die moet voldoende ruimte bieden om hem op te kunnen zetten.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Strijkt soepel
  • Eco-modus
  • Stelt zelf de juiste temperatuur in
  • Makkelijk in het gebruik

Minpunten

• Groot (moeilijk op te bergen)
  • Kan tussendoor niet rechtop zetten
  • Toevoerslang is moeilijk op te bergen

Langhuis 10-12-2020

Het is een geweldig product.

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit strijkijzer sinds kort. En ben er echt happy mee. Strijken is nog nooit zo snel gegaan. De stoomfunctie zorgt ervoor dat de kreukels lekker snel uit je kleding gaan. Het ijzer ligt fijn in de hand en is lekker ligt.

endymion7 22-11-2020

Klein compact en zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stoomgenerator heeft mijn verwachtingen overtroffen. Ik ben nu veel minder tijd kwijt met bergen kleding te strijken, dit komt voornamelijk door de stoom die de kreukels heel makkelijk uit de kleren haalt, ook de handzaamheid in combinatie met een strijkplank maakt het een plezier om mee te werken!

Door zijn kleine formaat is het erg makkelijk in gebruik en ook wat betreft het opbergen hiervan. Door het doorzichtige waterbak zie je gelijk of je water moet bijvullen. Design is mooi en er is op detail gelet, zoals de veiligheidsclip om de strijkijzer te vergrendelen, de oprolbare sleuf voor de kabel en een decalcify optie.

Eric79 20-11-2020

Krachtig en superlicht door je wasgoed heen!

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips PerfectCare Expert Plus Stoomgenerator is een mooi stevig apparaat. Door de eenvoudig los te koppelen watertank is deze snel te vullen. Wanneer de stoomgenerator wordt ingeschakeld is deze vlot op temperatuur om aan de slag te kunnen gaan. De strijkvoet ligt prettig in de hand en voelt super licht en zwevend aan. Door eenvoudig de stoomknop ingedrukt te houden geeft het apparaat een stevige constante stoomboost af. Ik heb er voornamelijk katoen strijkwas mee gedaan echter is dit apparaat zo ontwikkeld dat het op alle stoffen een mooi resultaat geeft. Aan de zijkant van de stoomgenerator zit een eenvoudig los te schroeven dop om de kalk opvang tank in de gootsteen te kunnen legen. Door een indicatie lampje geeft het apparaat zelf aan wanneer het ontkalkt dient te worden. Tijdens het wegwerken van een grotere stapel was, komen er wel na zo'n 30 minuten gebruik wat druppeltjes condenswater uit de strijkvoet op de kledingstukken. Na het loslaten van de stoomstoot knop maakt de generator een brommend geluid om snel weer op druk te komen. Wanneer het apparaat even niet gebruikt wordt, schakelt deze zichzelf keurig en veilig automatisch uit.

LVH92 19-11-2020

Licht en gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de stoomgenerator nu enkele weken in bezit. Ik vind het een heel fijn apparaat, hij is licht, makkelijk in gebruik en je hebt de was zo weggestreken.
Doordat ik geen temperatuur meer hoef in te stellen gaat het wegwerken van de was vele malen sneller. Ik kan de hele was in een mum van tijd wegstrijken. Ik hoef niks meer te sorteren.
Ook hoef ik de stoomgenerator niet meer tussentijds bij te vullen vanwege het grote reservoir, al met al maakt dit apparaat het strijken heel aangenaam. Het enige minpuntje wat ik zou kunnen bedenken is het opbergen. Het apparaat neemt gewoon veel ruimte in beslag maar dat zou geen dealbreaker moeten zijn.

DapperDH 17-11-2020

Ultra strak resultaat

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De wijze van bediening is erg prettig, de soms reeds ingestreken of ingesleten vouwen gaan er simpel en strak uit.

Versteeg_S 16-11-2020

Uitstekende stoomgenerator met veel druk

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stoomgenerator levert een uitstekend resultaat! Het duurt relatief lang totdat het apparaat goed op temperatuur is, maar dan heb je ook wat! Doordat de generator is voorzien van een groot water reservoir hoeft deze weinig bijgevuld te worden. Doordat het water reservoir blijft staan is de bout veel lichter dan een klassiek stoomstrijkijzer. Een groot voordeel! De stoomstoot is stevig en zorgt voor een mooi glad resultaat. De temperatuur wordt automatisch geregeld, dit werkt goed.
Al met al een enorme vooruitgang ten opzichte van ons eerdere stoomstrijkijzer. Aanrader!

Jacp 16-11-2020

Heel fijn licht apparaat. Strijkt heel gemakkelijk

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stoomgenerator strijkt echt heel snel. Stoomstoot is heel krachtig, waardoor je maar een enkele keer over de stof heen hoeft te gaan. Apparaat een beetje zwaar, maar strijkijzer zelf heel licht.

micky_rossi46 16-11-2020

Geweldige stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stoomgenerator is snel warm en klaar om te strijken. Krachtige stoomstoten waardoor zelfs hele erge kreuken snel gladgestreken worden. Mooi groot reservoir zodat je behoorlijk wat was in 1 keer kan strijken (afhankelijk van hoe erg de was is natuurlijk).
Doordat het ijzer super licht is, is het strijken ook heel makkelijk en niet heel zwaar ondanks dat je een hele mand te strijken hebt.
Al met al is dit een geweldige vooruitgang vergeleken met het oude strijkijzer. Nu is het bijna leuk om de strijk weg te werken...

KirstenR 16-11-2020

Maakt strijken een eenvoudig en gemakkelijk klusje

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door de zeer krachtige stoom en het design van de strijkbout wordt strijken een makkie. Met slechts enkele bewegingen gaan zelfs de meest hardnekkige kreukels uit wasgoed. Strijken gaat heel snel, ik denk vooral door de kracht van de stoom.

Miffy81 16-11-2020

licht strijkijzer met groot gebruiksgemak

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een fijn strijkijzer. Weegt bijna niks waardoor deze erg prettig en makkelijk strijkt. Apparaat is snel op stoom en houdt de druk goed vast. Ideaal dat je niks hoeft in te stellen.
Waterreservoir had iets groter gemogen en het netsnoer iets langer. Je gaat strijken bijna leuk vinden, het apparaat is in ieder geval niet meer een excuus om het niet te doen.

Hf89 16-11-2020

Top stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC8940

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze stoomgenerator ziet er niet alleen mooi uit maar doet zijn werk ook uitstekend. De stoomgenerator is krachtig en strijkt zeer vlot.
Tevens is de stoomgenerator zeer gebruiksvriendelijk. Het is onmogelijk om een kledingstuk te verbranden dankzij de nieuwste technologie van dit apparaat.
De stoomgenerator geeft een effectieve stoomstoot per keer waardoor het strijkgoed vlot gladgestreken wordt. Echt ideaal. Ik ben zeer tevreden over deze stoomgenerator en kan het zeker aanbevelen.

Anoniem 02-10-2020

Stoomgenerator GC8940/20

Geschreven voor: Philips GC8940

Na jaren een ander merk te hebben gehad met wat problemen roestwater, hebben we nu al enige tijd de Philips GC8940/20 een fijn apparaat zeer licht van gewicht en je kan nooit een gat in je kleding branden of in strijkplankovertrek, ik man kan de strijk doen.

SpeelmanM 07-09-2020

het produkt is aangenaam en licht in gebruik.

Geschreven voor: Philips GC8940

Licht in gebruikt. Strijkt mooi glad en door de elegante vorm kan je de moeilijkste kreukjes glad strijken. Super blij met deze aankoop!

Kuijsvrouw 28-08-2020

Strijkt lekker licht

Geschreven voor: Philips GC8940

Het is een fijne strijkgenerator. Zeer tevreden alleen de vergrendeling van de strijkbout gaat niet zo soepel.
En wanneer je klaar bent met strijken en dan toch nog wat moet strijken is direct de opwarmtijd weer lang.

Munt 26-07-2020

super centrale vapeur

Geschreven voor: Philips GC8940

J'ai choisi cette note, car cette centrale vapeur est exceptionnel, elle a une très bonne puissance et le repassage sans choix de température est super, je ne voudrais plus un autre système de chauffe

Fabriekje 23-05-2020

Strijken wordt bijna leuk

Geschreven voor: Philips GC8940

Had veel eerder zo’n strijkijzer moeten aanschaffen. Het strijken gaat heel soepel, het ijzer is licht en strijkt de kreukels snel weg. Ideaal dat je de temperatuur niet hoeft in te stellen, dus geen verbrande stoffen meer. Van katoen tot zijde, alles strijkt prima.
Het is zelfs bijna leuk om te strijken.

Bob! 12-02-2020

Strijkt lekker weg

Geschreven voor: Philips GC8940

Mooi apparaat die het strijken makkelijk en soepel maakt. Gaat een stuk sneller dan de traditionele strijkijzers.

Treblas 03-02-2020

Mogelijkheid tot aanvullen tijdens het strijken

Geschreven voor: Philips GC8940

Ik had vroeger ook een strijkijzer van Philips, met een waterreservoir onder het ijzer. Voor het bijvullen moest ik wachten tot het afgekoeld was. Ik heb een verwarmbare strijkplank met afzuiging en blaasfunctie die perfect werkt. Sinds ik die nieuwe strijkgenerator gebruik, krijg ik steeds op de vloer onder de plank condensatie, hetgeen ik vroeger niet had! Ik gebruik voor mijn strijkijzer steeds regenwater, zoals mij destijds werd aanbevolen door de verkoper en na 5 strijkbeurten brandde "Decalc" lichtje reeds! Ik heb het apparaat ontkalkt zoals beschreven in de handleiding. Is dit normaal gezien ik toch geen kalkhoudend water gebruik?
Voor de rest ben ik wel over het algemeen tevreden over het strijkresultaat. Kan u mij een oplossing voorstellen voor bovenvermelde problemen.

Met dank