Tefal GV9560

Bekijk alle Stoomgeneratoren

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal GV9560 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

BesteProduct.nl 25-03-2020

Tefal Pro Express Ultimate GV9560: Lomp apparaat, maar goed strijkresultaat door krachtige stoom

De Tefal Pro Express Ultimate GV9560 heeft een vrij lomp design. Hij heeft een waterreservoir dat groot genoeg is voor een grote strijksessie. Deze Tefal stoomgenerator is snel opgewarmd, waardoor je snel kunt beginnen met strijken. De bedieningsknoppen zijn anders dan andere stoomgeneratoren. Ze spreken voor zich en zijn duidelijk en groot afgebeeld. Het is wel jammer dat deze bedieningsknoppen niet op het strijkijzer zelf zitten, zodat je de temperatuur makkelijk en snel kunt instellen op het strijkijzer zelf. Deze Tefal Pro Express Ultimate heeft goede strijkresultaten. Het strijkijzer ligt fijn in de hand, heeft een grote strijkzool en geeft krachtige stoom. De kreukels zijn zonder moeite snel uit de stoffen verdwenen en de strijkzool schroeit niet vast aan de stoffen. Tot slot is het apparaat makkelijk op te bergen. Voor beide snoeren is opbergruimte op het apparaat en er zit een handig lock-systeem op om het strijkijzer vast te zetten op het apparaat.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Waanzinnig goede stoomproductie
  • Stevige constructie
  • Uitstekende strijkresultaten
  • Snel opgewarmd
BesteProduct.nl 21-02-2019
8,1

Tefal GV9560: Stoomgenerator met ongekend krachtige stoomproductie

Nog nooit zagen we zoveel stoom uit een stoomgenerator komen. De GV9560 zorgt voor een continue stoomproductie van 140 gram per minuut en heeft een stoomdruk van 7,3 bar. Die cijfers hadden we echter niet nodig om te zien hoe deze Tefal de concurrentie qua stoomkracht omver blaast. Het is daarmee een geduchte concurrent van de toplijn van Philips, die qua gebruiksgemak weer iets meer punten scoort. De bouwkwaliteit van deze Tefal is erg goed, maar we waren wat minder fan van het design. Toch verlaat de Tefal de test met een dikke voldoende en een kooptip. Voor een topmodel stoomgenerator is ruim 250 euro de prijs die je betaalt. Het is veel geld, maar daarvoor krijg je wel een beest van een stoomgenerator.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Waanzinnig goede stoomproductie
  • Stevige constructie
  • Uitstekende strijkresultaten
  • Snel opgewarmd