Tefal Stoomgenerator Effectis Easy GV6771

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Stoomgenerator Effectis Easy GV6771 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

Richard 07-09-2019

binnen een jaar kapot

werk goed tot hij niet meer werkt. altijd schoongehouden en goed behandeld.toch geen stoom meer. heel jammer
komt wel af en toe stoom uit en uit de slang. maar strijken niet meer mogenlijk

Benjamin 30-09-2018

Presteert zoals verwacht. Goed dus !!

De stoomgenerator voldoet aan mijn wensen. Wat mij totaal niet bevalt is de gebruiksaanwijzing. Werkt alleen met figuren , tekst ontbreekt volledig en wordt gebruikt voor 3 modellen. Zoek het maar uit als klant !! Vind dit wel een afknapper van Tefal.

Pluspunten

• redelijke prijs
  • goed eindresultaat bij het strijken

Minpunten

• zeer slechte gebruiksaanwijzing
  • wat lange opstarttijd
  • onhandig vullen van het "vaste" waterreservoir
  • kort stroomsnoer

Danielle Goedhard 28-11-2016

Mooi apparaat

Ik kan alleen maar zeggen TOP apparaat! Jaren geleden heb ik 1 van de 1e stoomgeneratoren gekocht, dus had niet zo veel behoeft om een nieuwe aan te schaffen tot dat ik bij een vriendin een nieuw model zag staan. Wat een verschil zeg, de oude heeft echt wel een opwarmtijd nodig, deze is binnen een paar tellen warm en klaar voor gebruik. Ook het bijvullen van het apparaat is geen enkel probleem. Bij mijn oude apparaat moest ik echt wachten tot dat hij helemaal was afgekoeld en je kon niet zien hoeveel water er nog in zat. Bij deze is dit dus geen enkel probleem Ook het instellen van warmte is niet meer nodig. die hele berg was strijk je weg zonder te sorteren. Al met al een super fijn apparaat al is hij wel wat groot, dat is dan ook het enigste nadeel wat je hebt maar ja als dat alles is.....

Pluspunten

• snel warm
  • temperatuur instellen is niet meer nodig
  • Makkelijk water bijvullen

Minpunten

• groot apparaat

Leuntje 26-11-2016

Stoonstrijkijzer

Mooi apparaat, wel groot en onhandig met opbergen. Aanzetten en intussen de was afhalen zodat het apparaat strijkklaar is. Heeft wel even tijd nodig. Geen standen wat even wennen is, de stoom doet zijn werk. Licht strijkijzer, kortom aanrader!

Pluspunten

• Licht
  • Kan veel water in

Minpunten

• Groot apparaat