Philips SpeedCare GC6627/30 - Reviews

Stoomdruk
110 gr/min.

Wendy d 09-11-2016 Product paar maanden in bezit

Nog steeds tevreden

Ik ben nu al een paar maanden ermee aan het strijken maar hij is super fijn. Ik heb ook andere mensen laten strijken en die waren ook zeer tevreden. Hij ziet er lomp uit maar is dat totaal niet. Heel licht in gebruik en voor alle stoffen goed

Pluspunten

• Licht in gebruik
  • Voor alle stoffen goed te strijken

Elizzze 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Snel, strak en kreukloos strijken

Met stoom strijkt deze zeer strak en kreukloos. Enorm fijn resultaat. Zonder stoom gaat deze wat stroever.
Het is duidelijk in gebruik. Een gebruikskaartje / uitleg als toevoeging zou handig kunnen zijn, ontbreekt nu. Zou tevens handig zijn als er een vulbeker bij zou zitten.
Unit is erg groot voor op de strijkplank. Komt daardoor wat lomp over en is wat onhandig met de snoeren.

Esma1974 09-08-2016 Product paar dagen in bezit

Snel in gebruik

Makelijk om te gebruiken, warmt heel snel op. Niet al te ingewikkeld. Strijkt super snel. Raad t iedereen aan

Pluspunten

• Snel warm
  • Strijkt super

Ronny45 08-08-2016 Product paar weken in bezit

lekker stijken

apparaat is snel warm en ligt lekker in de hand en handig om mee te nemen door het slotje
wel wennen dat er een water slang aan het toestel hangt, maar hij strijkt ligt en makkelijk
ik ben zeer te vrede met deze strijkijzer

Niekie78 05-08-2016 Product paar weken in bezit

Snel, glad en gemakkelijk

Zeer eenvoudig te bedienen strijkijzer. Het strijkresultaat is perfect. In een handomdraai is de was superglad. Ben er zeer tevreden over.

saida 03-08-2016 Product paar dagen in bezit

super snel en makkelijk strijker

De Philips speedcare is je geld dubbel en dwars waard. De strijkijzer werkt snel en heel erg makkelijk vergeleken met mijn oude strijkijzer. De strijkijzer wordt snel heet, stoomt snel en heel veel en is licht in gebruik. Kortom, de kreukels gaan erg snel uit de kleding. De hele familie is blij met de komst van dit apparaat. Ik zeg DOEN!!

0uard1a 29-07-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk in gebruik en snel

Via Insiders kon ik deze stoomgenerator gebruiken om te testen. Toen ik het pakketje ontving vond ik het nogal groot en was een beetje bang dat het niet op mijn strijkbout zou passen. Gelukkig was dat niet het geval. Je kunt makkelijk water toevoegen in de generator er zit een knop onder de strijkijzer waardoor je de stoom kunt gebruiken. Hij is erg snel te gebruiken binnen een paar minuten. Volgens Philips 2 minuten. Ik heb dat niet bijgehouden. Maar ik had veel haast in de ochtend en toen ik de strijkijzer aansloot en water toevoegde in de generator was deze heel snel klaar om te gebruiken. De knop bij de handgreep kon ik makkelijk indrukken en ik zag gelijk dat alle kreukels in mijn shirt verdwenen. Waar ik wel een beetje bang voor was, was het neerzetten van de strijkijzer op de generator. Ik dacht dat het dan zou smelten. Dit was niet het geval gelukkig. Daarnaast hoef je de tempratuur niet in te stellen ideaal en ook dat je niet continue water dient bij te vullen. Je strijkt zo een hele wasmand weg met een volle waterreservoir. Enig minpuntje is het snoer. Die kun je niet opvouwen of wegstoppen na gebruik. En ook dat je niet weet wanneer het apparaat klaar is. Ook is het wel handig als je een optie hebt om te kunnen spuiten.

F. 29-07-2016 Product paar weken in bezit

Strijkt super!

In eerste instantie had ik mijn twijfels. De basis (waar het water in gaat) leek me best groot- en ik twijfelde of ik dit wel handig zou vinden.
Ik ben echt super verrast over dit strijkijzer! Het strijkt heerlijk licht -stomen gaat super handig.
Ik ben erg blij met dit strijkijzer!

Ferry1980 27-07-2016 Product paar dagen in bezit

Product doet zijn naam eer aan

Via theinsiders.eu dit mooie strijkijzer mogen testen.
Toen ik hem uit de doos haalde, dacht ik. Wat is dit een groot onhandig apparaat. Voor de rest qua vorm zeer gestroomlijnde look.
Toen ik hem voor het eerst ging gebruiken was ik zeer verrast. Ik heb nog nooit zo snel en zo goed mijn kleren gestreken! De unit (reservoir waar 1,2 liter water in kan) staat stabiel on de strijkbouthouder van mijn strijkplank. Aangezien de stekker hiervan vrij lang is hoef ik nu niet meer in de hal te strijken. Andere voordelen zijn dat ik nu strijk met een lichte strijkbout die ik nooit hoef bij te vullen(omdat het water in het reservoir zit) en een lange draad heb vanuit het waterreservoir zodat ik broeken in zijn geheel kan strijken.
Eén ding weet ik zeker dit strijkijzer ga ik zeker houden!

K-vin84 24-07-2016 Product paar weken in bezit

Prima strijkijzer

Een prima strijkijzer: licht in gewicht en de stoomfunctie werkt goed (moest wel wennen aan het feit dat je hiervoor een knop in moet drukken). Het grote waterreservoir is erg fijn: geen gedoe met bijvullen tussendoor.

Het strijkijzer is snel warm, maar mis een lampje dat deze op temperatuur is. Soms is het ijzer wat statisch eraan blijft 'plakken'.

Dirk05 23-07-2016 Product paar dagen in bezit

dit strijkijzer werkt prima

6,7
een mooi strijkijzer met prima stoomkracht en een fijne punt; mooi glad resultaat.
Nadeel is dat je steeds het stoomknopje moet indrukken om stoom te krijgen en er geen sproeiknop op zit. Ik vind hem ook vrij groot om op te bergen. Geen probleem als je hem kunt laten staan.

hannekevanloon 22-07-2016 Product paar weken in bezit

klein en fijn

Het is een klein en fijn apparaat. Past goed op je strijkplankt. Strijkt licht en makkelijk. Mis alleen een opwarmingslampje en goede uitleg over hoe te grbuiken.

Joycesjly 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Strijkijzer voor snel en glad strijken

Veel stoom zorgt er voor dat je snel een super glad resultaat hebt. Door de flinke tank is het daarnaast ook makkelijk om lang te strijken. Het snoer is verder lekker lang maar wel zwaar

Wendy d 22-07-2016 Product paar dagen in bezit

Super product

Lekker ligt
Kreukel geen probleem
Zou iedere huisvrouw moeten hebben
Makkelijk in onderhoud
Automatisch ontkalken. Kan niet fout gaan.