Philips PerfectCare Elite GC9622 - Reviews

Inhoud
2 liter
Druk
6 bar

Beoordeling op basis van 118 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Marco 11-01-2017 Product paar maanden in bezit

GC9622

In eerste instantie een geweldig apparaat maar na net geen 5 maanden defect. Geen stoom meer na opstarten, ik moet nu 5 keer opstarten om weer stoom te krijgen. Apparaat gaat morgen retour.

Pluspunten

• Veel stoom
  • Geen temp instelling

Minpunten

• Waternivo laag werkt niet naar behoren
  • Geen stoom meer bij opstarten na 5 maanden.

bieke1969 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Het is een superlichtgewicht strijkijzer.
Strijkt ontzettend mooi alle kreukjes met gemak weg.
Superhandig dat de watertank zo groot is.
En handigste van al; je strijkt alle soorten stof na elkaar zonder een af andere gradatie aan te duiden.

Werkt Perfect die Perfect care! ;o)

Boze huisvrouw 04-09-2017 Product paar dagen in bezit

Weer bruine stoomvlekken!!!!

Nieuw stoomstrijkijzer gekocht, na jaren gevochten en gevloekt te hebben met en op mijn oude Tefal die vuil water spuugde op mijn schone wasgoed.
Met deze begon het zo leuk: mooi licht strijkijzer dat fijn stoomde en streek. Helaas!!! Bij de derde keer strijken spuugt dat.....ding direct weer bruin e stoom op mijn witte wasgoed. Ben des duivels en geneigd het ding letterlijk het raam uit te flikkeren.
Ik heb geen kalkrijk water overigens, heb een waterontharder.

Minpunten

• Spuugt na twee keer strijken alweer bruin water

ayten 25-08-2017

DOED HET NIET MEER

IK HEB HEM NOG GEEN EENS 8 MAANDEN EN HIJ IS ER NU AL MEE GESTOPT HIJ STOOMT NIET MEER NIETS. BEN BENIEUWD HOE SNEL PHILIPS SERVICEDESK DIT GAAT OPLOSSEN?

Treu 12-08-2017

houdt er snel mee op

Nu anderhalf jaar in bezit doet de stoom het eindelijhk na een haf uur ergernis et horten en stoten 5 deel was kunnen strijken ben ik een uur verder

AleidaK 03-08-2017

Geweldig apparaat. In no time klaar met strijken.

Het ijzer zelf is niet zwaar en door de goede punt kom je in alle hoekjes. Heel handig dat je het ijzer op de plank kunt laten staan zonder dat het een schroeiplek geeft. Als je het hele apparaat zelf gedeeltelijk op de plank zelf en gedeeltelijk op het aangelengde stuk van de plank voor een los ijzer zet, staat het niet in de weg en buigt het aangelengde deel niet door.

Kuijpers 13-07-2017 Product paar weken in bezit

Super Stroomstrijkijzer

Dit is mijn derde stroomstrijkijzer. 2 maal een Tefal gehad,die allebei na de garantie kapot zijn gegaan. Dus voor mij ditmaal een Philips ..en wat voor een: super machine.
Plus punten: geen temperatuur instellen.
Zeer grote watertank,afneembaar
Zoolplaat kan gewoon op de strijkplank staan
Zeer licht
Ben nog nooit zo vlug klaar geweest met mijn strijk.
Bediening : Toppie
Nadeel: Geen.

Pluspunten

• Afneembare watertank
  • Zeer licht
  • Zonder temperatuurinstelling

desiree 14-07-2017

Deze reactie was niet geplaatst. Heb de stoomstrijkijzer gekocht met rentepunten ing. Daardoor was ik veel goedkoper uit.

L. van Mastrigt-Versluijs 15-06-2017 Product paar dagen in bezit

Strijken wordt weer leuk!

Voor deze stoomgenerator hoeft geen temperatuur meer te worden ingeschakeld. Het apparaat strijkt op 180 graden C, waar elke stof tegen kan. Dunne stoffen (zelfs zijde) worden helemaal glad. Zo niet? Net zoals bij dikkere stoffen bestaat de mogelijkheid een extra stoomscheut te geven. Het apparaat is zo licht, je vliegt door je strijk heen. Strijken wordt weer leuk!

Perry 04-06-2017 Product paar weken in bezit

Strijkt lekker

Geen temperatuur meer instellen heerlijk! En hij is super licht tevens de onderkant schoon houden is erg gemakkelijk.

Pluspunten

• licht
  • geen temp instellen

Marcel 03-06-2017 Product paar dagen in bezit

super stoomdruk

Wij hebben een hekel aan strijken en ongelukkigerwijs moet ik op mijn werk overhemden dragen, met de aankoop van deze stoomgenerator is strijken een makkie geworden het blijft een k&t klus maar het duurt in ieder geval een stuk korter

Pluspunten

• snelle opwarmtijd
  • veel stoom
  • mooi ontwerp

Minpunten

• opberg snoeren had wat handiger mogen zijn

Marlies 01-06-2017 Product paar dagen in bezit

Licht, snel en makkelijk te gebruiken

Uitstekend product, het is licht in gebruik, werkt snel en de bediening is makkelijk en overzichtelijk, daar hou ik wel van.

Pluspunten

• erg licht
  • niet teveel bedieningsknoppen

Janneke 30-05-2017 Product paar dagen in bezit

Niets dan goeds te melden

Een bijzonder fijne strijkhulp, deze stoomgenerator! Hij geeft lekker veel stoom zodat je wasgoed in een mum van tijd gladgestreken is. Het puntje is bijzonder prettig voor de kleine hoekjes, zoals bij knoopjes: ook daar een mooi resultaat.
En het gewicht is precies goed zodat je geen last krijgt van arm of schouders. Philips heeft hiermee een futuristisch ogende fijne huishoudhulp gecreeerd.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Supergladde zool
  • Genoeg stoom

marcella de reuver 30-05-2017 Product paar weken in bezit

strijk generater fijn

licht gewicht en geen temperatuur instelling super zeer tevreden wel een beetje kostbaar en het ligt fijn in de hand

Pluspunten

• lichtgewicht
  • temperatuur instelling niet

jan 17-05-2017 Product paar dagen in bezit

Philips PerfectCare Elite GC9622

Een goed apparaat en mooi. Net gekocht dus ik weet nog niet hoe het apparaat het gaat doen. Is lekker ligt en sterk.

Ruud 15-05-2017 Product paar dagen in bezit

Perfect hulpmiddel voor rottig karwei

Strijken is niet echt 1 van mijn favoriete bezigheden, maar ja het moet nou eenmaal.
Maar met deze stoomgenerator van Philips word het ineens wel een stuk makkelijker.
Geen gezeur meer met halverwege moeten bijvullen van waterreservoir of steeds moeten wachten op stoom.

Pluspunten

• Snel op bedrijfstemperatuur
  • Geen pauzes meer tijdens strijken
  • Prijzig, bespaart tijd daardoor investering waard

Minpunten

• Meer ruimte nodig dan een normaal strijkijzer

Richard & Romana 13-05-2017 Product paar dagen in bezit

Mooi, handzaam en strijkt perfect

Wij gebruiken al jaren philips strijkijzers en zijn zeer tevreden over de kwaliteit. We zijn blij dat de plastic onderkant verbeterd is in deze nieuwe versie.

Pluspunten

• Robuustheid

ir 03-05-2017 Product paar dagen in bezit

licht gewicht strijkbout

Heel fijn apparaat, meteen getest bij thuis komst. Van een tefal overgestapt wat een goede keus! hij strijkt heel prettig en vooral het licht gewicht van de strijkbout is heel prettig!

Pluspunten

• licht gewichte strijkbout
  • fijne strijkzool!
  • waterresevior los erg prettig!

AJong 10-04-2017

Bevalt niet

In eerste opzicht een prima strijkbout echter er komt ondanks de decalc procedure en apart signaal hiervoor veel te vaak onverwacht bruine kalkslurrie uit de strijkzool. Zo kun je steeds opnieuw blijven wassen en is de betrouwbaarheid op dit onderdeel ver te zoeken. Ook als je vaker ontkalkt dan dat het apparaat aangeeft blijft hij bruine slurrie afgeven op de schone was. Valt me echt tegen. Verneem graag een goede oplossing van Philips.

MarieJose 24-12-2016

Heerlijk licht in gewicht, geweldig gebruiksgemak

Prachtig apparaat, volautomatisch, dikke 10.
Zag het apparaat bij Media Markt, zag er prima uit.
Licht in gewicht, innovatieve strijkzool.
Doet het ook geweldig.
Ben er zeer blij mee.

Johanna61 17-05-2016

Dit strijkijzer is prettig en handzaam in gebruik

Het strijkijzer is snel gebruiksklaar, ook bij het tussendoor bijvullen kan snel verder worden gestreken. Het is prettig en handzaam in gebruik door het lichte gewicht van het strijkijzer zelf. Het niet in stellen van de temperatuur is een plus, men kan van het ene materiaal zo over op ander materiaal. Het strijkijzer kan op de strijkplank worden neergezet zonder dat dit consequenties heeft. Het snoer had in mijn beleving iets langer mogen zijn.