Philips PerfectCare Elite GC9622 - Reviews

Gebruiksklaar in
2 min.
Kleuren
blauw, wit

Beoordeling op basis van 102 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

bieke1969 05-07-2015 Product paar weken in bezit

Het is een superlichtgewicht strijkijzer.
Strijkt ontzettend mooi alle kreukjes met gemak weg.
Superhandig dat de watertank zo groot is.
En handigste van al; je strijkt alle soorten stof na elkaar zonder een af andere gradatie aan te duiden.

Werkt Perfect die Perfect care! ;o)

Marco 11-01-2017 Product paar maanden in bezit

GC9622

In eerste instantie een geweldig apparaat maar na net geen 5 maanden defect. Geen stoom meer na opstarten, ik moet nu 5 keer opstarten om weer stoom te krijgen. Apparaat gaat morgen retour.

Pluspunten

• Veel stoom
  • Geen temp instelling

Minpunten

• Waternivo laag werkt niet naar behoren
  • Geen stoom meer bij opstarten na 5 maanden.

MarieJose 24-12-2016

Heerlijk licht in gewicht, geweldig gebruiksgemak

Prachtig apparaat, volautomatisch, dikke 10.
Zag het apparaat bij Media Markt, zag er prima uit.
Licht in gewicht, innovatieve strijkzool.
Doet het ook geweldig.
Ben er zeer blij mee.

Johanna61 17-05-2016

Dit strijkijzer is prettig en handzaam in gebruik

Het strijkijzer is snel gebruiksklaar, ook bij het tussendoor bijvullen kan snel verder worden gestreken. Het is prettig en handzaam in gebruik door het lichte gewicht van het strijkijzer zelf. Het niet in stellen van de temperatuur is een plus, men kan van het ene materiaal zo over op ander materiaal. Het strijkijzer kan op de strijkplank worden neergezet zonder dat dit consequenties heeft. Het snoer had in mijn beleving iets langer mogen zijn.

C van de Kimmenade 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig aparaat

Je hoeft niets meer in te stellen geheel automatisch.ziet er goed uit.
Je kan er gewoon kraanwater indoen.Is licht in gebruik en handig.Een heel fijn strijkijzer.

Zon 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat

De stoomhoeveelheid en -druk en het lichte strijkijzer zijn fantastisch! Ik ben er heel erg blij mee. Wat ik wel een minpunt vind is dat je de temperatuur niet zelf kan regelen. Heel veel reviews vinden dit juist een groot pluspunt, maar ik persoonlijk niet. Als ik mijn extreem gekreukelde dekbed strijk, dan is de grote hoeveelheid stoom natuurlijk ideaal, maar ik zou ook graag extra heet willen strijken, want dat harde katoen kan dat wel aan. Omdat het ijzer niet zo heet is als ik wil, moet ik met het dekbed alsnog vaker over dezelfde plek strijken om de kreukels er goed uit te krijgen. Maar dit wat betreft het dekbed.

Overhemden, jeans etc gaat perfect!

Julia 27-04-2016 Product paar dagen in bezit

Super makkelijk

Ik vind strijken echt niet leuk, maar dit toestel maakt het al een heel stuk makkelijker. Ik hoef niet meer op de temperatuur te letten, hoef niet bang t e zijn dat ik weer eens iets verpest...zalig !

Sabrina 26-04-2016 Product paar dagen in bezit

Philips Stoomgenerator

7,3
- Lekker licht en makkelijk strijken
- strijkt echt goed!! ' glijd' super glad over de verschillende stoffen
- groot uitneembaar waterreservoir
- snel opgewarmd
- Nadeel, twee keer drukken op constante stroom. Het was makkelijker geweest als dat gewoon 1 kopje was of een knopje omzetten.
- Nadeel dat je toch niet zelf de temperatuur kan kiezen. Soms wil je het gewoon zelf bepalen en dan kan dat niet.

McT 25-04-2016 Product paar weken in bezit

Licht strijken

Geen log stoom strijkijzer maar een licht stoom kanon dat supersnel door je kleren heen gaat. Met de juist strijkplank is strijken een sport geworden maar dan niet eentje om moe van te worden.

KawaKrossie 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Goede investering

Mooi en degelijke uitvoering. Prettig in gebruik met uitstekende resultaten. Duidelijke handleiding. Prijs Oke. Wel groot, echt eerst in het echt bekijken alvorens eventueel online te kopen...o ja....mogelijk nieuwe strijkplank vereist. Het apparaat is te groot voor een smalle strijkplank

Peter 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Philips GC9622 Stoomgenerator

Gekocht voor de kwaliteit en het gewicht. Tevreden met deze issues. Moest wel wennen aan het geluid als het apparaat net aan wordt gezet en telkens als hij op temperatuur moet komen. Een temperatuur tijdens het strijken is ideaal. Voor de rest nog niet veel over te zeggen, net pas een aantal dagen in huis.

1978Heidies 24-04-2016 Product paar dagen in bezit

Strijken met plezier

Nog maar net in gebruik, dus ik heb nog niet eens alle mogelijkheden gebruikt. Maar ben nu al erg blij met mijn nieuwe aankoop. Overhemden zijn razendsnel gestreken, mouwen hoeven maar aan één kant gestreken. En de stof wordt onmiddellijk glad gestreken.
Een hele aanschaf, maar volgens mij is 'ie het waard!

Kim 19-04-2016 Product paar dagen in bezit

Ben er heel blij mee.

Super handig in gebruik, heel erg fijn dat ik de temperatuur niet meer zelf in hoef te stellen. Makkelijk met water te vullen.

GC9622 doet het werk voor je 15-04-2016 Product paar dagen in bezit

GC9622 doet het werk voor je

gebruiksvriendelijkheid, eenvoud, degelijkheid, goed doordacht ontwerp, echt een kwaliteitsproduct zoals je dat van Philips mag verwachten

Willy 15-04-2016 Product paar dagen in bezit

Eindelijk een geweldig stoomstrijkijzer! Strijken wordt leuk!

Licht strijken, automatische temperatuurinstelling,
1 keer eroverheen gaan en het is klaar, super!
grote watertank, bekabeling makkelijk in apparaat op te bergen! Niet na hoeven te denken over instellingen, snel warm kortom topmachine!

rmekke 15-04-2016 Product paar dagen in bezit

strijkijzer

Degelijk goed werkend apparaat mer veel mogelijkheden vooral het niet meer hoeven veranderen van de temparatuur is erg makkelijk

dipi 31-03-2016

Bevalt goed

Heeft een heel goede stoomfunctie,maar ik merk dat ik langer zonder stoom over de stof moet gaan,want anders blijft het toch een beetje vochtig.
De handgreep is prima en hij weegt bijna niets.

Huseyin 11-02-2016

een perfect apparaat!

Een perfect apparaat!
Hiervoor heb ik 3 x nieuwe Tefal gekocht en weer teruggebracht,
omdat deze apparaten niet goed deden waarvoor ze bedoeld waren.
Ik heb dus nadat ik het terug had gebracht een Philips gekocht.
Tot nu toe werkt het apparaat perfect!

PT 10-01-2016 Product paar dagen in bezit

Fantastisch apparaat. Strijkt gemakkelijk en ideaal dat je de temperatuur niet meer hoeft bij te stellen.

Muilwijk 08-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb last van Reuma en het is echt zoveel beter dan een gewone oude strijkijzer...en het lichtgewicht helpt mij dat ik het beter en langer kan gebruiken.
Erg blij mee