Philips PerfectCare Elite GC9640 - Reviews

Druk
7 bar
Stoomdruk
130 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Elite GC9640 op Kieskeurig.nl.

jan 22-09-2016

Te duur

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Het toestel strijkt zeer gemakkelijk en is heel licht, zodat een volle mand was snel verdwijnt. Jammer dat het slechts 3 maanden meegaat en vervolgens defecten is gaan vertonen (boiler, doorloopcircuit, pomp
, ...).

Pluspunten

• lichte strijkbout
  • regelt temperatuur zelf

Minpunten

• defect na 3 maanden

Corrie1 21-08-2016

Strijken met plezier!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Heerlijk licht in de hand. Bovendien niets meer in te stellen. Dit is mijn vierde stoomgenerator in 20 jaar, maar deze overtreft alle andere apparaten.

Pluspunten

• Geen soorteerwerk meer.
  • Tank met veel water
  • Makkelijk te ontkalken.

Minpunten

• de prijs misschien

John smit 10-01-2016

Ik ben er super blij mee. Strijken wordt ook een stuk leuker. Ben trouwens ook veel sneller klaar met strijken. Al komt je blouse er gekreukt uit met deze strijkijzer is het binnen 2 minuten helemaal glad.

babs1271 28-07-2015

Strijken wordt bijna leuk ;-)
Een super fijn strijkijzer wat automatisch de juiste temperatuur instelt, licht in gebruik is, automatisch ontkalkt en een afneembaar waterreservoir heeft. Strijken gaat echt een stuk sneller en eenvoudiger. Het apparaat is wel groot maar past bij mij prima op de strijkplank. Een echte aanrader!!

Tree66 14-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ik mocht de PerfectCare-Elite stoomstrijkijzer uitproberen via Insiders, en strijken deed ik altijd al met plezier, maar het is nu nog leuker geworden met dit strijkijzer. Je hoeft geen temperatuur in te stellen dus zijde of linnen, het kan allemaal achter elkaar gestreken worden. hij glijdt moeiteloos over alle stoffen en maakt het super glad, wel is het handig dat je de strijkplank en strijkijzer kan laten staan want elke keer opruimen is niet echt handig, ik vind het ook niet prettig om het strijkijzer tijdens het strijken op de plank te laten staan, doordat de strijkplank hoes glad is, glist deze makkelijk weg, handig zou zijn om een hittebestendige mal mee te leveren om daar je strijkijzer tijdens het strijken op te zetten. de dikke snoer is vrij stug en blijft hierdoor wel wat vaker achter de plank hangen. je kan de stoomknop gebruiken als je stoom wil, maar je kan deze ook vastzetten door continu stoom. Ik ben zeer tevreden over de stoomgenerator

T.G. 07-01-2020

Super licht strijkijzer.

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Ben heel blij met dit nieuwe strijkijzer. Hij is superlicht. Het strijkijzer glijdt over de stoffen als een mes door de boter. Echter vind ik dat er toch een min puntje aanzit. Ik vind het namelijk niet fijn dat ik het knopje voor de stoom zelf ingedrukt moet houden. Zou het praktischer vinden dat als ik de knop indruk, hij ook ingedrukt blijft. Daarom 4 sterren i.p.v. 5.

De Soomer 12-11-2019

Perfect in gebruik

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Mijn oude generator was na 8 jaar goede dienst toe aan vervanging.
Deze spant de kroon...hij is niet goedkoop maar strijkt geweldig.
Mijn dochter strijkt hier ook ivm in brand steken van haar huis toen ze op vakantie waren. Deze strijkt 2x het aantal kleding wat ze normaal weg strijkt. Gezin 2 volwassenen en 2 kinderen 3e op komst. Hij is niet goedkoop maar is het wel degelijk waard. Dus zij koopt deze ook.

Laumen 31-10-2019

Gouden tip!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Mijn stoomgenerator ging kapot. Mijn zus gaf mij het advies om voor deze Philips stoomgenerator te gaan Het bleek een uitstekende tip te zijn. Wat strijkt hij fijn en licht. Je hoeft ook niets meer in te stellen. Super!

Wyckhuys 23-10-2019

Het toestel is een lichtgewicht

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Het is dank zijn gewicht dat de arm minder belast wordt , waardoor je minder kans
Hebt op verrekkingen bij langdurig gebruik. Het is zeker een aanrader!

Anoniem 19-10-2019

Philips spreekt de waarheid

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Zoals omschreven, een lichtgewicht strijkijzer, perfect resultaat, zelfs op eco stand. Ben heel tevreden met deze aankoop.

klaasje58 07-08-2019

stoomprobleem

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Ik heb mijn strijkijzer gekocht in december 2016 . Het heeft fantastisch gestreken tot voor enkele weken. Ik moet nu 20 min. wachten vooraleer er stoom komt.
Nog nooit zo'n duur strijkijzer gekocht. Heb er nu wel spijt van.

Adtje 23-07-2019

maakt strijken leuk voor een man.

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Super ding, ook voor mannen is strijken super makkelijk. Veel stoom zorgt er voor dat je niet zo veel kracht hoeft te gebruiken. Je geleid zo over de was heen en klaar is het. Knopje voor extra stoom werkt goed bij jeans. Je hoeft nooit bang te zijn dat je strijkplank / hoes of je kleren verbranden. Tempratuur past zich zelf aan
SUPER ding.
Ik merk wel dat je heel aandachtig naar de reservoir moet kijken voor water, dat komt door dat de reservoir te donker is van kleur.

Nadiakiki 26-06-2019

Lekker makkelijk!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Super toestel, eenvoudig in gebruik. Werkt snel en goed.

Heel praktisch is dat je alle soorten stoffen door elkaar kan strijken zonder de temperatuur in te hoeven stellen. Dat bespaart een hoop tijd.

Anoniem 26-06-2019

Super Stoomgenerator

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

De stoomgenerator is makkelijk in gebruik. Strijken is gemakkelijker geworden en het is snel klaar! Een mooie machine met veel functies zoals verticaal strijken.
1 nadeel : Met het stomen moet je de knop ingedrukt houden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

2chris 26-06-2019

Prima super handig

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Super strijkijzer. Alleen maar spijt dat ik hem niet eerder heb gekocht.
Is zeer comfortabel en super licht op mee te strijken. Ikzelf ben reuma patiënte en kreeg vroeger bij het strijken altijd pijnlijke handen, door het gewicht van het ijzer. Met dit strijkijzer is strijken voor mij een plezier geworden.

Margje50 25-06-2019

Topproduct !

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Ik streek nog steeds met een oud type stroomstrijkijzer. Ik strijk nu bijna twee maanden met mijn nieuwe Philips Perfect Care Elite. Wat is het strijken een stuk makkelijker geworden. Vroeger spaarde ik twee of drie wassen op en ging dan met veel tegenzin strijken. Dat is nu voorbij, strijk meteen als het uit de droger komt. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Nadja 21-06-2019

Aanrader

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Het is een heel fijn apparaat. Is snel opgewarmd, maakt weinig geluid en werkt snel. Het allergrootste pluspunt is dat je de warme strijkbout op je kleding of de strijkplank kunt laten staan zonder dat deze aanbrandt. Dat komt doordat het apparaat zelf de temperatuur instelt per kledingstuk.

Pluspunten

• Warmteregelaar
  • Bijna geluidloos

SusanneR 17-06-2019

Goede vervanging van oude apparaat!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Het apparaat stoomt heel goed dat het strijken zelf soepel gaat. Door de grote hoeveelheid stoom komen er wel wat druppels water op de plank, maar dat is prima te verhelpen met een andere strijkhoes. De temperatuur wordt automatisch ingesteld dus vraagt geen gedoe met instellen en geeft ook geen schroeiplekken op de plank.
Het heeft een groot waterreservoir van 1,8 liter wat het apparaat wel zwaar maakt. De 7,5 bar aan stoom is een hele verbetering in vergelijk met mijn oudestoomgenerator, je merkt dat je hoeft minder hard te duwen om de kreukels er uit te krijgen.
Wat minpuntjes zijn het snoer, het is niet al te lang en opbergen in de gleuf gaat niet gemakkelijk zoals het zou moeten. De grootte maakt opbergen ook niet gemakkelijk, maar gelukkig is de opbergtas erg praktisch. Daarnaast is de prijs niet mals, maar voor de hoeveelheid die ik het apparaat ga gebruiken zal zich dit wel terugbetalen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Immprest 13-06-2019

Super krachtig en makkelijk apparaat

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Dit product maakt strijken weer leuk! Ik vond het altijd een verschrikking om te doen. Maar doordat deze zo krachtig is qua stoom en erg makkelijk in gebruik is het zo klaar. Je hoeft niets in te stellen qua temperatuur of materiaal. En het grote waterreservoir zorgt er ook voor dat je lang door kunt doen.

Margje50 13-06-2019

Geweldig strijkgemak

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Strijk nu een maand met de nieuwe Philips Perfect Care strijkijzer met stoomgenerator. Streek voorheen met een gewone stoomstrijkijzer. Dit is een hele verbetering. Licht ijzer, zeer makkelijk te bedienen. Ook een heldere gebruiksaanwijzing. Heb inmiddels ook een paar spijkerbroeken en een dikke winterjas gestreken. Super. Geen vouwen meer.