Philips PerfectCare Elite GC9640 - Reviews

Druk
7 bar
Stoomdruk
130 gr/min.

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 42 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PerfectCare Elite GC9640 op Kieskeurig.nl.

jan 22-09-2016

Te duur

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Het toestel strijkt zeer gemakkelijk en is heel licht, zodat een volle mand was snel verdwijnt. Jammer dat het slechts 3 maanden meegaat en vervolgens defecten is gaan vertonen (boiler, doorloopcircuit, pomp
, ...).

Pluspunten

• lichte strijkbout
  • regelt temperatuur zelf

Minpunten

• defect na 3 maanden

Corrie1 21-08-2016

Strijken met plezier!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Heerlijk licht in de hand. Bovendien niets meer in te stellen. Dit is mijn vierde stoomgenerator in 20 jaar, maar deze overtreft alle andere apparaten.

Pluspunten

• Geen soorteerwerk meer.
  • Tank met veel water
  • Makkelijk te ontkalken.

Minpunten

• de prijs misschien

John smit 10-01-2016

Ik ben er super blij mee. Strijken wordt ook een stuk leuker. Ben trouwens ook veel sneller klaar met strijken. Al komt je blouse er gekreukt uit met deze strijkijzer is het binnen 2 minuten helemaal glad.

babs1271 28-07-2015

Strijken wordt bijna leuk ;-)
Een super fijn strijkijzer wat automatisch de juiste temperatuur instelt, licht in gebruik is, automatisch ontkalkt en een afneembaar waterreservoir heeft. Strijken gaat echt een stuk sneller en eenvoudiger. Het apparaat is wel groot maar past bij mij prima op de strijkplank. Een echte aanrader!!

Nadja 21-06-2019

Aanrader

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Het is een heel fijn apparaat. Is snel opgewarmd, maakt weinig geluid en werkt snel. Het allergrootste pluspunt is dat je de warme strijkbout op je kleding of de strijkplank kunt laten staan zonder dat deze aanbrandt. Dat komt doordat het apparaat zelf de temperatuur instelt per kledingstuk.

Pluspunten

• Warmteregelaar
  • Bijna geluidloos

Clio 13-12-2017

top toestel!

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Deze stoomgenerator is enorm krachtig! Kan er niet meer zonder, is de prijs absoluut waard! Voor deze nam ik altijd de krachtigste calor stoomgenerator, daar was ik altijd super tevreden van(behalve dat ze snel kalkproblemen hebben en veel lawaai maken)Maar deze is zonder twijfel veel beter! Het strijkt sneller door de supergladde zool, kreuken gaan zeer snel weg door de krachtige stoom, en je moet niet meer kijken naar de tekeningen op de t-shirts..hierover kan je strijken zonder probleem! Hij is ook stil in gebruik, viel onmiddellijk op! Ook delicate stoffen kan je strijken, geen handdoek meer nodig! Bespaart me dus een hoop tijd! Zeker met 3 kinderen is dit wel een pluspunt! Het enigste waar ik vooral aan moet wennen is het lichte strijkijzer, calor is een pak zwaarder! En je kan deze strijkijzer niet rechtop zetten, maar je mag deze gewoon op je strijkplank/stoomgeneratorhouder laten staan. Het water bijvullen gaat ook zeer vlot, gewoon erin gieten en terug insteken en je kan direct door strijken. Niet meer wachten tot het terug opgewarmd is! Het handige hieraan is ook, dat het toestel biept als hij opgewarmd is, dus kan je nog effe de was sorteren en bij het signaal weet je dat het klaar is om te strijken! Het ontkalken gaat ook zeer makkelijk, het toestel geeft aan wanneer het tijd is om te ontkalken! De functie eco en automatisch stomen zijn ook handig! Het toestel past zich automatisch aan naargelang de soort stof! Je moet dus niet op het knopje duwen om stoom te krijgen, dat doet hij vanzelf!
Het enigste minpuntje vind ik (ter vergelijking van de calor) dat de stroomkabel niet tegoei kunt opbergen in het te voorziene gat, maar de strijkijzer kan je wel vastklikken vanboven waardoor je het handig kunt opbergen!

Pluspunten

• snel, vlot, handig in gebruik, stil
  • kan op alle stoffen, krachtig

Minpunten

• stroomkabel moeilijk in vak te krijgen

Peter 31-08-2017

Stoom en vooral veel water

Geschreven voor: Philips PerfectCare Elite GC9640

Dit apparaat is voor mij een grote miskoop! Het is niet mogelijk iets te strijken zonder dat het kletsnat wordt. Met de stoom komt er veel water, waardoor het strijken stroef en ongemakkelijk gaat. Het wordt iets beter als je heel lang strijkt in de ECO stand, maar ook dan nog steeds veel water.

WimdM 23-12-2015
  • Product maand in bezit

super toestel - geen temperatuur meer instellen, en genoeg stoom om vanuit de keuken de kreuken uit de gordijnen in de woonkamer weg te toveren!

Ayun 11-12-2015

mooi degelijk aparaat en mijn vrouw vind het een fantasties licht strijkijzer met hele goede resultaten

Mirjam 10-12-2015

strijkt lekker licht en de stoomfunctie is geweldig de bediening is eenvoudig wat zorgt voor veel gemak. De aanschaf is behoorlijk maar het geld meer dan waard.

philips stoomgenerator perfectcare elite silence 10-12-2015

snoer is een beetje kort maar resultaat is geweldig.
deze aankoop heb ik gedaan voor mijn dochter als kerstcadeau ik heb zelf de stoomgenerator met 6,5 bar elite silence.

Derks 03-12-2015

Licht strijkijzer om mee te werken. Ook erg gemakkelijk in het gebruik. Erg tevreden over het strijkijzer.

Monique 26-11-2015

Het is een fijne, lichte stoomstrijkijzer. stoomt goed, kan lekker lang doorstrijken. Kortom, een aan te raden strijkbout. zeer tevreden

Truus 21-11-2015

Het is een super fijn strijkijzer. Hij is erg stil en het strijkijzer glijd soepel over alle materialen. Je hoeft niet elke x de temperatuur aan te passen als je een ander materiaal gaat gebruiken.

wilj23 29-07-2015
  • Product maand in bezit

Het is een krachtig apparaat waardoor je met plezier aan het strijken gaat. Je hoeft niet meer na te denken welk kledingstuk op welke stand wordt gestreken. Dus ook sneller klaar en geen gaten meer in tere stoffen.
makkelijke bediening. Top apparaat
krachtig apparaat, alles op 1 stand strijken

werb 24-07-2015

Het toestel ligt makkelijk in de hand, is heel licht en strijkt erg snel en goed. Het is snel gebruiksklaar, de afneembare waterbak is handig. Heel praktisch is dat je alle soorten stoffen door elkaar kan strijken zonder de temperatuur in te hoeven stellen. Dat bespaart een hoop tijd.

BlackWid0w 23-07-2015

Ik heb mijn toestel nu bijna een maand geleden ontvangen. Het is best wel groot, dus plaats ik mijn toestel op tafel voor mijn strijkplank zodat ik voldoende ruimte heb op mijn plank. Zelf ben ik niet zo'n grote fan van strijken en met elk weekend overvolle wasmanden, had ik al geen zin meer tegen de tijd dat ik klaar was met alles te sorteren. Nu kan je gewoon beginnen en doordoen tot het einde, wat een enorm voordeel is. De meeste dingen strijken echt wel goed en je hoeft er ook geen 10 keer over te gaan om een goed resultaat te bereiken. Ik ben heel erg tevreden van dit toestel, maar het heeft onrechtstreeks 1 nadeel: bij grotere strijkhoeveelheden kan de plank vochtig worden en heb je ook water op de grond. Misschien op de lossen door een strijkplank die meer geschikt is ...

Tree66 14-07-2015
  • Product kwartaal in bezit

Ik mocht de PerfectCare-Elite stoomstrijkijzer uitproberen via Insiders, en strijken deed ik altijd al met plezier, maar het is nu nog leuker geworden met dit strijkijzer. Je hoeft geen temperatuur in te stellen dus zijde of linnen, het kan allemaal achter elkaar gestreken worden. hij glijdt moeiteloos over alle stoffen en maakt het super glad, wel is het handig dat je de strijkplank en strijkijzer kan laten staan want elke keer opruimen is niet echt handig, ik vind het ook niet prettig om het strijkijzer tijdens het strijken op de plank te laten staan, doordat de strijkplank hoes glad is, glist deze makkelijk weg, handig zou zijn om een hittebestendige mal mee te leveren om daar je strijkijzer tijdens het strijken op te zetten. de dikke snoer is vrij stug en blijft hierdoor wel wat vaker achter de plank hangen. je kan de stoomknop gebruiken als je stoom wil, maar je kan deze ook vastzetten door continu stoom. Ik ben zeer tevreden over de stoomgenerator

Knoeboe 14-07-2015

Geweldig strijkijzer. Zeer licht in de hand en mooi gestroomlijnd qua uitstraling. Mindere punten ik had voorheen de tefal deze kon makkelijker de stroomkabel en stoomkabel opbergen

snellejelle1 12-07-2015

Een super lichte perfect strijkende strijkijzer! Door zijn kracht is de was echt zo gestreken.
Ik ben er echt super blij mee!