Philips PerfectCare Elite GC9640 - Reviews

Druk
7 bar
Stoomdruk
130 gr/min.

Beoordeling op basis van 65 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

jan 22-09-2016

Te duur

Het toestel strijkt zeer gemakkelijk en is heel licht, zodat een volle mand was snel verdwijnt. Jammer dat het slechts 3 maanden meegaat en vervolgens defecten is gaan vertonen (boiler, doorloopcircuit, pomp
, ...).

Pluspunten

• lichte strijkbout
  • regelt temperatuur zelf

Minpunten

• defect na 3 maanden

Corrie1 21-08-2016

Strijken met plezier!

Heerlijk licht in de hand. Bovendien niets meer in te stellen. Dit is mijn vierde stoomgenerator in 20 jaar, maar deze overtreft alle andere apparaten.

Pluspunten

• Geen soorteerwerk meer.
  • Tank met veel water
  • Makkelijk te ontkalken.

Minpunten

• de prijs misschien

John smit 10-01-2016

Ik ben er super blij mee. Strijken wordt ook een stuk leuker. Ben trouwens ook veel sneller klaar met strijken. Al komt je blouse er gekreukt uit met deze strijkijzer is het binnen 2 minuten helemaal glad.

babs1271 28-07-2015

Strijken wordt bijna leuk ;-)
Een super fijn strijkijzer wat automatisch de juiste temperatuur instelt, licht in gebruik is, automatisch ontkalkt en een afneembaar waterreservoir heeft. Strijken gaat echt een stuk sneller en eenvoudiger. Het apparaat is wel groot maar past bij mij prima op de strijkplank. Een echte aanrader!!

Clio 13-12-2017

top toestel!

Deze stoomgenerator is enorm krachtig! Kan er niet meer zonder, is de prijs absoluut waard! Voor deze nam ik altijd de krachtigste calor stoomgenerator, daar was ik altijd super tevreden van(behalve dat ze snel kalkproblemen hebben en veel lawaai maken)Maar deze is zonder twijfel veel beter! Het strijkt sneller door de supergladde zool, kreuken gaan zeer snel weg door de krachtige stoom, en je moet niet meer kijken naar de tekeningen op de t-shirts..hierover kan je strijken zonder probleem! Hij is ook stil in gebruik, viel onmiddellijk op! Ook delicate stoffen kan je strijken, geen handdoek meer nodig! Bespaart me dus een hoop tijd! Zeker met 3 kinderen is dit wel een pluspunt! Het enigste waar ik vooral aan moet wennen is het lichte strijkijzer, calor is een pak zwaarder! En je kan deze strijkijzer niet rechtop zetten, maar je mag deze gewoon op je strijkplank/stoomgeneratorhouder laten staan. Het water bijvullen gaat ook zeer vlot, gewoon erin gieten en terug insteken en je kan direct door strijken. Niet meer wachten tot het terug opgewarmd is! Het handige hieraan is ook, dat het toestel biept als hij opgewarmd is, dus kan je nog effe de was sorteren en bij het signaal weet je dat het klaar is om te strijken! Het ontkalken gaat ook zeer makkelijk, het toestel geeft aan wanneer het tijd is om te ontkalken! De functie eco en automatisch stomen zijn ook handig! Het toestel past zich automatisch aan naargelang de soort stof! Je moet dus niet op het knopje duwen om stoom te krijgen, dat doet hij vanzelf!
Het enigste minpuntje vind ik (ter vergelijking van de calor) dat de stroomkabel niet tegoei kunt opbergen in het te voorziene gat, maar de strijkijzer kan je wel vastklikken vanboven waardoor je het handig kunt opbergen!

Pluspunten

• snel, vlot, handig in gebruik, stil
  • kan op alle stoffen, krachtig

Minpunten

• stroomkabel moeilijk in vak te krijgen

Peter 31-08-2017

Stoom en vooral veel water

Dit apparaat is voor mij een grote miskoop! Het is niet mogelijk iets te strijken zonder dat het kletsnat wordt. Met de stoom komt er veel water, waardoor het strijken stroef en ongemakkelijk gaat. Het wordt iets beter als je heel lang strijkt in de ECO stand, maar ook dan nog steeds veel water.

TK22 22-06-2016

Al snel retour voor reparatie

Sinds December in het bezit van deze stoomgenerator en voor deze prijs valt deze erg tegen. Is na 2 maanden al retour gegaan voor reparatie en ondanks dat het apparaat zelf aangeeft wanneer je moet ontkalken, loopt er toch bruin water uit de zool. Kan in de beschrijving ook niets lezen wat ik niet doe. Vorige apparaat ontkalkte uit zichzelf, helaas zijn deze niet meer te koop.

Mario1962 07-04-2016

mooi en stil

Heb nog een ander bekend merk stoomgenerator van 5 jaar geleden, maar deze is lichter in de hand en werkt ook stiller.

MaMi 24-02-2016

Dit is een super apparaat!!

Een ontzettend fijn strijksysteem. Super licht en werkt perfect. Erg snel op temperatuur dus vlug aan de strijk.

Macjo 22-02-2016

Ontwerpfout waterreservoit

Het water reservoir kan van binnen niet schoon gemaakt worden. Dit is wel nodig omdat er zich algengroei ontwikkeld in het water van het reservoir. Nu een heel gepruts om dit met chloor enigszins weg te krijgen.

Luna2001 07-01-2016

prima produkt

het is eenplezier om je strijk te doen.wat en luxe om geen temperatuur meer te moeten instellen.ook ontkalking systeem is volgens mij gewelding en supper simpel.ook de verschillende instellingen voor stoom is geweldig. een echte aanrader

WimdM 23-12-2015
  • Product maand in bezit

super toestel - geen temperatuur meer instellen, en genoeg stoom om vanuit de keuken de kreuken uit de gordijnen in de woonkamer weg te toveren!

Ayun 11-12-2015

mooi degelijk aparaat en mijn vrouw vind het een fantasties licht strijkijzer met hele goede resultaten

Mirjam 10-12-2015

strijkt lekker licht en de stoomfunctie is geweldig de bediening is eenvoudig wat zorgt voor veel gemak. De aanschaf is behoorlijk maar het geld meer dan waard.

philips stoomgenerator perfectcare elite silence 10-12-2015

snoer is een beetje kort maar resultaat is geweldig.
deze aankoop heb ik gedaan voor mijn dochter als kerstcadeau ik heb zelf de stoomgenerator met 6,5 bar elite silence.

Starsky2 06-12-2015

Super bout

Geweldige strijkbout, je hoef geen temperatuur meer in te stellen doet hij allemaal zelf.
Is een super licht gewicht.

Derks 03-12-2015

Licht strijkijzer om mee te werken. Ook erg gemakkelijk in het gebruik. Erg tevreden over het strijkijzer.

Monique 26-11-2015

Het is een fijne, lichte stoomstrijkijzer. stoomt goed, kan lekker lang doorstrijken. Kortom, een aan te raden strijkbout. zeer tevreden

Truus 21-11-2015

Het is een super fijn strijkijzer. Hij is erg stil en het strijkijzer glijd soepel over alle materialen. Je hoeft niet elke x de temperatuur aan te passen als je een ander materiaal gaat gebruiken.

Sonjaki 17-11-2015

Product voldoet aan alle verwachtingen

Dit stoomsysteem nu 1 maand in gebruik, wij willen nooit meer terug naar de " oude " manier van strijken.