Philips PerfectCare Elite GC9620 - Reviews

Gebruiksklaar in
2 min.
Kleuren
blauw, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 69 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Fleurchen 23-07-2016
  • Product half jaar in bezit

Fantastisch apparaat met zeer korte levensduur

6,3
Dit apparaat strijkt fantastisch, eind augustus 2015 gekocht, en ondanks dat strijken niet m'n hobby is, werd ik echt gelukkig van dit ijzer, het ging snel en goed! Totdat er in april ineens alleen nog maar water uit kwam ipv stoom. Apparaat moest worden opgestuurd ter reparatie. Twee lastige weken, gekreukeld naar werk en ook nog een begrafenis. Apparaat weer terug, elke vrije minuut gestreken om de ellende in te halen. Nu weer alleen maar water uit het apparaat. Ga het nu niet meer opsturen, zometeen een nieuwe kopen en dan geen Philips.

Helene 01-05-2016

Super stoomsysteem

Ik heb al eerder er een gehad maar die ging stuk na 5 jaar , toen heb ik weer met een gewone strijijzer alles gedaan maar het was het net niet ondanks dat het ook een Philips was.
Ik wist dat deze ook op de markt waren en ik heb de knoop doorgehakt en deze aangeschaft dit is de beste aankoop die ik ooit heb gedaan een super geweldige lichtgewicht met de perfecte stoom strijkijzer .
eindelijk is strijken weer fijn.

Hans 29-04-2016

aanbevelenswaardig

goed gautomatiseerd ,maar tevens handmatige bijstelling mogelijk en door licht in gewicht prettig hanteerbaar.

Geke 11-04-2016

Super stoomgenerator

Ben heel tervreden met mijn nieuwe stoomgenerator. Gebruiksvriendelijk, stoomt super, en regelt de temperatuur zelf

Tevreden klant 01-01-2016

Automatische temperatuur regeling, ultra lichte strijkijzer, hardnekkige kreukels zijn kinderspel door de hoeveelheid stoom. Snelle opwarmtijd, afneembaar waterreservoir. Mijn vorige Philips begaf het kort na verlopen van de garantie. Opnieuw gekozen voor Philips vanwege de meestal kwalitatief sterke producten. Nadeel is hoge aanschafprijs.

RR 02-01-2016

Het is natuurlijk belachelijk dat Philips je niet tegemoet komt , ik had percies hetzelfde problem, weinig service vanuit Philips

Stara61 29-03-2018

Tot nu toe geen spijt van mn aankoop!

De PerfectCare Elite is een prima apparaat tot nu toe. Ik heb het nog niet zo lang maar het strijken is een genot.
Gaat heel snel en gezien het reservoir kan je lekker lang door gaan.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Anja 05-03-2018
  • Product gekregen

Een fijn strijkijzer met perfect resultaat

Fijn apparaat, snel gebruiksklaar en eenvoudig te bedienen.
Hij stelt zichzelf in en strijkt licht en makkelijk.
Je kunt kiezen voor een enkele stoomstoot of continu stoom. Ook de eco functie die er op zit is prima, je kunt dan nog steeds prima strijken met een goed resultaat.

Pluspunten

• makkelijk
  • handig in gebruik
  • licht

Simone 21-01-2018

Geweldig

Snel...efficiënt...Ik kan wel 60 kleding in 45 minuten stroken. Het resultaat is geweldig.
Ik ben er blij mee.

Maurice 21-05-2016

Super handig!

Echt perfect dat je niets hoeft in te stellen en toch nooit een brandplek kan krijgen in je kleding.

Elizze 15-05-2016
  • Product maand in bezit

Super strijkstoomgenerator!

Superblij mee!
Geen temperatuurinstellingen, alles kan door elkaar gestreken worden en het is echt veilig en direct gebruiksklaar. Strijkt zeer gemakkelijk mede door de gladde strijkplaat. Ook het ontkalken gaat gemakkelijk, daar heb ik hem ook op uitgekozen.
In tegenstellingen tot andere reviews vind ik hem niet heel veel geluid maken, hij bromt een beetje als hij extra stoom aanmaakt, maar beslist niet storend.
Enige minpunt is dat de elektriciteitskabel te kort is, mag best een halve meter langer.

Familie Rensen 11-05-2016

Philips Strijkijzer

Dit strijkijzer werkt echt 10 keer beter dan het ijzer dat we hadden. Een uitstekende aankoop. Een aanrader voor iedereen die overweegt een nieuw strijkijzer te kopen.

Sander 10-05-2016

Strijken wordt nog leuk!

Super snel heet en erg gemakkelijk in gebruik, strijkijzer zelf is erg ligt en ligt goed in de hand.
Stoomt erg hard wat fijn is bij opfrissen van oa colberts
Moest er wel even plek voor vinden in de kast, behoorlijk apparaat!
Heb zelf ontkalkt water in huis en ben benieuwd of ik ooit moet ontkalken met de automatische ontkalker
Tot dusver tevreden!

Marjo 03-05-2016

Wat een verschil met vroeger!

Een wereld van verschil met de strijk van vroeger, mooier resultaat en nog tijdwinst ook. Ik had ervan gehoord inmiddels, maar zien is geloven.

Tiny Winkens 29-04-2016

Schitterend

Gewoon goed en volledig tevreden met deze aankoop. Vanwege defect aan vorig toestel meteen over gegaan tot deze aankoop. Het apparaat werkt fantastisch.

Kim 26-04-2016

GC 9620/20 philipscare elite stoomgenerator

Mooi en degelijk apparaat. Ligt goed in de hand omdat het apparaat licht in gewicht is. Strijken wordt zo een stuk makkelijker!

messian 19-04-2016

Good product but Noisy

I bought this product last week and was told it was one of the best.
As there was a good discount on it I bought it and till now I must say I am happy with it despite I find it noisy vs the last one I had from Tefal.the pomp goes on very often and it really makes noise.Maybe I should had bought the Silence one...

Jack 15-04-2016

Prima apparaat

Gaat altijd goed. Je hoeft niks in te stellen.
Watercontainer is wel erg dondker waardoor je bij vullen het pijl niet zo goed ziet. De kabel rold niet automatisch op.
Pas een keer gebruikt maar wel erg tevreden

Sander 10-04-2016

Super strijkijzer

De vorige van ander merk had het begeven. Dit strijkijzer is echt super. Stelt zichzelf in, reservoir kun eraf halen om te vullen en strijkt zeer gemakkelijk.

kaatsheuvel 06-04-2016

kaatsheuvel

het strijkt zo lekker even wennen dat het anders werkt als een gewoon stoom strijkijzer maar zou dit niet meer willen ruilen
gr nelly
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Arnout 03-01-2016

Zeer goed apparaat alleen is er geen mogelijkheid om de automatische temperatuurregeling aan te passen waardoor sommige opdrukken toch gaan "plakken". Verder krijgt het apparaat geen 10 voor gebruiksgemak door de omvang van het apparaat (groot).