Rowenta steelstofzuiger RH9474

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Rowenta steelstofzuiger RH9474 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Elke 02-02-2021

Helaas al 2 x defect binnen een jaar

Prima stofzuiger met handige flexfunctie. Zuigt zowel voor- als achteruit. Je hoeft de aanknop maar 1 keer in te drukken. Boostfunctie ook top.

Oftewel prima stofzuiger, ware het niet dat hij voor de 2e keer nu defect is. Eerste keer klip afgebroken en een nieuwe gekregen. Nu na 6 maanden moter kapot... Gelukkig allemaal binnen de garantie. Maar zeer omslachtig

m&e 31-12-2019

handige flexibele stofzuiger

rachtige stofzuiger met flexibele slang Ik heb de stofzuiger uitgeprobeerd en ben tevreden over het resultaat. Vooral het snoerloze en zakloze is erg prettig in het gebruik wel is de opvangbak snel vol. Het kruimeldief gedeelte is zwaar in de hand, maar dit went wel al blijf ik het vooral op de trap erg zwaar vinden. De stang kan je met een drukknop buigen, zodat er ook onder het bed gestofzuigd kan worden zonder op de grond te kruipen. De vele opzetstukken zijn erg handig om alle hoeken in huis te kunnen bereiken. Vooral het opzetstuk voor de bank is erg handig om haren en stof van de bank te zuigen. Al met al een fijn apparaat en goede toevoeging in huis. Ik vind het wel jammer dat de accu snel leeg is, de borstels snel verstopt zijn met kattenharen en hij echt wel zwaar is.

Ik heb de rowenta air force flex 760 maar deze is hier niet meer te vinden.

Pluspunten

• flexibele stang
  • veel opzetstukken
  • kruimeldief

Minpunten

• zwaat
  • accu snel leeg