Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur - Reviews

Type/soort
steelzuiger
Type apparaat
steel-stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur op Kieskeurig.nl.

JohnnyBravo80 10-09-2019

Perfecte stofzuiger voor harde vloeren

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

De reden voor een snoerloze stofzuiger is dat je deze wat makkelijker pakt en weer terug hangt. Een kruimeldief is te klein voor wat 'zwaarder' werk.

De stofzuiger zit goed verpakt in de doos en is zeer intuïtief in elkaar te zetten. Het grote voordeel is dat deze stofzuiger op twee plekken kan worden afgekoppeld. Halverwege, zodat je een lange stang (eventueel met borstel) over houdt, waarmee je op moeilijk bereikbare plekken kunt komen en ook gemakkelijk langs wanden en het plafond kunt gaan. Ook kan kort na de motor worden afgekoppeld, dan houd je een soort kruimeldief over.

Er zijn twee motorstanden, ik gebruik voornamelijk de snelste (hardste) stand en dat werkt prima. Ook in de voet aan het uiteinde van de steel zit een borstel die meedraait. Een nadeel is dat de dames bij ons lang haar hebben en deze om de draaiende borstel wikkelen, maar in de handleiding staat dit vermeld en de borstel kan er zo uitgeklikt worden en met een schaar knip je de haren door en haal je ze er zo af.

Het legen van de stofopvangbak is er gemakkelijk, je klikt deze eraf en gooit deze leeg in je vuilnisbak of container.

En nadeel vind ik de onderkant van de borstel, daar zitten wat plastic/rubberen 'flapjes', die maken een wat krassend geluid op de vloer, maar gelukkig verschijnen er geen krassen. Wellicht dat deze door langer gebruik nog wat slapper worden en het krasgeluid verminderd.

De accu gaat best een paar dagen mee en is gemakkelijk op te laden, helemaal door gebruik van de houder (ophangen en opladen tegelijk!).

Voor een hoogpolig tapijt minder geschikt, maar voor harde vloeren zeker een aanrader.

Anoniem 08-10-2020

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Ik kan ermee heel lang stofzuigen, eigenlijk mijn hele huis. Voor m'n tapijt zet ik hem in de turbostand. De koplampen zijn geweldig. Ik zie hierdoor precies waar de rommeltjes en haren liggen. Hij is makkelijk te reinigen, vooral het borsteltje aan de onderkant laat zich makkelijk verwijderen. Ik mis echter een klein, smal opzetborsteltje voor de lastig te bereiken oppervlakken; dit had ik bij mijn vorige snoerloze stofzuiger wel.
Anders had deze stofzuiger van mij 5 sterren gekregen!

Frs.S 06-10-2020

Geweldig resultaat vooral onder bedden en stoelen.

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Door vormgeving en verlichting wordt geen vuiltje gemist. Werkt voldoende lang en vuil en stof wordt verzameld in makkelijk te verwijderen buis

C@ss 04-10-2020

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Vooral het lampje voorop zodat je elk stofje kan zien. Hij maakt vrij weinig geluid, maar is zeker niet stil. Batterij gaat ook best lang mee. Bij langdurig gebruik kan het best zwaar aanvoelen

Anoniem 04-10-2020

Wat een fijne steelstofzuiger!

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Deze steelstofzuiger doet alles wat die zou moeten doen en meer. Hij is erg wendbaar en door het licht kun je goed zien waar je nog moet stofzuigen. Ook het aparte mondstuk voor hondenharen werkt heel goed. Echt een goede aankoop.

pivoisiski 19-09-2020

Geweldig ding. Prijs/kwaliteit = top!

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Wat een fijn apparaat en wat een verschil met onze vorige (Philips) stofzuiger aan draad. Doordat wij een vrij groot grote oppervlakte hebben met drie verdiepingen stofzuigwerk was ik eerst sceptisch m.b.t. de accuduur. Wel keek ik uit naar het gemak (flexibiliteit); het verwisselen tussen stopcontacten en bovenal het trap op/af was altijd erg vervelend met een stofzuiger aan draad. Uiteindelijk toch maar gekocht en geen enkel moment spijt gehad. De accu blijkt ruim voldoende, en dat was mijn grootste zorg. Ik hou de filter tot nu toe schoon en gooi het reservoir regelmatig leeg. Een redelijk grote stofzuigbeurt kan ik met +/- 30% batterijverbruik af! Hierbij moet ik wel zeggen dat wij vrijwel overal een gietvloer hebben die het klusje wat vergemakkelijkt en ik vrijwel uitsluitend de normale stand gebruik. De ‘turbo’ stand gebruik ik voor kattengrit, slingerende brokjes, de voetenmat etc. Wel loopt er een (langharige) kat in huis die best wat haren achterlaat, maar ook dat is - zeker met behulp van de LED's - geen enkel probleem voor dit ding. Daarnaast is er wel nog een andere haarbron (lang blond haar) waar de borstel in het mondstuk wat minder blij mee is (meer daarover later). Het apparaat zelf is uiteraard grotendeels van goedkoop ABS-plastic, maar zit wel erg degelijk in elkaar en voelt dus robuust. Het verwisselen van de modulaire stukken is erg makkelijk en daarbij vind ik het ingebouwde klap-borsteltje een verademing. Als ik een echt minpunt moet noemen dan is dat de basis. Die heb ik netjes aan de muur gehangen, maar er zit een ‘gebbetje’ om de stofzuiger in één keer goed in de basis te plaatsen. Dan het gebruiksgemak… Mijn vrouw weet niet wat haar overkomt… werkelijk. Voor iedere kruimel, *hup* en dat ding is erbij gepakt. Geweldig. Waar stofzuigen voorheen echt een bezigheid vol ergernissen die ik vermeed of ‘uitbesteedde’ beleef ik er nu misschien zelfs wel plezier aan. Dan, ik wil het geen minpunt noemen, maar het draaiende borsteltje in de zuigkop: hij kan los – dat is fijn – maar de haren van mijn vrouw wikkelen zich erin op. Ik heb de stofzuiger nog niet lang, maar ik kan mij voorstellen dat dit de levensduur van dat borsteltje niet ten goede komt. Schoonmaken is het issue niet (20 tellen werk), maar de borstelhaartjes zullen hierdoor waarschijnlijk buigen e.d. Ik heb op de Philips site geen losse vervangingsborstel kunnen vinden, behalve die voor een ander model die er wel veel op lijkt. Oké, super lang verhaal. Mand: goede stofzuiger. Heb je een draadstofzuiger: stop ermee en koop dit ding.

Leo Rey 14-09-2020

Heel handig in gebruik en maakt goed schoon

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Met veel gemak en plezier haal ik nu het stof uit mijn huis. De Phililps SpeedPro is licht, goed te sturen en maakt goed schoon. De extra licht functie blijkt achteraf heel behulpzaam, omdat vuil door dit licht beter zichtbaar is. Plekken die ik als schoon beoordeelde, waren toch niet zo schoon. De accu is makkelijk om te laden en houdt het lang vol.

VanWijk 28-08-2020

Nu al onze beste aankoop van 2020

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Met kleine kinderen en een donkere vloer is meerdere keren per dag stofzuigen bij ons geen overbodige luxe. Wat een verademing deze steelstofzuiger! We hebben hem nu 3 weken en super tevreden.

JEH64 16-08-2020

Deze stofzuiger valt helaas erg tegen

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Ik had hoge verwachtingen van deze stofzuiger maar helaas valt deze een beetje tegen. De zuigkracht is echt heel slecht. Nu was deze stofzuiger niet echt goedkoop dus dat is een tweede teleurstelling

Woudi 09-08-2020

Très pratique

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Je suis très satisfait de ce produit il est silencieux maniable et la batterie dure le temps aspirer tout l appartement

Grondelle 03-08-2020

Het product is nagenoeg perfect.

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Erg fijn de verlichting in de voet van het product, zo zie je niets over het hoofd. Kan erg lang achter elkaar stofzuigen, de batterij voldoet daarin volledig. Klein minpuntje is dat de kleine stofzuiger van het geheel afhalend, wat stroever gaat, door de grote knoppen daarvoor. Ik beveel deze stofzuiger zeker aan, aan anderen!

van Drunen 31-07-2020

Een geweldige draadloze stofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Een prima draadloze stofzuiger mer heel veel zuigkracht
de accu laad heel snel weer op
en met een volle accu kun je echt een paar keer je woning zuigen
boven verwachting ,,en makkelijk op te bergen en als je hem even snel nodig hebt
dan staat hij altijd klaar voor je,,,
heerlijk geen snoer en ook nog heel makkelijk te bedienen en schoon te maken

Capelle 27-07-2020

Snoerloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Geweldige aankoop. Vrij stil en snel opgeladen. Ik ben er heel blij mee, met 2 katten in huis is het apparaat snel gepakt om even tussendoor de kattenbakkorrels en haren op te zuigen

Drides 23-07-2020

Ce produit est un excellent achat

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Très maniable pour passer sous les meubles. Rapport qualité prix excellent. Déjà recommandé à d autres personnes qui hésitent entre un aspirateur traîneau et balai

Hans66!!! 22-07-2020

Top produkt

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Een fijn en goed product, kon na levering snel in elkaar gezet worden. Ik had niet gedacht dat de led-lampjes zoveel effect zouden hebben, je ziet hierdoor echt meer "vuil" liggen dan zonder led. Een erg tevreden klant

Missione 09-07-2020

Super schoon

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Wij zijn enorm blij met onze aankoop. Onze eerste steelstofzuiger. Stofzuigen is nu zo makkelijk en licht geworden. Alles wordt megaschoon. De kattenharen zijn allemaal verdwenen. De roterende borstel werkt uitstekend.
Op turbostand snel leeg maar ook weer snel opgeladen. Reservoir en filter makkelijk schoon te maken.

BBB81 07-07-2020

Philips speedpro snoerloze steelstofzuiger

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Zeer fijne en makkelijk hanteerbare stofzuiger ! Het led-lampje maakt het opsporen van vuil gemakkelijker !

KESc 07-07-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Handig in gebruik, wel wat zwaar. Zuigkracht alleen in turbo stand ruim voldoende. Lichtje in de kop is ontzettend handig.

Joske 22 05-07-2020

Makkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Goede zuigkracht . Accu gaat lag mee. Makkelijk in gebruik . Led verlichting in zuigmond is fijn op donkere plaatsen

Aafje22 28-06-2020

Werkt goed met huisdieren

Geschreven voor: Philips SpeedPro FC6727 aqua-kleur

Hij is stiller dan een normale stofzuiger. Door de ronddraaiende borstel verwijdend hij katten haren super goed. We regelmatig de borstel schoon maken. Zeer gemakkelijk te manoeuvreren.