Miele Complete C3 Pure Red PowerLine SGDF3

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Pure Red PowerLine SGDF3 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Iris 03-06-2019

Sterke zuigkracht, snel klaar!

Na 12 jaar en een verbouwing verder was onze Miele stofzuiger toe aan vervanging.
Weer voor een stofzuiger van Miele gekozen in de hoop dat deze natuurlijk weer zo lang mee gaat!
Deze is een stuk lichter dan onze stofzuiger van 12 jaar geleden maar de zuigkracht sterker! Weer helemaal blij mee!

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Sterkte zuigkracht

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Piepapeetje 08-02-2019

Degelijk zuigmonster

Wat een super degelijke stofzuiger. Je voelt gelijk: Deze gaat jaren mee. Onze eigen stofzuiger is ook een Miele en het is duidelijk dat Miele zichzelf met de jaren steeds blijft verbeteren. Het snoer op onze oude stofzuiger was lang, maar deze is nog langer. Er is echt geen plekje meer dat je niet kunt bereiken. De stang is voor lange mensen heel prettig. Ik ben zelf maar 1.63 en hier zit direct wel een nadeel. Voor mij is de stang er zwaar. De hele stofzuiger eigenlijk en daarom vind ik dat hij minder prettig zuigt. De prijs die je betaald voor de degelijkheid. Met huisdieren vind ik de borstel onprettig omdat de haren die erin blijven zitten zeer lastig te verwijderen zijn. Maar wat een power zit er in deze stofzuiger. Ongekende zuigkracht. De knoppen om deze te verstellen per oppervlakte zijn daarom zeer handig. De handige manier waarop de de accessoires opgeborgen kunnen worden is ook heel fijn. Alleen het opbergen van de stofzuiger zelf door het ophangen van je stand aan de achterkant van de stofzuiger is onhandig. Deze manier neemt veel te veel ruimte in. Hij zuigt alle oppervlakten feilloos, maar als je huisdieren hebt zou ik vanwege de borstel toch een andere stofzuiger kiezen of de borstel vervangen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Lang snoer
  • Super zuigkracht
  • Geschikt voor de langere mens

Minpunten

• Zwaar
  • Borstel minder geschikt als je huisdieren hebt.

Mimmy 31-01-2019

Top stofzuiger!

Als je dan toch moet stofzuigen dan maar met deze stofzuiger, wat een fijne stofzuiger! Hij heeft een goede zuigkracht, is makkelijk te sturen, makkelijk in zuigkracht aan te passen, goed op te bergen en een super lange snoer! Het enige min puntje wat ik kan bedenken is dat je de kop niet kan draaien zodat hij onder banken en bedden kan, maar voor de rest is het absoluut een aanrader!

Pluspunten

• hele lange snoer!
  • goede zuigkracht
  • blijft goed staan met de stang erin geklikt

Minpunten

• kan niet makkelijk onder banken en bedden

jeaanetstraver 30-01-2019

wendbare krachtpatser

de miele is een hele fijne krachtige stofzuiger. met verstelbare zuigkracht, dus voor meerder doeleinden te gebruiken. Hij heeft een hele lange steel, wat voor lange mensen erg plezierig is. Het lange snoer is een uitkomst, en het rolt ook weer heel makkelijk in. De accessoires zitten in de stofzuiger zelf, zodat je ze altijd bij de hand hebt. Het fijne van dit apparaat is dat hij niet zoveel geluid maakt, zelfs mijn hond kan er goed tegen. Ook is hij niet te zwaar en heel erg wendbaar, hij volgt je waar je naar toe gaat . Kortom het is een aanwinst in mijn huishouden.

Pluspunten

• wendbaar
  • goede zuigkracht
  • weinig lawaai
  • lang snoer en lange stang

Minpunten

• de kleur vind ik niet zo mooi

JKooijman 26-01-2019

Een stofzuiger waar over nagedacht is

Wat een heerlijke lichte super wendbare stofzuiger! Ik heb hem nu zo'n 10 dagen in huis, gebruik 'm bijna elke dag en wát een gemak. Het extra lange snoer (jaaaa enorm leuke verrassing) is ideaal, geen gedoe meer om nét dat ene hoekje te bereiken, het gaat nu allemaal zo makkelijk. De stang is ook langer/hoger in te stellen, ook al zo ideaal, dit scheelt rugklachten. Waar ik op mijn oude stofzuiger gewoon twee verschillende stang-delen had gekoppeld, is déze perfect in zijn eentje. Bovenop zit het opbergcompartiment voor de hulpstukken, deze heb je dus altijd bij de hand. Ook is de zuigkracht met de voet in te stellen door middel van knoppen bovenop, ook dit is prettiger voor de rug. Wat een andere reviewer ook al noemde; hij oogt niet plastic ondanks het kunststof. Het is echt Duitse degelijkheid, en dan in de positieve zin. Ik ben erg blij met deze stofzuiger, je kan merken dat er goed over nagedacht is.

Pluspunten

• extra lang snoer
  • extra lange stang
  • licht wendbaar, ook zijwaarts
  • prettig geluidsniveau
  • mooie kwaliteit

Minpunten

• ietwat hoge prijs

Wouter 23-01-2019

Gewoon goed

Soms hoop je dat een product net zo goed werkt als dat het voelt. Toen ik de doos openmaakte en de stofzuiger eruit haalde en vasthad bedacht ik mij dit. Deze stofzuiger voelt namelijk goed. Gewoon weer de Duitse kwaliteit en degelijkheid. Een stofzuiger die iets zwaarder is dan je zou verwachten, knoppen aanvoelen als knoppen en materialen van kunststof maar niet zo ‘plastic’ aanvoelen. Gelukkig valt hij dan niet tegen op het moment dat je gaat stofzuigen. Wat een zuigkracht. Die ik door mijn lengte van twee meter ook nog eens prettig kan ervaren omdat de stang lang genoeg is. Met de knoppen bovenop de stofzuiger kun je verschillende standen inschakelen. Dit gaat eenvoudig en snel. Het snoer is voor ons lang genoeg om vrijwel alle hoeken van de woonkamer te kunnen bereiken. De kleine wielen onder de stofzuiger zijn wel een minpunt. Door onze gladde vloer glijdt hij constant achter je aan. Of hij botst tegen meubels of muren. Dat is jammer. In het opbergvak zitten de andere opzetstukken die heel eenvoudig op de stang zijn te klikken. Hierdoor het stofzuigen nog effectiever. Het opbergen is voor ons wel even wennen. De stang kan goed in elkaar schuiven maar de stofzuiger is best groot waardoor hij alsnog redelijk wat ruimte inneemt. Ondanks dit is het echt een aanrader. Ook voor dagelijks gebruik zoals wij dat doen.

Pluspunten

• Lange stang
  • Degelijke kwaliteit
  • Opbergvak voor opzetstukken

Minpunten

• Kleine wielen