Miele Complete C3 Parquet EcoLine - SGSP4 - Reviews

Stofopvang
stofzak
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Miele Complete C3 Parquet EcoLine - SGSP4 op Kieskeurig.nl.

• Slecht
  • Slecht

Eku 16-02-2019

Matige kwaliteit

Geschreven voor: Miele Complete C3 Parquet EcoLine - SGSP4

Nadat onze vorige miele het na jaren opgaf weer een miele aangeschaft. Wij hebben deze nu iets meer dan 2 jaar maar zijn er totaal niet tevreden over. Het gaat vooral om de constructie, de zuigkracht is voldoende wel veel herrie. Wat de constructie betreft: de stofzuiger deed het na een jaar niet meer miele heeft dit onder garantie opgelost er is een komplete nieuwe kabel ingekomen. De telescoop buis heeft nooit lekker in en uit geschoven de slang zit er los in de hulpstukken zijn nu al versleten. Nu 2 jaar verder is de telescoop buis stuk miele service afdeling geeft niet thuis onbeschoft te woord gestaan aan de telefoon wat een slechte service. Kortom voor ons nooit een miele weer en gaat de slogan miele er is geen betere echt niet op.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Wendbaarheid

Minpunten

• Constructie
  • Onbetrouwbaar
  • Service afdeling