Bosch BGS05A220 - Reviews

Beste deals
Stofopvang
zakloos
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS05A220 op Kieskeurig.nl.

BGS05A220 17-10-2020

super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

na het uitpakken gelijk het hele huis gezogen en dan zie je wat de stofzuiger doet namenlijk stofzuigen op een superieure wijze schrok van de hoeveelheid stof-zand en andere rommel in het reservoir gewoon een super machine [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

Jann 26-08-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

Wat een waardeloos apparaat. Geselecteerd op hoge zuigkracht, maar na een paar seconde niks meer aan zuigkracht. Gekozen voor Bosch vanwege de betrouwbare degelijkheid, maar dit hebben jullie laten afweten. Grote miskoop
Oorspronkelijk gepost op bosch-home.com

De Kraaij 07-04-2020

Goede stofzuiger voor de slaapkamer(s)

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

Een goede stofzuiger voor op de slaapkamer(s) maar zeker geen vervanger voor de reguliere stofzuiger waarmee je alles en overal werkt in een gezinshuis. Stofzuiger is licht in gewicht en makkelijk om trappen mee te stofzuigen. Hinderlijk is dat de stofzuigerstang niet goed vast klemt op de slang en regelmatig ongewenst los schiet. Die constructie is echt jammer en had echt anders gekund. Geen goede intensiteitsregeling wat hinderlijk is in sommige situaties. Hulpstuk houder is lastig en schiet regelmatig los. Kortom, ik ben niet echt heel gelukkig met deze aanschaf. Het is niet een vervanger voor mijn bestaande stofzuiger eerder een aanvulling. Bijzonder handig is dat er geen stofzuiger zak in zit. Men kan gemakkelijk de per ongeluk opgezogen stukjes makkelijk terug vinden bij het ledigen van het opvangbak.