Bosch BGS05A220 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch BGS05A220 op Kieskeurig.nl.

Rilooko 16-02-2021

Slecht apparaat. Spijt van de aankoop

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

Na een paar maanden zuigt hij bijna niet meer. Nergens een knop om het krachtiger te zetten. Miskoop gedaan, zonde van mijn geld

L. Anthonijsz 31-12-2020

Weggegooid geld

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

Het ziet er leuk uit, maar daar heb je het dan ook mee gehad.
Zuigt heel slecht, moet vaak de steel eraf halen om nog iets op te kunnen zuigen. 6 mtr snoer i.p.v. de 9 mtr die ze beloven !
Ik heb een andere stofzuiger gekocht.

Thijmen 14-11-2020

Waardeloze stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In het begin zoog hij nog prima maar na een paar maanden was het niks meer waard. Filters schoongemaakt en alles maar de zuigkracht blijft belabberd, zuigt nog geen kleine kruimel op.
Steel blijft ook niet goed zitten. Geen aanrader

BGS05A220 17-10-2020

super stofzuiger

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] na het uitpakken gelijk het hele huis gezogen en dan zie je wat de stofzuiger doet namenlijk stofzuigen op een superieure wijze schrok van de hoeveelheid stof-zand en andere rommel in het reservoir gewoon een super machine

Jann 26-08-2020

Waardeloos

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

Wat een waardeloos apparaat. Geselecteerd op hoge zuigkracht, maar na een paar seconde niks meer aan zuigkracht. Gekozen voor Bosch vanwege de betrouwbare degelijkheid, maar dit hebben jullie laten afweten. Grote miskoop

De Kraaij 07-04-2020

Goede stofzuiger voor de slaapkamer(s)

Geschreven voor: Bosch BGS05A220

Een goede stofzuiger voor op de slaapkamer(s) maar zeker geen vervanger voor de reguliere stofzuiger waarmee je alles en overal werkt in een gezinshuis. Stofzuiger is licht in gewicht en makkelijk om trappen mee te stofzuigen. Hinderlijk is dat de stofzuigerstang niet goed vast klemt op de slang en regelmatig ongewenst los schiet. Die constructie is echt jammer en had echt anders gekund. Geen goede intensiteitsregeling wat hinderlijk is in sommige situaties. Hulpstuk houder is lastig en schiet regelmatig los. Kortom, ik ben niet echt heel gelukkig met deze aanschaf. Het is niet een vervanger voor mijn bestaande stofzuiger eerder een aanvulling. Bijzonder handig is dat er geen stofzuiger zak in zit. Men kan gemakkelijk de per ongeluk opgezogen stukjes makkelijk terug vinden bij het ledigen van het opvangbak.