Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 33 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs op Kieskeurig.nl.

9,1

Marith 22-10-2018

Top stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Prijskwaliteit verhouding is super. Er zitten meerdere functies op de stofzuiger die erg handig zijn. Zo kan de zuigkracht worden aangepast en heeft de stofzuiger ook een handige indicator die aangeeft wanneer de stofzuigerzak vol zit. De stofzuiger heeft ook een erg lang snoer waardoor je maar 1 of 2 keer van stofcontact hoeft te wisselen en je zo het hele huis schoon hebt.

Pluspunten

• Aanpasbare zuigkracht
  • Stofzuigzak vol indicator
  • Lang snoer

Marjolein 15-08-2018

Voor een dubbeltje op de eerste rij

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

... zo voelt deze aankoop :). Echt een superfijne stofzuiger. Goeie zuigkracht, geen enorme herrie, anti-allergie filter... Ik vind 'm ook wat groot en log voor een stofzuiger met zo'n kleine stofzak, maar dat is het enige nadeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken.

Hij voelt robuust aan en ben ook erg blij met de verlengbare stofzuigerstang.

Als ik andere stofzuigers zie met vergelijkbare specs, zijn die véél duurder. En ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dan beter dan deze zouden zijn. Ik heb nog nooit zo'n goeie stofzuiger in mijn handen gehad. Handig ook dat alle hulpstukken tegelijk op de stang kunnen.

Het enige voorbehoud dat ik heb is: ik ken dit merk verder nog niet, en heb nog geen idee van de duurzaamheid. Nou had ik hiervoor een goedkope stofzuiger van Bestron, en zelfs die is 12 jaar mee gegaan. Die zoog alleen allang niet meer zo sterk. Waar ik dus benieuwd naar ben, is of deze stofzuiger over 10 jaar nog steeds zo goed is.

Als iemand me helpt herinneren, schrijf ik met alle liefde nog een review over een jaar.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht & toch stil en energiezuinig
  • SUPER prijs kwaliteit verhouding
  • Anti allergisch
  • Uitschuifbare stang
  • Alle 3 hulpstukken kunnen op de stang

Minpunten

• Kleine stofzuigerzak
  • Best groot en log

rimsw 14-12-2020

Hallo Marjolein, Inmiddels zijn we, als ik het goed zie, 2 jaar verder. Mag ik vragen hoe de stofzuiger tot nu toe is bevallen?

Miranda 10-06-2020

geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Super goede kwaliteit stofzuiger, lang stroomsnoer, ideaal, echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede stofzuiger en heel hygiënisch, aanrader.

Pluspunten

• lange stroom snoer
  • hygiënisch
  • goede kwaliteit stofzuiger

Lenie 12-02-2020

Wat een geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Voordelen: Uitschuifbare slang, lange snoer, bijna geen geluid, top zuigkracht, mooie accessoires voor aan de stang voor 3 voetjes. Betaalbaar voor een stofzuiger die zoveel kwaliteit heeft. Ik ben er ontzettend blij mee. Een goed en betaalbaar product van Inventum
Geen nadelen.

Pluspunten

• Lange uitschuifbare stang
  • Lange snoer
  • Bijna geluidloos
  • Extra accessoires voor aan de stang
  • Goede zuigkracht

Evert 20-02-2019

Stil en goede zuigkracht voor een prikkie!

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Ineens hield onze Phips stofzuiger ermee op. Niet gek, want tijdens een keukenverbouwing is hij flink misbruikt i.v.m. bouwstof en dat was uiteindelijk funest. We hebben jaren Philips gekocht, omdat wij deze motorisch erg sterk vinden. Van alle apparaten met een motor, gaan deze uit ervaring heel lang mee. Wat vaak kapot gaat aan Philips apparaten zijn de kunststof delen buitenom. Daarnaast waren de laatste stofzuigers redelijk luidruchtig. We zochten deze keer even een goedkope stofzuiger die toch zijn mannetje staat. Dat werd dus uiteindelijk deze Inventum. Op de Inventum website bood men deze aan voor € 49,- (incl. verzendkosten!) i.v.m. kleine beschadiging aan de doos. Wij hebben bij binnenkost nauwelijks schade aan de verpakking kunnen ontdekken. Voor deze prijs een stille stofzuiger met zeer goede zuigkracht. De stofzuiger is echter niet veel lichter dan onze laatste Philips en qua formaat ook ongeveer gelijk. Het snoer is wel lekker lang en rolt soepel en snel op. De stang is instelbaar in hoogte en door de enorme zuigkracht is het aan te raden om op laminaat de zuigkracht iets lager te zetten of de opening bij het handvat open te zetten, anders zuigt hij zich behoorlijk vast. Hij ziet er redelijk robuust uit, masr ik kan nog niets zeggen over de levensduur. Dat zal zich nog uit moeten wijzen. Er zit in ieder geval 2 jaar fabrieksgarantie op. Voor deze prijs geen betere kunnen vinden!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Indicator volle stofzak
  • Zuigkracht instelbaar
  • 3 stofzakken erbij geleverd

Minpunten

• Niet veel accesoires (1 spleetzuiger)
  • Geen opbergvak voor accesoires.

Fam van der Sluis 20-10-2018

Heel stil

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Zeer stille stofzuiger en licht qua gewicht. Met alle benodigde accessoires is het een uitstekende aankoop die zeer gunstig geprijsd is.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Licht
  • Zuigt zeer goed op harde vloeren

Diny Bult 13-05-2020

Handig en compacte stofzuiger voor een leuke prijs!!!!!!

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Mooie stofzuiger, ook mooi qua uiterlijk en kleur. Lichtgewicht en de prijs is super.
In het gebruik prettig om mee te werken en hij zuigt perfect.

Vonne 26-02-2020

Prima prijs / kwalitieit verhouding

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Als 2e stofzuiger op de 1e verdieping een prima keus. Een goede parktetborstel er bij gekocht i.v.m. harde vloeren. De stang zou voor mij ietsjes langer/hoger mogen zijn (ik ben 1.72m) en ik vind 'm net iets te kort. Verder prima stofzuiger en zeker voor dit geld!

• vermogen
  • hepa filter

Minpunten

• iets te korte stang
  • geen parketborstel

Cousy 24-08-2018

Stil maar krachtig

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Nog maar kort in mijn bezit, maar ik ben er erg blij mee. Hij is superstil en heeft een dermate hoge zuigkracht, dat ik het schuifje enigszins open moest zetten om niet vacuüm te trekken. Prima bereik ook. Inventum waardig !!

Pluspunten

• Heel stil
  • Goede zuigkracht

Top Stofzuiger 28-05-2021

Stofzuiger met grote zuigkracht maar geen herrie motor

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Mijn vorige stofzuiger wat wel een straaljager leek als je hem aanzette, is een compleet verschil met deze stofzuiger. Rustige motor maar met een goede zuigkracht en de prijs/kwaliteit verhouding is gewoon verbazend. Ben verbaasd over de kwaliteit die je voor dit geld kreeg ronduit PERFECT!!

Pluspunten

• Rustige motor
  • goede zuigkracht zowel op laminaat als tapijt
  • prijs/kwaliteit

Michelle 15-05-2021

Handig formaat

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Goed en handige stofzuiger. Erg krachtig, en er zitten veel hulpstukken bij. Verder ook niet te zwaar in gewicht!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Veel hulpstukken

Marije 05-05-2021

Goede stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Hij is erg licht en goede zuigkracht. Zit een lang snoer aan, en veel verschillende zuigmonden. Echt een aanrader!

Liswoer 03-04-2021

compacte krachtige stille stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Doet wat het moet doen. Na 12 jaar trouwe dienst hield mijn Dyson het voor gezien. Omdat ik er niet al te veel geld aan uit wilde geven ben ik door de goede reviews overgegaan op de aankoop van deze Inventum. Ik ben er blij mee!

Pluspunten

• compact
  • stil
  • krachtig
  • schappelijke prijs

Minpunten

• nog niet ontdekt

Patrick 27-03-2021

Prima stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Vanwege de voordelige prijs heb ik deze aangeschaft en ben verrast dat het zo’n goede stofzuiger is.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lang snoer

Minpunten

• Beetje swaar

monique 07-03-2021

krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

ik heb hem gekocht op basis van reviews van anderen, en het klopte, een stofzuiger zonder onnodige toeters en bellen, goeie zuigkracht, niet te zwaar, geluidsarm, lang snoer en ook nog eens een leuke kleur

N Kornman 11-02-2021

Mooi Kleur stofzuiger en een fijn schoon huis

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Meteen toen de stofzuiger binnen kwam uitgeprobeerd. Hij zuigt goed. Huis lang niet zo schoon geweest. Mijn Alle kattenharen verdwijnen meteen en ook het kattengrind wat Harry de kat door het huis loopt. Stofzuiger heeft de neiging iets te sterk te zuigen maar dan kan je op de handgreep een schuif openen. Verder ben ik erg blij met de blauwe kleur wat goed bij mijn interieur past en het HEPA filter ivm allergie. Ik vraag mij wel af of het met de wielen bij de zuigmond goed gaat omdat mijn lange haar daar om heen draait. En ik had graag in de handleiding gelezen hoe je de accessoire houder kan bevestigen aan de steel.

Pluspunten

• zuigt goed
  • Hepa filter
  • Mooie kleur
  • gewicht

Minpunten

• Neiging vacuüm te trekken
  • handleiding had op 1 punt beter gekund

Aaron 04-01-2021

Mooi design

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Op aanraden van mijn broer heb ik deze stofzuiger gekocht. Ik ben er zeer tevreden over, omdat de stofzuiger weinig geluid maakt en niet zwaar is. Ook vind ik het design van de stofzuiger mooi. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• Modern design
  • Weinig geluid

Annemarie 30-12-2020

Effectieve, geruisloze en allergievriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

De ST206BZA stofzuiger is effectief, geruisloos en ook nog eens allergievriendelijk. Perfect voor ons, zeker omdat we ook een hond hebben die nogal verhaart. Met de diverse borstels/opzetstukken kun je veel verschillende vloeren en meubelstukken perfect schoon krijgen en echt fijn dat je daarbij weet dat de lucht schoon blijft vanwege de HEPA13 filter, dus geen uitstoot van kleine stofdeeltjes. Ook zeer prettig dat deze stofzuiger zo weinig geluid maakt. Een echte aanrader!

Dave 17-11-2020

Super krachtige stille stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Super stille stofzuiger met zeer krachtige zuigkracht
Prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed
Gewoon goede waar voor je geld

• Krachtig

freddy mercury 21-08-2020

Prima stofzuiger, waardeloze zuigmond

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Alles prima behalve zuigmond. Voorkant zuigmond zit borstel, achterkant rubber flapje over de lengte van de mond. Ik kan er niet mee zuigen, ik weet niet wat de ontwerpers nu weer gesnoven hebben maar het slaat echt helemaal nergens op. Proficiat weer een unique NOT selling point gescoord. Dit wordt dus een andere zuigmond bijkopen want de rest bevalt wel goed.