Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs op Kieskeurig.nl.

9,1

Marith 22-10-2018

Top stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Prijskwaliteit verhouding is super. Er zitten meerdere functies op de stofzuiger die erg handig zijn. Zo kan de zuigkracht worden aangepast en heeft de stofzuiger ook een handige indicator die aangeeft wanneer de stofzuigerzak vol zit. De stofzuiger heeft ook een erg lang snoer waardoor je maar 1 of 2 keer van stofcontact hoeft te wisselen en je zo het hele huis schoon hebt.

Pluspunten

• Aanpasbare zuigkracht
  • Stofzuigzak vol indicator
  • Lang snoer

Marjolein 15-08-2018

Voor een dubbeltje op de eerste rij

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

... zo voelt deze aankoop :). Echt een superfijne stofzuiger. Goeie zuigkracht, geen enorme herrie, anti-allergie filter... Ik vind 'm ook wat groot en log voor een stofzuiger met zo'n kleine stofzak, maar dat is het enige nadeel dat ik tot nu toe heb kunnen ontdekken.

Hij voelt robuust aan en ben ook erg blij met de verlengbare stofzuigerstang.

Als ik andere stofzuigers zie met vergelijkbare specs, zijn die véél duurder. En ik kan me bijna niet voorstellen dat ze dan beter dan deze zouden zijn. Ik heb nog nooit zo'n goeie stofzuiger in mijn handen gehad. Handig ook dat alle hulpstukken tegelijk op de stang kunnen.

Het enige voorbehoud dat ik heb is: ik ken dit merk verder nog niet, en heb nog geen idee van de duurzaamheid. Nou had ik hiervoor een goedkope stofzuiger van Bestron, en zelfs die is 12 jaar mee gegaan. Die zoog alleen allang niet meer zo sterk. Waar ik dus benieuwd naar ben, is of deze stofzuiger over 10 jaar nog steeds zo goed is.

Als iemand me helpt herinneren, schrijf ik met alle liefde nog een review over een jaar.

Pluspunten

• Sterke zuigkracht & toch stil en energiezuinig
  • SUPER prijs kwaliteit verhouding
  • Anti allergisch
  • Uitschuifbare stang
  • Alle 3 hulpstukken kunnen op de stang

Minpunten

• Kleine stofzuigerzak
  • Best groot en log

rimsw 14-12-2020

Hallo Marjolein, Inmiddels zijn we, als ik het goed zie, 2 jaar verder. Mag ik vragen hoe de stofzuiger tot nu toe is bevallen?

Miranda 10-06-2020

geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Super goede kwaliteit stofzuiger, lang stroomsnoer, ideaal, echt een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een goede stofzuiger en heel hygiënisch, aanrader.

Pluspunten

• lange stroom snoer
  • hygiënisch
  • goede kwaliteit stofzuiger

Lenie 12-02-2020

Wat een geweldige stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Voordelen: Uitschuifbare slang, lange snoer, bijna geen geluid, top zuigkracht, mooie accessoires voor aan de stang voor 3 voetjes. Betaalbaar voor een stofzuiger die zoveel kwaliteit heeft. Ik ben er ontzettend blij mee. Een goed en betaalbaar product van Inventum
Geen nadelen.

Pluspunten

• Lange uitschuifbare stang
  • Lange snoer
  • Bijna geluidloos
  • Extra accessoires voor aan de stang
  • Goede zuigkracht

Evert 20-02-2019

Stil en goede zuigkracht voor een prikkie!

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Ineens hield onze Phips stofzuiger ermee op. Niet gek, want tijdens een keukenverbouwing is hij flink misbruikt i.v.m. bouwstof en dat was uiteindelijk funest. We hebben jaren Philips gekocht, omdat wij deze motorisch erg sterk vinden. Van alle apparaten met een motor, gaan deze uit ervaring heel lang mee. Wat vaak kapot gaat aan Philips apparaten zijn de kunststof delen buitenom. Daarnaast waren de laatste stofzuigers redelijk luidruchtig. We zochten deze keer even een goedkope stofzuiger die toch zijn mannetje staat. Dat werd dus uiteindelijk deze Inventum. Op de Inventum website bood men deze aan voor € 49,- (incl. verzendkosten!) i.v.m. kleine beschadiging aan de doos. Wij hebben bij binnenkost nauwelijks schade aan de verpakking kunnen ontdekken. Voor deze prijs een stille stofzuiger met zeer goede zuigkracht. De stofzuiger is echter niet veel lichter dan onze laatste Philips en qua formaat ook ongeveer gelijk. Het snoer is wel lekker lang en rolt soepel en snel op. De stang is instelbaar in hoogte en door de enorme zuigkracht is het aan te raden om op laminaat de zuigkracht iets lager te zetten of de opening bij het handvat open te zetten, anders zuigt hij zich behoorlijk vast. Hij ziet er redelijk robuust uit, masr ik kan nog niets zeggen over de levensduur. Dat zal zich nog uit moeten wijzen. Er zit in ieder geval 2 jaar fabrieksgarantie op. Voor deze prijs geen betere kunnen vinden!

Pluspunten

• Goede zuigkracht
  • Indicator volle stofzak
  • Zuigkracht instelbaar
  • 3 stofzakken erbij geleverd

Minpunten

• Niet veel accesoires (1 spleetzuiger)
  • Geen opbergvak voor accesoires.

Fam van der Sluis 20-10-2018

Heel stil

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Zeer stille stofzuiger en licht qua gewicht. Met alle benodigde accessoires is het een uitstekende aankoop die zeer gunstig geprijsd is.

Pluspunten

• Zeer stil
  • Licht
  • Zuigt zeer goed op harde vloeren

Diny Bult 13-05-2020

Handig en compacte stofzuiger voor een leuke prijs!!!!!!

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Mooie stofzuiger, ook mooi qua uiterlijk en kleur. Lichtgewicht en de prijs is super.
In het gebruik prettig om mee te werken en hij zuigt perfect.

Vonne 26-02-2020

Prima prijs / kwalitieit verhouding

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Als 2e stofzuiger op de 1e verdieping een prima keus. Een goede parktetborstel er bij gekocht i.v.m. harde vloeren. De stang zou voor mij ietsjes langer/hoger mogen zijn (ik ben 1.72m) en ik vind 'm net iets te kort. Verder prima stofzuiger en zeker voor dit geld!

• vermogen
  • hepa filter

Minpunten

• iets te korte stang
  • geen parketborstel

Cousy 24-08-2018

Stil maar krachtig

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Nog maar kort in mijn bezit, maar ik ben er erg blij mee. Hij is superstil en heeft een dermate hoge zuigkracht, dat ik het schuifje enigszins open moest zetten om niet vacuüm te trekken. Prima bereik ook. Inventum waardig !!

Pluspunten

• Heel stil
  • Goede zuigkracht

Aaron 04-01-2021

Mooi design

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Op aanraden van mijn broer heb ik deze stofzuiger gekocht. Ik ben er zeer tevreden over, omdat de stofzuiger weinig geluid maakt en niet zwaar is. Ook vind ik het design van de stofzuiger mooi. Ik beveel dit product zeker aan.

Pluspunten

• Modern design
  • Weinig geluid

Annemarie 30-12-2020

Effectieve, geruisloze en allergievriendelijke stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

De ST206BZA stofzuiger is effectief, geruisloos en ook nog eens allergievriendelijk. Perfect voor ons, zeker omdat we ook een hond hebben die nogal verhaart. Met de diverse borstels/opzetstukken kun je veel verschillende vloeren en meubelstukken perfect schoon krijgen en echt fijn dat je daarbij weet dat de lucht schoon blijft vanwege de HEPA13 filter, dus geen uitstoot van kleine stofdeeltjes. Ook zeer prettig dat deze stofzuiger zo weinig geluid maakt. Een echte aanrader!

Dave 17-11-2020

Super krachtige stille stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Super stille stofzuiger met zeer krachtige zuigkracht
Prijs kwaliteitsverhouding is zeer goed
Gewoon goede waar voor je geld

• Krachtig

freddy mercury 21-08-2020

Prima stofzuiger, waardeloze zuigmond

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Alles prima behalve zuigmond. Voorkant zuigmond zit borstel, achterkant rubber flapje over de lengte van de mond. Ik kan er niet mee zuigen, ik weet niet wat de ontwerpers nu weer gesnoven hebben maar het slaat echt helemaal nergens op. Proficiat weer een unique NOT selling point gescoord. Dit wordt dus een andere zuigmond bijkopen want de rest bevalt wel goed.

J. van de Geest 18-08-2020

stille motor

Deze stofzuiger hier
maakt van stofzuigen een plezier.
Het geluid is op goed niveau.
Verwisselen van zuigmond doe je zo!
Deze stofzuiger is een goed huishoudhulp,
in een handomdraai een stofvrije 'stulp'!

Pluspunten

• laag geluidsniveau
  • makkelijke handteerbaar
  • verschillende zuigmondjes bij de hand
  • goede zuigkracht

Minpunten

• nog niet ontdenkt

Jeanne Antens 30-06-2020

zuigkracht goed

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

aanbieding bij AH zeer goede zuigkracht ben heel tevreden met deze stofzuiger licht in gewicht een aanrader.

Pluspunten

• zuigkracht
  • licht in gewicht
  • hulp stukken
  • lange snoer

Inventum 28-05-2020

Perfecte aankoop

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Als je een krachtige stofzuiger wilt voor weinig geld dan is dit jou product. Hij is krachtig en stijlvol echt wat jij zoekt

Krachtige stofzuiger 27-12-2019

Krachtige en stille stofzuiger

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Mooie en krachtige stofzuiger. Niet te duur en voldoet aan de verwachting. Mooie vormgeving en grote stofzak waar je een hele tijd mee kunt stofzuigen. Koop deze zuiger, is de moeite waard.

• Krachtig

Minpunten

• Nog niet gevonden

RK 28-09-2019

stofzuiger, (niets) om te klagen

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

het product is vergelijkbaar met 2 tot 3× zo dure. heeft goede prestaties, eenvoudig in gebruik, geen lawaai, degelijk gebouwd een aanrader met goede gebruiksmogelijkheden. als je alleen tapijt hebt minder geschikt: maar is duidelijk aangegeven en zou kopersfout kunnen zijn. Fijn prroduct.

ST306BZA 14-09-2019

geweldige zuigkracht

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

mijn vorige stofzuiger had twee keer zoveel vermogen dus ik was sceptisch over de zuigkracht maar de nieuwe Inventum heeft hele goede zuigkracht en zeer stil.

Pluspunten

• zuigkracht
  • stil

Erwin 14-04-2019

Echt een aanrader

Geschreven voor: Inventum ST306BZA zwart, blauw, grijs

Met onze oude stofzuiger kapot, was ik op zoek naar een nieuwe. Een die in iedergeval stil moest zijn, want de oude maakte vanaf dag één al verschrikkelijk veel herrie. Al googlened kwam ik stofzuigers tegen die erg stil waren ( /- 70dB), maar ook erg duur.
Totdat ik op de site van Blokker deze Inventum tegen kwam. Super stil, HEPA13 filter, grote stofzak, lang snoer, dubbele zuigkracht regeling, telescoopbuis, klasse A zuigkracht op gladde vloeren, veel extra zuigmondjes. Eigenschappen waar je bij andere merken zeker twee a drie keer zo veel voor betaald.
Met enige scepis pakte ik de stofzuiger na levering uit. Scepis want hoe kan Inventum zoveel leveren voor zo'n kleine prijs ?
Maar ik heb de stofzuiger nu een aantal weken en ik kan nies anders dat Inventum het allemaal waar maakt. Daarnaast rolt de stofzuiger goed achter je aan (valt bv niet om in bochten zoals onze oude) en is de bouwkwaliteit prima. Design is misschien niet zo gelikt.

Echt geen negatieven punten dan?
De standaardzuigmond is minder, deze " plakt" aan de vloer.
Gelukkig past de zuigmond van onze oude.

Ik kan deze stofzuiger dan ook van harte aanbevelen

• Zuigkracht
  • Goede regeling zuigkracht
  • Lang snoer
  • Veel extra zuigmondjes

Minpunten

• Standaard zuigmond "plakt" aan vloer