Philips PowerGo FC8241 zwart - Reviews

Beste deals
Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerGo FC8241 zwart op Kieskeurig.nl.

Arno 24-01-2018

Fijne lichte stofzuiger

Ik Gebruik Dit Product:4-6 maanden
4 / 5
Fijne lichte stofzuiger
23 januari 2018
Nu een week of 4 in gebruik en de stofzuiger bevalt wat betreft zuigkracht goed. Verder is hij ook niet zo zwaar waardoor je makkelijk door de kamer kan.
Het snoer is langer dan we hiervoor hadden dus dat is fijn. Er is een aparte knop voor het oprollen van het snoer in plaats van een automatisch systeem als je even aan het snoer trekt. Geen ongewenste oprolacties dus.

Enig minpuntje is het opzetstukje voor hoekjes. Deze zit aan de achterop de stofzuiger aan de onderkant. Als je over een drempel rijdt dat valt hij er telkens uit.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • aparte knop voor oprollen
  • stil
  • lang snoer

Minpunten

• opzetstukje valt makkelijk uit het opbergvakje

Anoniem 25-02-2018

Goede stofzuiger voor mensen met allergieën.

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Goede krachtige stofzuiger voor mensen met allergieën, na het stofzuigen geen last gehad van niesbuien en opgezwollen ogen. Minpunt is echter wel dat er maar 1 opzet stuk bijgeleverd wordt en voor mij miste er juist een opzetstuk om bv. de bank te reinigen.

Miranda72 16-01-2018

Klein maar krachtig

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Heerlijk makkelijk wendbare stofzuiger die doet wat hij moet doen. Zuigt goed, weinig lawaai, lange reikwijdte, lichtgewicht. Kortom is een prima product voor weinig geld!

Minpunten

• Zit geen parket borstel bij.

Simone28 11-01-2018

goede stofzuiger en licht in gewicht

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Goede stofzuiger die goed blijft zuigen ook al is de stofzuiger al wat voller. Licht in gewicht dus makkelijk te verplaatsen

Pluspunten

• Licht in gewicht en blijft goed zuigen

Minpunten

• maakt bij laminaat en plavuizen wat meer geluid

Beo 23-02-2019

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Goede kracht, neemt weinig ruimte in beslag en is makkelijk op te bergen.
Alleen erg bewegelijk waardoor je moet uitkijken voor je meubels en plinten.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Erg bewegelijk

BO 28-01-2018

goede prijs / kwaliteit

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Op zich een goed produkt met enkele plus en min puntjes.
Het is een echte back to basic.
Rechtop vervoeren is niet handig, een open handvat voorkomt tillen met de vingertoppen.
Ik mis de zuigkrachtregeling.
Zou er een parketborstel bij doen voor harde vloeren.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lekker lang snoer
  • grote stofzak inhoud
  • prima voor vloerbedekking/kleden

Minpunten

• de voet, werkt niet prettig op harde vloeren,
  • rechtop tillen is lastig met dicht handvat
  • geen zuigkrachtrdgelaar

paultje13 25-01-2018

doet wat hij moet doen n.l goed stofzuigen

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Een goed werkende stofzuiger die makkelijk achter je aan hobbelt. Zuigt moeiteloos op een houtenvloer maar ook het vloerkleed is een probleem voor deze stofzuiger. Prettig vind ik dat hij een super lange snoer heeft. Ook erg prettig is dat deze stofzuiger niet stinkt bij het zuigen. Verbeterpuntje voor deze stofzuiger is de aan en uit knop.Als je deze met de voet bedient gaat de stofzuiger kantelen. Hier moet je echt handigheid in krijgen. Door mijn werk in de thuiszorg werk ik met veel verschillende stofzuigers bij mensen thuis. Deze vind ik zelf erg prettig!

Pluspunten

• goed stofzuigen op harde vloer en tapijt
  • lange snoer
  • laat geen nare geur achter tijdens het zuigen
  • wendbaar

Minpunten

• aan en uit knop
  • stang ligt wat zwaar in de hand

mgoudswaard 24-01-2018

Fijne stofzuiger een aanrader

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Ik gebruik de stofzuiger nu enkele weken, ik ben positief verrast. Door zijn lichte gewicht is het een makkelijke apparaat om te verplaatsen. Ook is het design compact en dus makkelijke wendbaar ook in kleine ruimtes.

Pluspunten

• Licht in zijn gewicht
  • Makkelijk wendbaar
  • Compact formaat

Minpunten

• geen borstel opzetstuk

Elke31 22-01-2018

Klein en krachtig

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Kleine maar krachtige stofzuiger. Formaat van de stofzuiger is klein, maar dit merk je niet aan de zuigkracht van het apparaat. Door zijn lichte gewicht is hij makkelijk te gebruiken op trap. Laminaat vloeren zijn goed schoon te maken.

Bij het gebruik op stoffering zoals banken en stoelen miste ik opzet stukken, zoals een bostel. Dit is voornamelijk bij huishoudens met huisdieren een gemis.

Geluid van de stofzuiger is minimaal, hij heeft een groot bereik qua snoer en hij is licht en wendbaar. Een goede stofzuiger voor dagelijks gebruik in huis.

Pluspunten

• Klein en wendbaar
  • Krachtig
  • Licht geschikt voor trap
  • Groot bereik

Minpunten

• Een enkel opzet stuk
  • Minder schikt voor huishoudens met huisdieren

Edo de Waard 15-01-2018

Kleine krachtpatser

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Voor de Philips de afgelopen weken de PowerGo Stofzuiger met zak FC8241/09 Energielabel AAA, allergiefilter, 3 l, mogen testen. Positieve eigenschappen van apparaat zijn, het is een kleine en krachtige stofzuiger. Het formaat en het gewicht vonden wij tevens ook precies de mindere eigenschappen van deze stofzuiger. Tijdens het stofzuigen "vliegt" het apparaat achter de bestuurder aan. Maar dit is natuurlijk ook een kwestie van voorkeur. Wij hebben liever een wat zwaardere stofzuiger. Wij misten bij deze uitvoering de extra opzetstukken, zijn noodzakelijk voor mensen met huisdieren. De enkele opzetstuk die werd geleverd bij dit model, is helaas slecht gemonteerd en valt tijdens het stofzuigen steeds uit zijn houder. Geluid is minimaal en zuigkracht zeer sterk.

Pluspunten

• zuigkracht
  • voormaat
  • stil

Minpunten

• licht en oncontroleerbaar
  • weinig extra opzetstukken
  • minder gschikt voor huishoudens met huisdieren

Samii91 14-01-2018

Kleine maar krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Philips PowerGo is een kleine stofzuiger met veel kracht. Het gewicht van de stofzuiger is minder dan met een normale stofzuiger. Daarom is het gemakkelijk om kleine en hardere plaatsen schoon te maken om te bereiken.

Ik heb ook minder stofdeeltjes in de lucht opgemerkt tijdens het stofzuigen met deze stofzuiger vanwege het allergiefilter.

Het enige negatieve is dat de je kan de teleskopische buis niet uit elkaar halen.

Ik zou dit product zeker aanbevelen voor iemand die op zoek is naar een lichtgewicht stofzuiger, die nog steeds veel vermogen heeft.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Klein
  • Krachtig

Minpunten

• Kan de telescopische buis niet uit elkaar halen

Evert71 11-01-2018

Compacte power stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Philips PowerGo Stofzuiger met zak FC8241/09 een stofzuiger die zijn naam zeker eer aan doet!
Een kleinere stofzuiger die mooi compact is, en waar inderdaad heel wat power inzit.
Met een lekker lang snoer eraan, zodat ik niet vaak van stopcontact moet wisselen. Hij draait goed mee, en ik zie duidelijk verschil met mijn oude stofzuiger. Deze zuigt veel krachtiger en beter het stof op, zowel op tapijtvloer, als op een harde vloer. Het enige nadeel is dat het extra zuigmondje wat achterin de stofzuiger zit, er vaak uitvalt tijdens het stofzuigen, dus heb ik deze eruit gelaten en ergens anders opgeborgen. Ook heb ik het idee dat er veel minder stof uit de stofzuiger komt, dan bij mijn andere stofzuiger. Deze is een stuk schoner en daarom ook ideaal voor mensen met een allergie.

Pluspunten

• compact
  • enorme zuigkracht

Minpunten

• extra zuigmondje valt steeds uit de achterkant