Philips 2000 series FC8241 zwart - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 2000 series FC8241 zwart op Kieskeurig.nl.

Arno 24-01-2018

Fijne lichte stofzuiger

Ik Gebruik Dit Product:4-6 maanden
4 / 5
Fijne lichte stofzuiger
23 januari 2018
Nu een week of 4 in gebruik en de stofzuiger bevalt wat betreft zuigkracht goed. Verder is hij ook niet zo zwaar waardoor je makkelijk door de kamer kan.
Het snoer is langer dan we hiervoor hadden dus dat is fijn. Er is een aparte knop voor het oprollen van het snoer in plaats van een automatisch systeem als je even aan het snoer trekt. Geen ongewenste oprolacties dus.

Enig minpuntje is het opzetstukje voor hoekjes. Deze zit aan de achterop de stofzuiger aan de onderkant. Als je over een drempel rijdt dat valt hij er telkens uit.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • aparte knop voor oprollen
  • stil
  • lang snoer

Leo03 12-10-2020

Prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Eenvoudige stofzuiger die verder wel goed aanvoelt: het eerste wat me opviel: de stevig aanvoelende buis (voelt aan als dik metaal wat in werkelijkheid niet zo is, maar is toch stevig genoeg).
Als je een simpele stofzuiger bent gewend, dan is dit een prima apparaat met een prima prijs/kwaliteit-verhouding in een nette rustige kleurstelling.
De zuigkwaliteit is gewoon goed: krachtig genoeg, maar helaas niet regelbaar en als je dat wel gewend bent, is het wel een beetje een gemis.

Maar voor mij is deze stofzuiger voor de bovenverdieping en daarvoor is hij natuurlijk ideaal: compact en licht, valt bij normaal gebruik niet om tijdens het stofzuigen en neemt weinig ruimte in.

Als deze stofzuiger een regelbare zuigkracht zou hebben en een klem om de stang aan te bevestigen tijdens opslag (en daardoor bijvoorbeeld 15,- méér zou kosten) was het helemaal een topproduct voor zijn geld !

Anoniem 25-02-2018

Goede stofzuiger voor mensen met allergieën.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Goede krachtige stofzuiger voor mensen met allergieën, na het stofzuigen geen last gehad van niesbuien en opgezwollen ogen. Minpunt is echter wel dat er maar 1 opzet stuk bijgeleverd wordt en voor mij miste er juist een opzetstuk om bv. de bank te reinigen.

BO 28-01-2018

goede prijs / kwaliteit

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Op zich een goed produkt met enkele plus en min puntjes.
Het is een echte back to basic.
Rechtop vervoeren is niet handig, een open handvat voorkomt tillen met de vingertoppen.
Ik mis de zuigkrachtregeling.
Zou er een parketborstel bij doen voor harde vloeren.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lekker lang snoer
  • grote stofzak inhoud
  • prima voor vloerbedekking/kleden

Minpunten

• de voet, werkt niet prettig op harde vloeren,
  • rechtop tillen is lastig met dicht handvat
  • geen zuigkrachtrdgelaar

paultje13 25-01-2018

doet wat hij moet doen n.l goed stofzuigen

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Een goed werkende stofzuiger die makkelijk achter je aan hobbelt. Zuigt moeiteloos op een houtenvloer maar ook het vloerkleed is een probleem voor deze stofzuiger. Prettig vind ik dat hij een super lange snoer heeft. Ook erg prettig is dat deze stofzuiger niet stinkt bij het zuigen. Verbeterpuntje voor deze stofzuiger is de aan en uit knop.Als je deze met de voet bedient gaat de stofzuiger kantelen. Hier moet je echt handigheid in krijgen. Door mijn werk in de thuiszorg werk ik met veel verschillende stofzuigers bij mensen thuis. Deze vind ik zelf erg prettig!

Pluspunten

• goed stofzuigen op harde vloer en tapijt
  • lange snoer
  • laat geen nare geur achter tijdens het zuigen
  • wendbaar

Minpunten

• aan en uit knop
  • stang ligt wat zwaar in de hand

Miranda72 16-01-2018

Klein maar krachtig

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Heerlijk makkelijk wendbare stofzuiger die doet wat hij moet doen. Zuigt goed, weinig lawaai, lange reikwijdte, lichtgewicht. Kortom is een prima product voor weinig geld!

Simone28 11-01-2018

goede stofzuiger en licht in gewicht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Goede stofzuiger die goed blijft zuigen ook al is de stofzuiger al wat voller. Licht in gewicht dus makkelijk te verplaatsen

Ineke 17-02-2021

Jammer

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Zuigt goed, maar toen ik het snoer uittrok kwam ok slechts aan 6 meter en niet aan de beloofde 9 meter. Toen ik het handige borsteltje wou pakken dat in het filmpje wordt beloofd, bleek dat er niet bij te zitten. Voel me daardoor beetje misleid. Erg jammer.

Al in gebruik 03-02-2021

Krachtige stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Deze stofzuiger is krachtig met 750/900 watt. Kan de kattenharen aan. Lang snoer van 9mtr. Maar vind de slang met mondstuk kort, ik ben 1.87 mtr. Het is een lichtgewicht, en bij het aan een uitdrukken valt de stofzuiger in het geheel om. Dat is een nadeel, maar verder een prima stofzuiger.

Infe 28-01-2021

Jammer genoeg niet wat ik verwacht had.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Zuigkracht is goed, maar een hele stugge slang en harde borstels voor vloer en bank. Als ik het over kon doen gaf ik iets meer uit voor een stofzuigen, kwaliteit betaal je , dat is gewoon zo.

Ron D 27-01-2021

Lichtgewicht stofzuiger met veel zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

de stofzuiger is compact en licht, dat is met name met zuigen van een trap prettig. De stofzuiger zuigt erg goed. Door de lengte van slang/stang en snoer kan je grote delen zonder van stopcontact te moeten wisselen zuigen

CPdeJo 06-11-2020

Stofzuiger werkt prima.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Zuigt goed, maar is niet erg stil. Het is goed dat Philips tegenwoordig de herkomst vermeld bij producten.

Couvre 01-11-2020

Goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Ik ben tevreden met de stofzuiger, goede zuigkracht en maakt geen herrie.
Minpunt vind ik wel, dat de stofzuigerzak houder makkelijk per ongeluk wordt weggegooid bij de stofzuiger handel en op het internet wordt aangegeven dat dit wel vaker gebeurd bij Philips. Mag dus beter aangegeven worden zodat je niet meteen al extra producten hoeft aan te schaffen. ,

Minke Six 12-10-2020

Mooi,klein,licht model stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Omdat de stofzuiger zo licht en klein is,is ie gemakkelijk mee te nemen om ook de trap te stofzuigen,zeer wendbaar en met lang snoer,dus in 1 keer klaar,en met hoge zuigkracht,zodat het goed schoon wordt.

Neusaap 06-10-2020

Vreselijke stofzuiger.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Deze stofzuiger zuigt voor geen meter. Zak is gauw vol en na een paar keer gebruiken met nieuwe zak is de zuigkracht al weg. Enorme miskoop en een flater voor philips. Eerst de mobilo gehad, 14 jaar mee gedaan.

Tanja Hoogeveen 06-09-2020

Waardeloos als stofzuiger

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Vloerbedekking moet je op knieën gaan stofzuigen, want zelfs een haar zuigt de stofzuiger niet op. Zwaarder vuil schuift gewoon vooruit. Nog nooit zo’n slechte stofzuiger meegemaakt. Het enige waar ik hem voor kan gebruiken is het as uit de open haard zuigen

Nathalie 23-08-2020

Prima stofzuiger!!

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Stofzuiger is top, lekker lang snoer en prima volume. Jammer dat de kwaliteit van de stofzuigervoet zo slecht is want na een jaar heb ik een andere moeten bestellen en iemand die de stofzuiger tegelijk met mij gekocht heeft ook!!!

Pluspunten

• Lengte snoer
  • Zuigkracht

Stijfs 15-08-2020

Een beste stofzuiger een echte aanrader.

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Ikzelf heb tot nu toe nog nooit met plezier gestofzuigd. Sinds ik deze stofzuiger gekocht heb ben ik sneller klaar en is vele malen beter de vloerbedekking schoon mbv het speciale hulpstuk om de haren van de huisdieren op te zuigen.
Hij is lekker licht en wendbaar. De actieradius is ook behoorlijk.
Ik ben erg tevreden met deze stofzuiger en ris een aanrader.
Helemaal top.

Vokke 01-05-2020

Uitstekende zuigkracht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Doet het uitstekend voor het reinigen van zowel zowel tapijten als gladde vloeren. Va gewicht is het toestel vrij licht maar toch wel stabiel bij het voortbewegen. Voor een normale ruimte is de snoerlengte voldoende. Lawaai tijdens het zuigen is best te doen. (een gesprek in de nabijheid kan nog best worden gevoerd). Tevreden over deze aankoop en de vlotte levering aan huis.

Rene 04-04-2020

Te licht

Geschreven voor: Philips 2000 series FC8241 zwart

Ik vind hem te licht en te weinig zuigkracht hebben, die je kan concluderen dat ik niet geheel tevreden ben. Dit is mij te eerste stofzuiger van Philips en ik denk niet dat de volgende weer van Philips word

Minpunten

• Te licht, valt steeds om
  • Te weinig zuigkracht