Philips PowerGo FC8241 zwart - Reviews

Stofopvang
stofzak
A energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerGo FC8241 zwart op Kieskeurig.nl.

Arno 24-01-2018

Ik Gebruik Dit Product:4-6 maanden
4 / 5
23 januari 2018
Nu een week of 4 in gebruik en de stofzuiger bevalt wat betreft zuigkracht goed. Verder is hij ook niet zo zwaar waardoor je makkelijk door de kamer kan.
Het snoer is langer dan we hiervoor hadden dus dat is fijn. Er is een aparte knop voor het oprollen van het snoer in plaats van een automatisch systeem als je even aan het snoer trekt. Geen ongewenste oprolacties dus.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • aparte knop voor oprollen
  • stil
  • lang snoer

Minpunten

• opzetstukje valt makkelijk uit het opbergvakje

Anoniem 25-02-2018

Goede stofzuiger voor mensen met allergieën.

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Goede krachtige stofzuiger voor mensen met allergieën, na het stofzuigen geen last gehad van niesbuien en opgezwollen ogen. Minpunt is echter wel dat er maar 1 opzet stuk bijgeleverd wordt en voor mij miste er juist een opzetstuk om bv. de bank te reinigen.

paultje13 25-01-2018

doet wat hij moet doen n.l goed stofzuigen

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Een goed werkende stofzuiger die makkelijk achter je aan hobbelt. Zuigt moeiteloos op een houtenvloer maar ook het vloerkleed is een probleem voor deze stofzuiger. Prettig vind ik dat hij een super lange snoer heeft. Ook erg prettig is dat deze stofzuiger niet stinkt bij het zuigen. Verbeterpuntje voor deze stofzuiger is de aan en uit knop.Als je deze met de voet bedient gaat de stofzuiger kantelen. Hier moet je echt handigheid in krijgen. Door mijn werk in de thuiszorg werk ik met veel verschillende stofzuigers bij mensen thuis. Deze vind ik zelf erg prettig!

Pluspunten

• goed stofzuigen op harde vloer en tapijt
  • lange snoer
  • laat geen nare geur achter tijdens het zuigen
  • wendbaar

Minpunten

• aan en uit knop
  • stang ligt wat zwaar in de hand

Miranda72 16-01-2018

Klein maar krachtig

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Heerlijk makkelijk wendbare stofzuiger die doet wat hij moet doen. Zuigt goed, weinig lawaai, lange reikwijdte, lichtgewicht. Kortom is een prima product voor weinig geld!

Minpunten

• Zit geen parket borstel bij.

Simone28 11-01-2018

goede stofzuiger en licht in gewicht

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Goede stofzuiger die goed blijft zuigen ook al is de stofzuiger al wat voller. Licht in gewicht dus makkelijk te verplaatsen

Pluspunten

• Licht in gewicht en blijft goed zuigen

Minpunten

• maakt bij laminaat en plavuizen wat meer geluid

Rene 04-04-2020

Te licht

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Ik vind hem te licht en te weinig zuigkracht hebben, die je kan concluderen dat ik niet geheel tevreden ben. Dit is mij te eerste stofzuiger van Philips en ik denk niet dat de volgende weer van Philips word

Pluspunten

• Snoer rolt goed op.

Minpunten

• Te licht, valt steeds om
  • Te weinig zuigkracht

H.R. 01-03-2020

Lichte allrounder

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Stofzuiger is naar verwachting zeker gelet op de prijs en prestaties. Lekker licht dus ook prima voor de trap te gebruiken. No nonsens lichte allrounder.

Leibbrand 13-01-2020

Niet blij mee

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

De stofzuiger op zich ben ik tevreden over,helaas valt de stang continue uit de pistool wat zwaar irritant is.Als ik het hele huis stofzuig valt deze gemiddeld 9 keer uit de stang en ben dan ook geneigd om de stofzuiger van 11 hoog naar beneden te donderen.Hij heeft wel een goeie zuigkracht,en een zeer goede lengte qua snoer waar ik tevreden over ben.Ik zou persoonlijk deze stofzuiger nooit kopen als ik dit van tevoren had geweten!

Nella 11-05-2019

Dit is mijn derde Philips stofzuiger sinds 1985, maar ook de slechtste.

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Het lijkt wel of al de apparaten tegenwoordig minder zijn als vroeger, zodat je eerder weer nieuw moet kopen.

Beo 23-02-2019

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Goede kracht, neemt weinig ruimte in beslag en is makkelijk op te bergen.
Alleen erg bewegelijk waardoor je moet uitkijken voor je meubels en plinten.

Pluspunten

• Lange snoer
  • Goede zuigkracht
  • Makkelijk op te bergen

Minpunten

• Erg bewegelijk

Albie 29-03-2018

Goed apparaat

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Zeer compact design, je kan het goed kwijt in de berging. de zuigkracht is niet regelbaar, daar heb ik bij de aanschaf niet naar gekeken. De zuigkracht is heel erg goed, zodat je het zeil aan de kanten van de kamer opzuigt. Lekker lang snoer, zodat je niet meer de stekker hoeft te verplaatsen .
De slang kwam vrij snel na de aanschaf los uit de draaikop, maar de garantie en de manier waarop dit geregeld is! Fantastisch!

Fijn product.

BO 28-01-2018

goede prijs / kwaliteit

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Op zich een goed produkt met enkele plus en min puntjes.
Het is een echte back to basic.
Rechtop vervoeren is niet handig, een open handvat voorkomt tillen met de vingertoppen.
Ik mis de zuigkrachtregeling.
Zou er een parketborstel bij doen voor harde vloeren.

Pluspunten

• goede zuigkracht
  • lekker lang snoer
  • grote stofzak inhoud
  • prima voor vloerbedekking/kleden

Minpunten

• de voet, werkt niet prettig op harde vloeren,
  • rechtop tillen is lastig met dicht handvat
  • geen zuigkrachtrdgelaar

mgoudswaard 24-01-2018

Fijne stofzuiger een aanrader

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Ik gebruik de stofzuiger nu enkele weken, ik ben positief verrast. Door zijn lichte gewicht is het een makkelijke apparaat om te verplaatsen. Ook is het design compact en dus makkelijke wendbaar ook in kleine ruimtes.

Pluspunten

• Licht in zijn gewicht
  • Makkelijk wendbaar
  • Compact formaat

Minpunten

• geen borstel opzetstuk

Arno75 23-01-2018

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Enig minpuntje is het opzetstukje voor hoekjes. Deze zit aan de achterop de stofzuiger aan de onderkant. Als je over een drempel rijdt dat valt hij er telkens uit. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rietje6 23-01-2018

Een ideale stofzuiger voor een gezin met huisdieren en kids

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Dit is een fantastische stofzuiger! Perfect voor een gezin met kleine kinderen en/of huisdieren. De zuigkracht is enorm en het huis is weer helemaal fris en schoon.Er blijft geen haar van de hond meer liggen. Zeer behendig, weinig lawaai en zeer energiezuinig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Elke31 22-01-2018

Klein en krachtig

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Kleine maar krachtige stofzuiger. Formaat van de stofzuiger is klein, maar dit merk je niet aan de zuigkracht van het apparaat. Door zijn lichte gewicht is hij makkelijk te gebruiken op trap. Laminaat vloeren zijn goed schoon te maken.

Bij het gebruik op stoffering zoals banken en stoelen miste ik opzet stukken, zoals een bostel. Dit is voornamelijk bij huishoudens met huisdieren een gemis.

Geluid van de stofzuiger is minimaal, hij heeft een groot bereik qua snoer en hij is licht en wendbaar. Een goede stofzuiger voor dagelijks gebruik in huis.

Pluspunten

• Klein en wendbaar
  • Krachtig
  • Licht geschikt voor trap
  • Groot bereik

Minpunten

• Een enkel opzet stuk
  • Minder schikt voor huishoudens met huisdieren

testedbyBO 19-01-2018

goed produkt maar minder handig in gebruik

De zuigkracht is top!
Ik vind hem wat minder handig in gebruik, de steel houdt niet goed vast, het handvat om hem rechtop te tillen zou niet dicht maar open moeten zijn, je tilt nu met je vingers ipv je hand.
De vloerborstel, heel goed voor tapijt, minder prettig voor harde vloeren.
Snoerlengte is super, ik kom nu echt in 1x door de hele verdieping.
Ik mis toch wel de zuigkrachtregeling welke ik gewend ben.

Mgoudswaard 18-01-2018

fijn gebruiksvriendelijk apparaat

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Ik gebruik de Philips pokergo nu enkele weken en ben er enorm tevreden over. Door het compacte formaat en zijn lichte gewicht is hij makkelijk te verplaatsen en naar boven te tillen. Hij is makkelijk wendbaar en daardoor is het stofzuigen in kleine ruimtes dus ook een stuk eenvoudiger. Het design ziet er prima uit. Voor de schappelijke prijs vind ik het een echte aanrader. Het apparaat heeft mij positief verrast! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Thijs1990 15-01-2018

Prima stofzuiger voor een goede prijs

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Ik gebruik de stofzuiger voornamelijk op tapijt en dat werkt prima. Genoeg zuigkracht en weinig lawaai. Geen klacten dus, prima in gebruik.

Edo de Waard 15-01-2018

Kleine krachtpatser

Geschreven voor: Philips PowerGo FC8241 zwart

Voor de Philips de afgelopen weken de PowerGo Stofzuiger met zak FC8241/09 Energielabel AAA, allergiefilter, 3 l, mogen testen. Positieve eigenschappen van apparaat zijn, het is een kleine en krachtige stofzuiger. Het formaat en het gewicht vonden wij tevens ook precies de mindere eigenschappen van deze stofzuiger. Tijdens het stofzuigen "vliegt" het apparaat achter de bestuurder aan. Maar dit is natuurlijk ook een kwestie van voorkeur. Wij hebben liever een wat zwaardere stofzuiger. Wij misten bij deze uitvoering de extra opzetstukken, zijn noodzakelijk voor mensen met huisdieren. De enkele opzetstuk die werd geleverd bij dit model, is helaas slecht gemonteerd en valt tijdens het stofzuigen steeds uit zijn houder. Geluid is minimaal en zuigkracht zeer sterk.

Pluspunten

• zuigkracht
  • voormaat
  • stil

Minpunten

• licht en oncontroleerbaar
  • weinig extra opzetstukken
  • minder gschikt voor huishoudens met huisdieren