Philips PowerPro Expert FC9744 groen - Reviews

Stofopvang
zakloos
A+ energieklasse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips PowerPro Expert FC9744 groen op Kieskeurig.nl.

W.Verhoeven-Brok 08-01-2020

mooi uiterlijk goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Mijn zoon heeft deze stofzuiger ook al. Ik vond het een hele fijne stofzuiger. Veel soorten borstels erbij. de zuigkracht kan ook versteld worden. SUPER HEEL TEVREDEN.

Rian 22-12-2019

Compacte stofzuiger, handig, sterke zuigkracht.

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Compacte stofzuiger, veel hulpstukken, handige uitschuifborstel aan steel.
Sterke zuigkracht. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Compact
  • Sterke zuigkracht
  • Veel hulpstukken
  • Handige uitschuidborstel aan steel

Thijs51 27-08-2019

prima stofzuiger, heel handig

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en heel mooi ontwerp. Het reservoir met stof is gemakkelijk te legen. Hulpstukken handig.

Frederieke 04-07-2019

Zeer fijne, vernieuwende maar praktische stofzuige

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Omdat het toch echt eens tijd was mijn oude betrouwbare philips stofzuiger te vernieuwen, ben ik gezwicht voor een nieuwere versie. Erg mooi design, maar vooral erg praktisch. Geen stofzakken meer. Makkelijk te legen bak die lang meegaat, voordat je hem moet legen. Zeer goed filter, ondanks erg stoffige ruimte (tijdens een huisverbouwing ook gebruik) blijft lucht erg schoon. Ook gemakkelijk de onderdeken schoon te maken en spoelen. Zeer sterke zuigkracht met weinig geluidsoverlast. Goed wendbaar en makkelijk op te bergen. Snoer zou alleen wat langer mogen zijn. Al met al zeer betrouwbare stofzuiger met alle benodigde accessoires!
----------------------------------------------------- [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Howling 28-06-2019

Dé oplossing voor al mijn stofzuigproblemen!

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Ik ben verliefd op deze stofzuiger vanaf het moment dat ik hem uit de doos haalde. En ik kan eerlijk zeggen dat deze stofzuiger voor mij de oplossing is voor al mijn stofzuigproblematiek.

Vooral het kleine blauwe, uitschuifbare borsteltje op het handvat is waarschijnlijk de beste uitvinding van de afgelopen drie eeuwen. Zo kom je eindelijk in die moeilijke hoekjes en oppervlakten, zonder krassen te maken.

Het tweede dat mij opviel was de lengte van de stang. Voor het eerst in mijn volwassen leven hoef ik niet te bukken tijdens het stofzuigen en sta ik voortdurend in de ideale houding.

Het kliksysteem is ideaal, omdat ik eindelijk niet meer hoef te worstelen met een stang die er voortdurend uitvalt, bijvoorbeeld wanneer ik achter een stoelpoot of iets dergelijks blijf hangen. Daarnaast is gaat het klikken zeer soepel en is het dus makkelijk om te wisselen tussen het gebruik van de stang of het kleine blauwe, uitschuifbare borsteltje op het handvat. Heb ik al gezegd dat dit mijns inziens de beste uitvinding is van de afgelopen drie eeuwen?

Ook de lengte van het snoer is opvallend. Het is niet overdreven lang, maar wel iets langer dan ik gewend ben, waardoor het bereik aanzienlijk werd verbeterd en ik minder snel bleef hangen.

Het volume van het apparaat valt ook erg mee. Ik had veel meer lawaai verwacht en het gezoem is niet eens vervelend.

Over de zuigkracht ben ik ook erg te spreken. Bij het eerste gebruik trok ik het vinyl uit de keuken en sleepte ik de deurmat door het huis.

De kleine roterende kop voor de bank is best geinig, maar de TriActive+ kop is boven alles mijn favoriet. Hij past netjes onder het bed en de bank en ik heb werkelijk het idee dat het huis na het gebruik smetteloos en 100% stofvrij is.

Ik had werkelijk nooit kunnen verwachten dat ik ooit, als man, zo enthousiast zou zijn over zoiets als een stofzuiger, maar Philips heeft het toch voor elkaar gekregen. Maar zegt u hier alstublieft niks over tegen mijn vrienden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Remo66 27-06-2019

Fijne stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Fijn dat de stofzuiger zakloos is, simpel in gebruik. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Y.gommans 27-06-2019

Gelijk kopen! Absolute aanrader..

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Wat een super fijne stofzuiger. Krachtige zuigkracht zonder enorm veel herrie..
Wieltjes zijn heel soepel en snoerlengte is perfect.

Grootste fan ben ik van de kleine borstels die op de hoekjes van de stofzuigerslang zitten en de stofzuigermond.. Wat een uitvinding!
Alle hoekjes worden door deze borsteltje meegepakt en door de borstels op de stofzuigermond heb je nooit meer beschadigingen op je trap/meubels etc.

Door de allergiefilter merk je beduidend een betere luchtcirculatie in huis.

De stofzuiger is niet goedkoop maar is absoluut het geld waard. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kersic 25-06-2019

Compacte Powerhouse

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Stofzuigers zijn vaak één van de meest ondergewaardeerde apparaten in het huis. Het doet ons denken aan vervelende huishoudelijke taken, rotzooi, huisdieren die in de rui zijn en spinnen. Definitely niet sexy dus.
Echter, een goede stofzuiger neemt een hoop van de zorgen weg. Ik zal nooit claimen dat het daadwerkelijk leuk wordt, maar een mooie break-even is zeker weten winst in deze balans.

De Powercyclone 8 maakt zijn naam direct waar door een krachtige zuigkracht. Waar ik voorheen nog wel eens worstelde om hardnekkige "viezigheden" uit het tapijt of van de bank te krijgen ging dat met deze kleine powerhouse bijna direct. Zeker gezien het formaat is dit een knappe prestatie.
De verschillende opzetstukken bieden tevens net die extra diversiteit aan voor de lastige hoekjes, tapijten of harige huisdieren. Deze laatste, in de vorm van de turbo miniborstel mag niet worden overschat. Makkelijk gemonteerd en net zo makkelijk in de uitvoering trek je ten strijde tegen de allergiefabriek in de vorm van die schattige kitten. Haren blijven echter hardnekkig en ondanks de maximale effort van de turbo miniborstel moet je er meerdere malen overeen gaan om succes te hebben.

Naast de kracht van de Powercycloon is het formaat erg prettig. Het is een compact ding, licht en makkelijk verrijdbaar. Het tijd van de zware logge bakbeesten lijkt hiermee eindelijk voorbij.
Hetzelfde gemak aangeboden door de vordering van tijd is de stofbak. Voor mij de nummer één reden tot aanschaf. Stofzuigerzakken zijn sowieso een crime. Speciaal die stofzuigerzaken kopen voor uw A-merk stofzuiger, alleen om de keer daarna alsnog de filter uit te kloppen en te wassen? Dat is nu echt taboo in dit huis. Gewoon even stofzuigen, stofbak eruit klikken (misschien nog een verloren sok of stuk sieraad weten te redden) en legen. Een simpel idee dat mij stom genoeg veel levensvreugde opleverde.

Ben je overigens erg gevoelig voor stof of allergisch? Ook dan lijkt deze stofzuiger te helpen. Hoewel ik aanvankelijk dacht dat het weinig verschil zou maken is de luchtuitstoot een stuk schoner en heeft mijn partner niet dezelfde niesaanvallen tijdens de wekelijkse schoonmaak. Dit hebben we niet heel grondig kunnen testen of verifiëren, maar vooralsnog een fijne bijkomstigheid.

In conclusie zou ik de stofzuiger willen omschrijven als die bekende uitspraak: "een storm in een glas water". De compacte apparaat heeft de power van een tornado in een gemakkelijk verwijderbaar stofbakje. Een breed scala aan hulpmiddelen voor elke stoffige tante en een prijs/kwaliteit waar moeilijk mee te concurreren is. Een aanrader voor iedereen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

IngevR 24-06-2019

Zeer complete en goed werkende stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Geen stofzuiger zakken meer. Een stofzuiger met een geweldige zuigkracht (zelfs al ie niet op maximum staat). Compact op te ruimen met een lang snoer. In een woord geweldig! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Mmie 24-06-2019

Comfortabele stofzuiger met een mooi design

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Een comfortabele stofzuiger, makkelijk in gebruik, lichtgewicht en wendbaar met een mooi design. En heel fijn geen stofzak en dus makkelijk te legen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kruit 24-06-2019

Stofzuiger werkt boven verwachting!!

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

een geweldige stofzuiger! Onze ouder stofzuiger voldeed op zich prima, maar met 2 poezen merkten we dat we de banken en stoel niet meer goed "haarvrij" kregen. Dus een nieuwe stofzuiger! En wat voor 1! Dat deze stofzuiger de extra hulpstukken in het apparaat heeft verwerkt is echt een aanwinst. Zonder stofzuigerzak is de viezigheid zo weg in de prullenbak! En daarnaast zuigt deze stofzuiger echt geweldig. Hij is heel wendbaar, lange draad, dus heel het huis kan in 1 keer gestofzuigd worden zonder dat ik de stekker ergens anders in moet doen. Kortom: ik ben erg tevreden! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leyla 24-06-2019

Maakt stofzuigen gemakkelijk en snel!

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Super fijne stofzuiger! Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Voldoende zuigkracht, eenvoudig schoon te maken, lichtgewicht, lange kabel en geluidsarm! verschuifbaar opzetstuk op de kop is erg handig.

Anoniem 24-06-2019

Super handige goedwerkende stofzuiger!

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

De stofzuiger is heel krachtig en zuigt alles heel makkelijk op. De lange steel is fijn voor als je lang bent. Ook het mondstukje wat aan de steel zit wat heel makkelijk uitschuift met haartjes zodat je niks beschadigd is erg fijn en snel even over de trap of plinten kunt stofzuigen. Heel veel handige mondstukken zodat er voor elke vloer goed gestofzuigd kan worden. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MPrest 24-06-2019

Zeer krachtige stofzuiger, licht van gewicht

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Een super apparaat! Zeer krachtig, geen verlies doordat er geen zak in zit. Licht van gewicht. En het hulpstuk voor honden- en kattenhaar is helemaal geweldig. Probleemloos werd alles in no time opgezogen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Leyla86 24-06-2019

Maakt stofzuigen gemakkelijk en snel!

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Super fijne stofzuiger! Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.
Voldoende zuigkracht, eenvoudig schoon te maken, lichtgewicht, lange kabel en geluidsarm. Verschuifbaar opzetstuk op de kop is erg handig. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Plumplummeke 21-12-2018

Prima zakloze stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

Handige stofzuiger. Licht in gebruik. Toch krachtig. Door het lage gewicht goed hanteerbaar, ook op trappen. Geïntegreerde borstel aan de zuigbuis is echt handig. Ruim voorzien van diverse borstels en zuigmonden.

laurens1 25-10-2018

in het algemeen een aardig goede stofzuiger

Geschreven voor: Philips PowerPro Expert FC9744 groen

De stofzuiger zuigt prima. De eerste filter is gemakkelijk schoon te maken. De tweede moet na 1 jaar worden vervangen. De stang blijft
een probleem. Soms valt het onderste deel eruit. Voor de toekomst heb ik hier niet zoveel vertrouwen in.