Philips 7000 series FC9744 groen - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 7000 series FC9744 groen op Kieskeurig.nl.

De Philips PowerPro Expert FC9744 is uitgerust met PowerCyclone 8-technologie, die zorgt voor continu hoge zuigkracht. Zodoende is de stofzuiger uitermate geschikt voor het zwaardere schoonmaakwerk. De Turbo-miniborstel verwijdert bijvoorbeeld snel dierenharen van de bank. Ondanks zijn krachtige performance is de Philips PowerPro Expert FC9744 ook geschikt voor het meer delicate werk. Het TriActive+-mondstuk is bijvoorbeeld ontworpen om tapijtpolen voorzichtig te openen voor een grondige reiniging. Extra fijn is dat het Allergy Lock-systeem gebruik maakt van een sensor die ervoor zorgt dat de stofbak volledig is afgesloten. De stofbak kun je vervolgens simpel met één hand legen.

Dennis 08-04-2021

Multifunctionele krachtpatser zonder zak

Geschreven voor: Philips 7000 series FC9744 groen

Omdat onze oude stofzuiger het had begeven hadden we snel een nieuwe nodig. Na reviews op verschillende sites bekeken te hebben kwam deze Philips als keuze uit de bus vanwege de zuigkracht, het feit dat hij zakloos is, de lengte van het snoer en de verschillende bijgeleverde opzetstukken.

We hebben de stofzuiger nu een week in gebruik en hij maakt zijn reputatie waar hoor! Wat een krachtpatser. We hebben hem direct uitgetest op ons vloerkleed en schrokken van de hoeveelheid stof en vuil die daar nog vanaf kwam, hoewel we het kleed de dag ervoor nog hadden gezogen. De zuigkracht was zelfs zo sterk dat we het kleed deels konden optillen met de stofzuigermond.

Het variabele mondstuk is perfect voor het zuigen van onze parketvloer en het vloerkleed dat hier op ligt. De borstels beschermen de vloer en het zuigvermogen is top. Het uitschuifbare borstel mondstuk aan het einde van de slang is ideaal. Zonder veel moeite nemen we hiermee ook de vensterbanken en kasten makkelijk mee. De tevens meegeleverde Turbo brush is de kers op de taart voor het zuigen van onze bank, waar onze poes regelmatig op ligt te slapen.

Het legen van de opvangbak is een fluitje van een cent en daarbij is het leuk om te zien wat het resultaat van je werk is geweest, haha. Al met al een topaankoop geweest, waarmee we weer jaren vooruit kunnen.

Pluspunten

• Zuigkracht
  • Lengte snoer + slang
  • Variabele Vloermondstuk
  • Uitschuifbare borstel
  • Eenvoudig te legen bak

m. de Goffau 30-12-2020

Zeer uitgebreid

Geschreven voor: Philips 7000 series FC9744 groen

Prima stofzuiger met heel erg veel hulpstukken. De stofzuiger is krachtig, goed regelbaar qua zuigkracht en beschikt over heel veel handige hulpstukken. Persoonlijk vind ik hem voor een zakloze stofzuiger weinig lawaai maken. Hij is wat aan het gewicht, de stofzuiger zou een x aan de lijn mogen doen, maar als je daar aan gewend bent is het wel te doen. De slang komt mij wat iel over, zeker vanwege het gewicht. Maar hij doet wat hij moet doen, en dat nog erg goed ook. Daarnaast beschikt deze stofzuiger over hele gave sportvelgen en blauwe ledverlichting. Wat je er aan hebt weet ik niet, maar het is een leuk detail.

Pluspunten

• weinig lawaai
  • sportvelgen en led verlichting
  • erg veel hulpstukken
  • goed regelbare zuigkracht

Minpunten

• slang is wat iel
  • volgt iets minder soepel door de kamer

W.Verhoeven-Brok 08-01-2020

mooi uiterlijk goede zuigkracht

Geschreven voor: Philips 7000 series FC9744 groen

Mijn zoon heeft deze stofzuiger ook al. Ik vond het een hele fijne stofzuiger. Veel soorten borstels erbij. de zuigkracht kan ook versteld worden. SUPER HEEL TEVREDEN.

Rian 22-12-2019

Compacte stofzuiger, handig, sterke zuigkracht.

Geschreven voor: Philips 7000 series FC9744 groen

Compacte stofzuiger, veel hulpstukken, handige uitschuifborstel aan steel.
Sterke zuigkracht. Makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Compact
  • Sterke zuigkracht
  • Veel hulpstukken
  • Handige uitschuidborstel aan steel